Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: وضعیت بازداشتگاه‌های استان کرمان مورد بررسی قرار می‌گیرد و ضروری است که این وضعیت ارتقا یابد. خبرگزاری میزان - یدالله موحد در نشست هیئت نظارت و بازرسی بر حفظ حقوق شهروندی استان کرمان بیان کرد: استان کرمان در گلوگاه قاچاق مواد مخدر، ورود و خروج اتباع بیگانه، قاچاق سوخت و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. قرار دارد و از این رو تعداد متهمان دستگیر شده در استان بالاست و باید در سطح کشوری توجه ویژه‌ای به این استان صورت گیرد.
وی با بیان اینکه به طور متوسط در بسیاری از جلسات هیئت نظارت بر حفظ حقوق شهروندی، موضوع بازداشتگاه ها، زندان‌ها و تحت نظرگاه‌ها مطرح می‌شود خاطرنشان کرد: در تمامی شهرستان‌ها بازدید از زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها مد نظر قرار دارد، زیرا ارزیابی این مکان‌ها بسیار اهمیت دارد.   رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهارکرد: افرادی که وارد بازداشتگاه‌ها و تحت نظرگاه‌ها می‌شوند، مورد اتهام هستند و در بسیاری از موارد بنا به عدم اثبات اتهام، با قرار منع تعقیب یا حکم برائت پرونده قضایی آنان مختومه می‌شود.   موحد با اشاره به بررسی دقیق ورودی‌ها به بازداشتگاه‌های استان و ارزیابی وضعیت متهمان ورودی، بیان کرد: فردی که مستحق بازداشت نبوده، نباید در بازداشتگاه‌ها نگهداری شود، زیرا اینگونه اقدامات تاثیرات عمیقی در روح و زندگی افراد دارد.   رئیس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر این مطلب که شرایط نیروی انتظامی، گستردگی استان و محدودیت‌های اعتباری و امکانات را می‌دانیم، اظهارکرد: باید مشکلات موجود را در حد توان در استان پیگیری کرده و در مواردی که حل مسائل در توان استان نیست از ظرفیت‌های کشوری استفاده شود.   وی گفت: تلاش می‌شود در جلسه‌ای مشترک با استاندار، سازمان برنامه و بودجه، سازمان زندان ها، نیروی انتظامی و سایر مراجع مربوطه راهکار‌های لازم برای حل مشکلات استان در حوزه بازداشتگاه‌ها اندیشیده شود.   رئیس کل دادگستری استان کرمان یادآور شد: برخی از نقاط استان کرمان مرز امنیتی کشور هستند و باید متناسب با اهمیت این حوزه‌ها نسبت به تامین زیرساخت‌های امنیتی و انتظامی در آن‌ها اقدام شود. بیشتر بخوانید: مشکلات ۱۲۰ نفر از اهالی باقرآباد کرمان قبل از تشکیل پرونده قضایی بررسی شد انتهای پیام/ برچسب ها: یدالله موحد بازداشتگاه‌های استان کرمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازداشتگاه های استان کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان بازداشتگاه های استان بازداشتگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌ها برای مقابله با سرقت، توپ را به زمین یکدیگر نیندازند

ایسنا/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به گزارش آمار سرقت در استان گفت: دستگاه‌ها توپ را در زمین یکدیگر نیندازند. باید در مرحله اول مسئولیت‌سازی بشود و با حضور معاون اجتماعی دادگستری جلسه‌ای برگزار و وظایف هر دستگاه به صورت جداگانه پیگیری و تامین اعتبار شود تا کار طی جدول زمان بندی پیش برود.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی ظهر امروز هشتم اردیبهشت ماه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان اظهار کرد: سرقت و امنیت روانی جامعه بحث بسیار مهمی است و باید تدبیر نموده و کار را به نحوی پیش ببریم که با این جرم مقابله کنیم.

وی با اشاره به اینکه جرم اول استان کرمان از نظر فراوانی، سرقت است؛ با قدردانی از اقدامات انجام شده در مقابله با این جرم عنوان کرد: گزارشات کاهش آمار در سال جاری نشان می‌دهد اقدامات گذشته درست بوده و باید در سال جاری همین سیاست را با همراهی و هماهنگی پیش ببریم تا پایان سال به دستاورد بهتری برسیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: سرقت‌های عادی، مسلحانه و سرقت به عنف هر کدام راهکار خاص خود را می‌طلبد، اگرچه در برخی با کاهش مواجه هستیم اما آمار سرقت‌های به عنف و مسلحانه در همه شهرستان ها یکسان نیست.

وی بر تعیین تکلیف کارگاه‌های ضایعاتی و پایش تصویری برای مقابله با سرقت تاکید کرد و افزود: سال گذشته نیز بارها بحث و مصوبه در این زمینه داشتیم اما کار آنگونه که باید، پیش نرفته و استان در این زمینه خیلی عقب است.

حمیدی اظهار کرد: دستگاه‌ها توپ را در زمین یکدیگر نیندازند. باید در مرحله اول مسئولیت‌سازی بشود و با حضور معاون اجتماعی دادگستری جلسه‌ای برگزار و وظایف هر دستگاه به صورت جداگانه پیگیری و تامین اعتبار شود تا کار طی جدول زمان بندی پیش برود.

وی تاکید کرد: پایش تصویری موضوع مهمی است که در کرمان تعداد دوربین‌ها خیلی کم است.

به گزارش ایسنا، سردارعبدالعلی روانبخش جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این جلسه اظهار کرد: در راستای کاهش سرقت تعداد زیادی از کارگاه‌های ضایعاتی پلمب و نظارت شده که باید در سال جاری تجمیع این واحدها صورت بگیرد.

وی افزود: در سال جاری سرقت به عنف و مسلحانه کنترل شده و اقدامات خوبی انجام شده اما پایش تصویری در استان و شهر کرمان کافی نیست و سیستم‌های موجود نیز قطعی دارد.

روانبخش در پایان بر ساماندهی معتادان متجاهر در راستای کاهش سرقت تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا آمار سرقت‌ها در استان کرمان زیاد است
  • دستگاه‌ها برای مقابله با سرقت، توپ را به زمین یکدیگر نیندازند
  • کشف بیش از ۴۴۰۰ سلاح گرم در کرمان
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ سلاح گرم در کرمان
  • کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان
  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!
  • ماه در وضعیت اوج خورشیدی قرار می‌گیرد
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • رعدو برق و تندبادهای لحظه‌ای کرمان را فرا می‌گیرد