Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-30@04:42:50 GMT

پذیرش مسافران نوروزی تا ٨٠ درصد ظرفیت اتوبوس‌ها

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۰۸۳۰

پذیرش مسافران نوروزی تا ٨٠ درصد ظرفیت اتوبوس‌ها

تین نیوز

 طبق دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا تمام مسافران باید دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده باشند و پذیرش مسافران با ٨٠ درصد ظرفیت اتوبوس خواهد بود. اگر مسافری شاهد تخلفی بود و راننده‌ای بیش از ٨٠ درصد ظرفیت اتوبوس مسافر پذیرش کرده بود، بلافاصله باید مورد را به سامانه ١۴١ یا پلیس راه گزارش بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، داریوش باقرجوان با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در سفرهای نوروزی ١۴٠١ اظهار داشت: از مسافران تقاضا داریم که برای سوار به اتوبوس و سواری کرایه از پایانه‌های رسمی بلیت تهیه کنند و از  سوار شدن بدون بلیت در میانه راه یا از طریق جار زن یا دلال بپرهیزنند.

وی ادامه داد: طبق دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا تمام مسافران باید دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده باشند و پذیرش مسافران با ٨٠ درصد ظرفیت اتوبوس خواهد بود. اگر مسافری شاهد تخلفی بود و راننده‌ای بیش از ٨٠ درصد ظرفیت اتوبوس مسافر پذیرش کرده بود، بلافاصله باید مورد را به سامانه ١۴١ یا پلیس راه گزارش بدهد.

مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری درباره نرخ بلیت اتوبوس، مینی بوس و کرایه سواری اظهار داشت: برای ناوگان زمینی و جاده‌ای هیچ تصمیمی برای افزایش بهای بلیت نگرفته‌ایم و همانطور معاون رییس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی اعلام کردند، قیمت بلیت برای ایام نوروز هیچ افزایشی نخواهد داشت.

باقرجوان با اشاره به بررسی و ارزیابی سلامت مسافران گفت : سلامت تمام متقاضیان بلیت اتوبوس و ... از طریق سایت ایران من مورد بررسی قرار می گیرد و اگر افراد در کمتر از ١۴ روز مبتلای کرونا بوده باشند، نمی‌توانند بلیت خریداری کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مسافران اتوبوس پلیس راه تین سفرهای نوروزی پذیرش مسافران حمل و نقل معاون وزیر راه و شهرسازی نوروز بلیت اتوبوس مسافران نوروزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سامانه 141 سازمان راهداری ستاد ملی مبارزه با کرونا ٨٠ درصد ظرفیت اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۰۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه ۲۰ درصد از سهم تامین اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تامین شد گفت: توسعه فضای سبز شهر از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر است، اما ایجاد بوستانی شبیه شهربازی در بجنورد ممکن نیست و از دایره جانمایی خارج شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، جمشید عین‌بیگی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: اعضای دوره فعلی شورای شهر سه سال است که این منصب را عهده‌دار شده‌اند و دو سال پس از آغاز فعالیت شورا، شهردار بجنورد تغییر کرد.

وی افزود: سال گذشته ۲۶ دستگاه اتوبوس به توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی اختصاص پیدا کرد و ۱۴ اتوبوس تاکنون تحویل داده شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه ۲۰ درصد از سهم تأمین اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تأمین شد، خاطرنشان کرد: توسعه فضای سبز شهر از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر است، اما ایجاد بوستانی شبیه شهربازی در بجنورد ممکن نیست و از دایره جانمایی خارج شد.

عین‌بیگی اضافه کرد: در زمینه فرهنگی و به منظور هویت‌بخشی به بجنورد و معرفی مفاخر و مشاهیر شهر، همایش نکوداشت آیت‌الله محمدتقی بجنوردی با حضور شرکت‌کنندگانی از استان‌های مختلف برگزار شد.

وی گفت: به منظور استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و دانشگاهیان، کمیته مطالعاتی از سوی کمیسیون عمران برگزار شد که اعضای شورا پایبند به تصمیمات آن هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: برگزاری جشن عید غدیر در پارک بش‌قارداش بجنورد با حضور کم‌نظیر مردم در سال گذشته از برنامه‌های شورا بود.

کد خبر 749050

دیگر خبرها

  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • «آکادمی پرندگان» بیش از ۵۰ میلیون تومان فروخت
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • درآمد ۷۰۰ میلیونی «گالیله»!/ «آکادمی پرندگان» ۵۰ میلیون فروخت
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی