Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ۱۲۹ ساختمان ناایمن و ۹ هزار و ۶۰۰ ساختمان پرخطر تهران تبدیل به یکی از دغدغه‌های سازمان آتش نشانی شده است. خبرگزاری میزان - مهدی داوری، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در نشست خبری گفت: طی امسال ۵ ایستگاه به ایستگاه‌های سازمان در سطح پایتخت اضافه کردیم و ۲ ایستگاه هم به زودی در قیطریه و محله شوش افتتاح خواهند شد و بنای ما این است تا مجموع ایستگاه سازمان تا پایان سال ۱۴۰۱ به ۱۳۸ ایستگاه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به بروز رسانی تجهیزات امدادی گفت: ۱۲۰ دستگاه خودروی سبک اطفاعی به ناوگان ما اضافه شد تا این خودرو‌ها در بافت‌های فرسوده و باریک اقدام به فعالیت و خدمات رسانی کنند.

داوری با بیان اینکه ۱۲۹ ساختمان در تهران شرایط ناایمن دارند تصریح کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های سازمان آتش نشانی ایمنی ساختمان‌های شهر است ما در پایتخت ۹ هزار ۶۰۰ ساختمان پرخطر داریم.

وی با بیان اینکه به ۶۵۰ هزار شهروند تهرانی آموزش ایمنی داده شد، گفت: به ۴۱۷ نفر آموزش مجازی و به ۲۵۰ هزار نفر به صورت حضوری آموزش داده شده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تاکید کرد: طرح پلاک ایمن، یکی از طرح‌های مهمی بود که از مهرماه امسال اجرایی شد و شهروندان می‌توانند در این طرح محل سکونت خود را خود ارزیابی کنند.

وی رد رابطه با چهارشنبه پایان سال گفت: با توجه به اینکه ۲ سال از انجام اقدامات پر خطر مختص ایام پایانی سال در تهران خبری نبوده، پیش بینی ما این است که امسال کمی این اقدام پررنگ‌تر شود؛ لذا از خانواده‌ها درخواست داریم مراقبت کنند چرا که تا به امروز ۲ مورد انفجار مواد محترقه گزارش شد که این حوادث ۴ زخمی برجای گذاشته است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه مجوز ایمنی موقت به ساختمان پلاسکوی جدید داده نشده است، گفت: موضوعی به عنوان مجوز موقت نداریم و بنای ما این است تا پس از بهره برداری کامل و استقرار کسبه هر چند ماه یکبار ساختمان پلاسکو مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: سه ماه دیگر بررسی خواهیم داشت و اگر پلاسکو مورد تایید مسائل ایمنی واقع نشود، موارد را به دستگاه‌های ذی ربط ارائه خواهیم کرد.

داوری گفت: بحث پایش سلامت یکی از موارد ما است که این موضوع در سال آینده به صورت ویژه اجرایی خواهد شد.

وی افزود: زمان پاسخگوی سازمان آتش نشانی در تهران میانگین ۶ دقیقه است، با توجه به شرایط ترافیکی پایتخت در هر نقطه که صلاح ببینیم ایستگاه آتش نشانی افتتاح خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: شهرداری از تجریبات شهرهای جهان برای درآمدزایی استفاده کند
انتهای پیام/ برچسب ها: رتبه بندی معلمان آموزش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رتبه بندی معلمان آموزش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۰۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای پایتخت ناسالم برای گروه‌های حساس

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

به گزارش ایسنا،  شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد: آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۹۰ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت.

میانگین شاخص کیفیت هوا در ۱۲ ساعت گذشته (با تاکید بیشتر بر روی سه ساعت آخر در شرایط جوی متغیر) برای میانگین کل ایستگاه‌ها با میانگین ۱۱۱ و کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های  حساس  است.

تهران از ابتدای سال، ۵ روز هوای پاک و ۳۳ روز هوای قابل قبول داشته است و در هیچ روزی از سال جدید کیفیت هوای تهران در وضعیت ناسالم قرار نگرفته بود.

براساس این گزارش، میانگین شاخص کیفیت هوا از ۱۰۱-۱۵۰، ناسالم برای گروه حساس است و افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

فعالیت طولانی عبارت است از هرگونه فعالیت خارج از منزل که افراد بطور متناوب طی مدت چندین ساعت انجام می دهند و سبب می شود نفس کشیدن تا حدی سخت تر از حالت طبیعی صورت گیرد.  برای مثال کار کردن در باغچه در طول روز.

فعالیت سنگین نیز عبارت است از هرگونه فعالیت شدید خارج از منزل که سبب می شود نفس کشیدن به سختی صورت گیرد؛ برای مثال دویدن.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کیفیت هوای پایتخت قابل قبول است هوای پایتخت در مرز پاکی

دیگر خبرها

  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • هوای تهران در وضعیت «قابل قبول»
  • هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس!
  • هوای پایتخت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال