Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی قاسمی گفت: مسئولین گردشگری باید شهرهای خلاق را شناسایی و از ظرفیت و ایده های آنان استفاده کنند و اگر دنبال بیشترین دستاورد از این رویداد هستیم شهرداران باید سهم خود را از ساری ۲۰۲۲مشخص کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علی قاسمی عصر امروز در نشست هم‌اندیشی و هماهنگی رویداد بین المللی ساری ۲۰۲۲ پایتخت گردشگری کشورهای اکو در شهرستان چالوس که با حضور فرمانداران نوشهر و چالوس، معاون گردشگری استان، رئیس شورای اسلامی شهر چالوس، شهردار نوشهر، جمعی از رؤسا و مدیران ادارات و نهادهای شهرستان های غرب مازندران، یحیایی مشاور ارشد فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین دانشگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران به منظور معرفی ظرفیت ها و توانمندی های متعدد غرب مازندران به کشورهای منطقه و عرصه بین‌الملی، به میزبانی دانشکده میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری چالوس برگزار شد اظهار کرد: مسئله ما در گردشگری استان ظرفیت و داشته ها نیست، مسئله اراده و مدیریت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاسمی افزود: با توجه به این رویداد مهم در مازندران باید دنبال یک بسته نو و متفاوت باشیم و در گردشگری استان باید با همت مسئولین استانی، شهرستانی و مشارکت دانشگاه‌ها حرف تازه و همچنین گفتمان‌سازی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: غرب استان به عنوان قطب گردشگری مازندران است و امروز مشکل ظرفیت و داشته ها نیست بلکه اراده و مدیریت است و با توجه به این اتفاق مهم در استان؛ باید بخش های خصوصی، تشکل‌های گردشگری و مردم نهاد را پای کار بیاوریم و بخش دولتی باید ریل گذاری و سیاست گذاری کند.
فرماندار چالوس ادامه داد: مسئولین گردشگری باید شهرهای خلاق را شناسایی و از ظرفیت و ایده های آنان استفاده کنند و اگر دنبال بیشترین دستاورد از این رویداد هستیم شهرداران باید سهم خود را از ساری ۲۰۲۲مشخص کنند تا شاهد یک اتفاق خوبی در استان باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۰۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود

ایسنا/مازندران مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان ویژه استان مازندران در ساری برگزار می‌شود.

حامد فاضلی کبریا مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون اظهار کرد: این جشنواره در مرحله استانی‌ ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲  سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی افزود: داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • داوری ۱۱۵ ایده در رویداد آموزشی «بوت کمپ» دانشگاه آزاد قم
  • آشپزی در بیل؛ ایده ای خلاقانه برای پخت غذا در فضای باز (فیلم)
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری