Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@16:29:47 GMT

توضیحی در خصوص فیلم منتشرشده از تیرگی آب شرب در اهواز

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۰۴۳۰

توضیحی در خصوص فیلم منتشرشده از تیرگی آب شرب در اهواز

آفتاب‌‌نیوز :

سعید دشتی زاده اظهار کرد: حدود ۹۰ درصد از آب مورد استفاده جهت استحصال آب شرب در تصفیه‌خانه‌های شهر اهواز از منابع بالادستی پشت سدها و چاه‌های گلالک شوشتر تامین می‌شود و میزان برداشت از آب کارون در شهرستان اهواز فقط ۱۰ درصد است.

وی افزود: با توجه به ساختار تصفیه‌خانه‌های تولید آب اهواز، ریزگردها هیچگونه تاثیری در کیفیت آب شرب اهواز نخواهند داشت و مراکز شرق و غرب بهداشت در اهواز و روستاهای اطراف به صورت روزانه، بحث کیفیت و سلامت آب را مورد پایش قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آبفا اهواز گفت: چنانچه در نقطه‌ای کاهش کلر یا افزایش کدورت در آب شرب به وجود بیاید مراکز بهداشت مستقیما مکاتباتی را با آبفا انجام می‌دهند و در این راستا، گروه‌های عملیاتی و تعمیراتی آبفا نسبت به رفع مشکل اقدام خواهند کرد.

دشتی زاده عنوان کرد: علاوه بر نظارتی که مراکز بهداشت بر کیفیت آب شرب اهواز دارند، گروه‌های عملیاتی و پایش کیفی توسط امور کیفی اهواز به صورت روزانه و در ۳۲ نقطه مختلف از اهواز نمونه‌گیری و در صورت مشاهده هرگونه مشکل از نظر کمی و کیفی، گزارش به صورت مکتوب به واحدهای عملیاتی و بالاترین مقام دستگاه گزارش می‌شود.

وی افزود: مسائل کیفی آب شرب برای ما بسیار مهم است و حداکثر تلاش ما به صورت شبانه روز بر این است که شاهد حداقل مشکلات باشیم.

مدیر آبفا اهواز در خصوص فیلم‌های منتشر شده از آب لوله کشی که آب به رنگ تیره است، اظهار کرد: این تیرگی کوتاه مدت است و به صورت دائم نیست و پس از مدتی آب به رنگ عادی خود بازمی گردد. در تلاش هستیم آبی سالم و پاک به دست شهروندان برسانیم .

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آب شرب اهواز آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر دزفول گفت: در پی بارندگی اخیر و آب‌گرفتگی معابر، حدود به ۳۰ دستگاه خودرو گرفتار در آب رهاسازی شدند.

مصطفی طحان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در پی بارندگی شدید بیشتر از یکصد میلیمتر و آب‌گرفتگی خیابان‌ها که منجر به گرفتار شدن تعداد زیادی از خودروها و شهروندان شد بلافاصله اکیپ‌های عملیاتی هلال احمر به صورت هماهنگ با ساز دستگاه‌های امدادی و عملیاتی شهرستان اقدام به امدادرسانی نموده و قریب به ۳۰ دستگاه خودرو رهاسازی شدند

وی افزود؛ کلیه نیروهای امدادی و عملیاتی و همچنین امکانات لجستیکی هلال احمر شهرستان کماکان در حالت آماده‌باش قرار داشته تا در صورت نیاز در اولین فرصت اقدامات لازم انجام پذیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر دزفول ادامه داد: از همشهریان محترم خواهشمندیم به هشدارهای هواشناسی و دستگاه‌های امدادی توجه نموده و از قرار گرفتن در نقاط پر خطر، حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها، نقاط آبگیر و ارتفاعات تا زمان خروج سامانه بارشی از منطقه اجتناب نمایند

کد خبر 750151

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان 
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • هوای برخی شهرهای خوزستان ، ناسالم برای گروههای حساس
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • ماجرای ویدیوی منتشرشده در خصوص تابوت‌های جوبجی چیست؟
  • ویدیوی منتشرشده در خصوص تابوت‌های جوبجی مربوط به سال ۱۳۹۸است