Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسافران قطار میانه به تهران هنوز به مقصد نرسیده‌اند که بنا به گفته مسافران زنجانی حاضر در قطار، از ساعت هفت سوار شده و در حال حاضر حدود ۱۰۰ مسافر در آبیک به حال خود رها شده‌اند و هیچ کس هم پاسخگو نیست.

در این رابطه منوچهر صفری طی گفت‌وگویی با خبرنگار فارس با اشاره به مشکل به وجود آمده برای قطار میانه به تهران اظهار کرد: مسافران قطار میانه به تهران در آبیک از قطار پیاده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه‌آهن شمال غرب، ریزش پل را عامل توقف قطار زنجان به تهران در آبیک دانست و افزود: در مسیر این خط یک زیرگذر در بین کرج و کردان در حال احداث است به همین خاطر خط زوج برداشته شده و پل زیر خط فرد هم شب گذشته ریزش کرده که قول رفع مشکل تا ساعت ۱۷ امروز داده شده است.

وی به هماهنگی انجام شده با راه‌آهن تهران برای انتقال مسافران اشاره و تصریح کرد: این اتفاقات جزو وقایع نادر محسوب می‌شود که اقدامات لازم برای ساماندهی مسافران باید انجام شود.

صفری تاکید کرد: هر چند این اتفاق در محدوده راه‌آهن شمال غربی روی نداده، ولی راه‌آهن زنجان هم تلاش خود را برای ساماندهی امور مسافران گرفتار شده در آبیک انجام خواهد داد.

انتهای پیام/73004/م

منبع: فارس

کلیدواژه: راه آهن مسافر قطار میانه به تهران راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۰۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن جعفری اظهار کرد: پرواز مشهد به تهران به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تأخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای مواجه شد.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسؤولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

وی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

کد خبر 6089581

دیگر خبرها

  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد