Web Analytics Made Easy - Statcounter

شنیده‌ها از فدراسیون فوتبال حکایت از آن دارد که به احتمال زیاد پیام حیدر داور همدانی قضاوت بازی روز پنج شنبه پرسپولیس و استقلال را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پیام حیدری، داور شناخته شده کشورمان شهریور ماه سال گذشته نیز دربی حذفی را سوت زده بود. این درحالی بود که اسم محمد حسین زاهدی فر به عنوان قاضی دربی ۹۳ مطرح شده بود اما در نهایت و در تصمیمی عجیب پیام حیدری جانشین او شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقه دو تیم استقلال و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی با تساوی ۲ بر۲ به اتمام رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شده و درنهایت آبی پوشان تهرانی ۶ بر ۳ رقیب سنتی را پشت سرگذاشته و به فینال صعود کردند.

حالا قرار است بار دیگر پیام حیدری قضاوت دربی نفسگیر پایتخت را بر عهده داشته باشد. پیش از این از سید مهدی سید علی به عنوان گزینه اصلی قضاوت دربی به شرط خداحافظی از دنیای قضاوت فوتبال یاد می شد اما با توجه به مخالفت این داور با خداحافظی، انتخاب او منتفی شد.گفتنی است کمیته داوران فدراسیون فوتبال به پیام حیدری در هفته ۲۲رقابت های لیگ برتر استراحت داده بود!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پیام حیدری محمد حسین زاهدی فر دربی پیام حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس