Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@15:58:16 GMT

شیراز متولی ساخت صحن امام محمدباقر (ع) در کاظمین است

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۰۷۱۰

شیراز متولی ساخت صحن امام محمدباقر (ع) در کاظمین است

ایسنا/فارس رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس گفت: شهر شیراز متولی ساخت صحن امام محمدباقر (ع) در کاظمین شده و کار شروع شده است.

اسکندر قاسمی بعد از ظهر یکشنبه ۲۲ اسفند در پنجاه‌ودومین صحن علنی شورای شهر شیراز با بیان اینکه ستاد عتبات عالیات در سال ۸۱ توسط سردار شهید قاسم سلیمانی تاسیس شد و بازسازی‌ها انجام شده و الان توسعه حرم‌ها در دستور کار است، گفت: نقش استان فارس و شهر شیراز در این امر بسیار پررنگ بوده است و تاکنون ۸۵ پروژه توسط استان فارس انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با بیان اینکه شهر شیراز متولی ساخت صحن امام محمدباقر (ع) در کاظمین شده و کار شروع شده است، افزود: کمیسیون فرهنگی تشکیل شد و مصوباتی داشت که مصوبات این کمیسیون خواسته ما نیز است و اگر محقق شود برای ما کافی است. 

قاسمی با بیان اینکه شهردار شیراز هم پای کار بودند و از این جهت تشکر می‌کنیم، عنوان کرد: امید است که شهر شیراز با این همکاری نقش خود را به خوبی قبل در توسعه حرم‌ها و اعتاب مقدسه ایفا کند. 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس عنوان کرد: مجمع خیرین شهرساز نیز در راستای توسعه حرم‌ها می‌توانند همکاری خوبی با ستاد داشته باشند که خواهان ایجاد این همکاری شدند. 

او همچنین گفت: درخواست داریم مکانی نیز برای ستاد بازسازی عتبات عالیات در شیراز در نظر گرفته شود. 

قاسمی خاطرنشان کرد: یک نماینده از شورای شهر در ستاد بازسازی عتبات عالیات منصوب شود که خانم خواست‌خدایی در این زمینه معرفی شدند. 

به گزارش ایسنا، در جلسه امروز شورای اسلامی شهر شیراز، طی مراسمی از خانواده شهیدان ایزدی و محمدرضا هاجری، مسعود زارعی، محمدتقی تذروی، ابراهیم حسینی و مهدی طاهری، حیدری و بنیانی، به عنوان جانبازان عضو و کارکنان شورا، قدردانی شد.

در بخشی دیگر از جلسه علنی شورای شیراز، شماری از پاکبانان شهرداری مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شوراي شهر ستاد بازسازی عتبات عالیات صحن امام محمدباقر کاظمین ایثارگران جانبازان ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۰۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است

محمد ثابت اقلیدی گفت: به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اماکن تاریخی_ فرهنگی تحت پوشش این اداره کل در روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه تعطیل خواهد بود.

او افزود: روز ۱۵ اردیبهشت، مجموعه‌های تاریخی- فرهنگی حافظ، سعدی، ارگ کریم‌خانی، موزه سنگ‌های تاریخی هفت‌تنان، موزه پارس، موزه گرمابه وکیل در شیراز تعطیل است.

ثابت اقلیدی ادامه داد: همچنین میراث‌های جهانی تخت جمشید و موزه تخت جمشید، پاسارگاد، بیشاپور، تنگ چوگان، موزه بیشاپور، کاخ اردشیر فیروزآباد، کاخ ساسان سروستان، مجموعه‌های باستانی نقش رستم و نقش رجب و موزه مردم‌شناسی کازرون، نیز پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان نخواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • از روستای مهمویی تا عتبات عالیات 
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد
  • اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • بزرگداشت روز خلیج فارس و رونمایی از ارج نامه محمدباقر وثوقی
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی