Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با روز بزرگداشت شهدا و طی مراسمی با حضور مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران و به یاد ایثار و شجاعت شهدای آتشنشان، ۶۰ نهال در بوستان جنگلی سرخه حصار کاشته شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه با اشاره به استمرار جشنواره شهید باکری در منطقه۱۳ گفت: بر اساس تدابیر دکتر زاکانی در حفظ و ارج نهادن به مقام بی بدیل شهدا و همزمان با هفتمین روز برگزاری جشنواره شهید باکری، ۶۰ اصله نهال به یاد شهدای آتش نشان در محل بوستان جنگلی سرخه حصار کاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خاطر نشان کرد: هر یک از این نهال‌ها به نام یکی از آتش‌نشانان شهید نامگذاری شده و هدف از این اقدام، ارج گذاری و گرامیداشت ایثارگری‌ها و فداکاری‌های آتش‌نشانان است.

محمد هادی علی احمدی با بیان اینکه، درختکاری در ایران دارای پشتوانه ملی و تاریخی و ریشه در دین مبین اسلام و توصیه اکید ائمه اطهار علیهم السلام دارد افزود: بر این اساس، جشنواره شهید باکری در منطقه۱۳ طراحی شده و از آغاز برگزاری این جشنواره تا کنون صد‌ها نهال به یاد شهدا کاشته شده تا از این طریق به حفظ و توسعه فضای سبز کمک کنیم.

بر پایه این خبر، سخنرانی مهدی داوری، مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران پیرامون فداکاری آتشنشان و لزوم پاسداشت یاد و خاطره شهدای آتشنشان، اهدای لوح تقدیر به پنج خانواده معظم شهدای آتشنشان ساکن منطقه، بازدید از ایستگاه‌های این جشنواره شامل محیط زیست، پسماند، ساماندهی و فضای سبز، یادواره شهدا، سامانه ۱۳۷ و... از جمله بخش‌های هفتمین روز جشنواره شهید باکری بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره شهید باکری بوستان جنگلی سرخه حصار آتش نشانان شهید کاشت نهال جشنواره شهید باکری شهدای آتشنشان شهدای آتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۰۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب

شهردار تکاب گفت: شهرداری و شورای شهر تکاب در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب با ستاد یادواره شهدای شهرستان همکاری و در احداث این بنا مشارکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رزاق محمدی، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جلسه ستاد یادواره شهدای شهرستان تکاب اظهار کرد: سال گذشته طرح ساماندهی و مناسب‌سازی گلزار مطهر شهدا تکاب با ۳۰ میلیارد ریال هزینه اجرا شد.

وی افزود: ادامه طرح توسعه و تکمیل زیرساخت‌های عمرانی و فرهنگی گلزار شهدا در سال‌جاری انجام می‌شود.

شهردار تکاب گفت: شهرداری و شورای شهر تکاب در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب با ستاد یادواره شهدا شهرستان همکاری و در احداث این بنا مشارکت می‌کنند.

محمدی تصریح کرد: برای نصب تصاویر و تمثال مبارک شهدای تکاب در میادین و بلوارها از جمله بلوار شهید نسرین‌پور برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته طرح نام‌گذاری معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های شهر تکاب اجرا شد و معابر شهر تکاب به نام شهدای والامقام مزین شدند.

کد خبر 748776

دیگر خبرها

  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب