Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین ؛دیوان عدالت اداری اعلام کرد:

«با تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی در دیوان عدالت اداری این شائبه به وجود آمده است که ثبت دادخواست به صورت الکترونیکی و حضوری امکانپذیر نیست در حالی که هم‌اکنون تمام ظرفیت‌های ثبت دادخواست در دیوان عدالت اداری ذیل ماده۲۳  قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، اعم از پستی، دفاتر نمایندگی استانی، دبیرخانه مرکزی، سامانه خودکاربری وکلا و دفاتر خدمات الکترونیک قضایی فعال بوده و روزانه بیش از هزار دادخواست از طرق یاد شده دریافت می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرخانه مرکزی دیوان عدالت اداری کما فی السابق دادخواست‌های هموطنان و دستگاه‌های اجرایی را به صورت حضوری دریافت می‌نماید اما به جهت این‌که مسافرت به تهران و مراجعه حضوری به دیوان عدالت اداری جهت ثبت دادخواست موجبات افزایش هزینه و صرف وقت هموطنان خواهد شد ضرورتی ندارد صرفا به این دلیل رنج سفر را تحمل کنند، چرا که هیچ تفاوتی بین دادخواست ثبت شده از ساختمان مرکزی دیوان با دادخواستی که از طرق دیگر ثبت می شود وجود ندارد.

در خصوص از دسترس خارج شدن سامانه ساجد، لازم به توضیح است که این سامانه به دلیل اشکال در انتقال اطلاعات به سامانه های قوه قضاییه طی چند روز آینده در دسترس نخواهد بود و به زودی با بسیج کلیه امکانات و به کمک مرکز آمار وفناوری اطلاعات قوه قضاییه این مشکل حل خواهد شد.

 مضافا اینکه در جلسه اخیر رییس دیوان عدالت اداری و رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در خصوص مقدمات ایجاد خودکاربری در سامانه خدمات الکترونیک قضایی (سخا) جهت کاهش هزینه دادرسی و تسهیل امور مردم مذاکراتی صورت پذیرفت.

اخبار مرتبط ۱۴:۲۶:۲۳ عبدلیان پور: کانون وکلا در برگزاری آزمون وکالت ناتوان است ۱۶:۰۸:۳۲ عیدی کارگران، ۲ برابر آخرین دستمزد است ۲۲:۴۷:۴۴ دستور توقف برگزاری آزمون قضاوت سال ۱۴۰۰ لغو شد ۱۱:۰۶:۱۸ ابلاغیه رییس دستگاه قضا در رفع تاخیر استعلام محکومیت مالی ۱۵:۲۸:۴۲ دستگاه های اجرایی پاسخ استعلام دادگاه کرسنت را نداده اند ۱۱:۴۸:۲۵ آخرین وضعیت پرونده های مهدی هاشمی و محمدعلی نجفی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بسیج دستگاه های اجرایی فناوری اطلاعات قوه قضاییه دیوان عدالت اداری دیوان عدالت اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد

بورس کالا شرایط خرید خودرو کامیونت فورس که قرار است سه شنبه این هفته عرضه شود، را ابلاغ کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، تالار خودرو بورس کالا سه‌شنبه هفته جاری (18 اردیبهشت) میزبان عرضه 50 دستگاه کامیونت فورس متعلق به شرکت بهمن دیزل شامل 20 دستگاه کامیونت فورس (FORCE) کابین بدون خواب 6 تن بدون کاربری و 30 دستگاه کامیونت فورس (FORCE) کابین خوابدار 6 تن بدون کاربری است.

در این راستا مهلت ثبت سفارش ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه این هفته(18 اردیبهشت) است و به منظور مدیریت سفارش های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ساعت 8:30 روز عرضه خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، میزان پیش دریافت خرید محصول به میزان 10 درصد است.

همچنین هر کد ملی (اشخاص حقیقی) صرفا امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) امکان ثبت سفارش حداکثر سه دستگاه خودرو را دارند.

اشخاصی که در عرضه های قبلی در بورس کالا موفق به خرید خودرو شده اند و از ابتدای سال 1398 از شرکت های خودروسازی خودرو خریداری کرده اند نیز امکان ثبت سفارش را دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهترین اتوماسیون اداری برای دانشگاه های علوم پزشکی چیست؟
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • تحقق عدالت فرهنگی با فروش هم‌زمان حضوری و مجازی در نمایشگاه کتاب
  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • برقراری نخستین ارتباط بلوتوثی با فضا/ مقرون به‌صرفه و کارآمد
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • برقراری اولین ارتباط بلوتوثی با زمین