Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه‌های سیما برای عید نوروز علاوه بر برنامه و سریال، بیش از ۱۷۰ فیلم جدید در نظر گرفته‌اند که به نظر می‌رسد سهم سینمای ایران خیلی کمتر از سینمای جهان است.

به گزارش قدس آنلاین، یکی از پربیننده‌ترین بخش‌های کنداکتور نوروزی، پخش فیلم‌های سینمایی است. هر ساله تلویزیون برای این ایام، جدیدترین فیلم‌های سینمایی ایرانی و خارجی را استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اما به نظر می‌رسد امسال سهم پخش فیلم‌های سینمایی ایرانی جدید کمتر از سال‌های گذشته باشد.

چرا که اگر به فهرست فیلم‌های سینمایی تعطیلات عید نوروز سال ۱۳۹۹ نگاه کنیم، نام‌های آشنایی همچون «شبی که ماه کامل شد» نرگس آبیار، «تختی» بهرام توکلی، «سرخپوست» نیما جاویدی و حتی فیلم «زندانی‌ها» مسعود ده‌نمکی را برای اولین بار روی آنتن برد. در آن سال ۱۴۰ فیلم جدید سینمایی ایرانی و خارجی از تلویزیون پخش شد.

در سال ۱۴۰۰ فیلم‌های متنوعی روی آنتن رفتند؛ در کنار پخش «خروج» ابراهیم حاتمی‌کیا، سیما در دقیقه ۹۰ اعلام کرد که سورپرایزی دارد و بهترین فیلم جشنواره فجر را به همراه «تک تیرانداز» برای اولین بار قبل از اکران در تلویزیون به نمایش درآورد. بنابراین «یدو» و «تک تیرانداز» قبل از اکران عمومی به تلویزیون آمدند. بعد از اکران این دو فیلم، ترجیح دادند در تلوبیون اکران آنلاین داشته باشند.

اما شاید تنها شگفتانه امسال جشنواره‌های سینمایی تلویزیون، حضور «مارمولک» بعد از دو دهه باشد. فیلمی که کمال تبریزی در دهه ۱۳۸۰ ساخته و اکران آن با اتفاقات عجیب و غریبی همراه شد. پرویز پرستویی نقش اول این فیلم را بازی کرد و بهرام ابراهیمی، شاهرخ فروتنیان، مرحوم رضا سعیدی، مهران رجبی، فریده سپاه منصور، سهیلا رضوی، رعنا آزادی‌ور، مائده طهماسبی، نقی سیف جمالی، سیدمهرداد ضیایی، سیروس همتی، حسین سلیمانی، سیروس همتی و فرزین محدث در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم در مدت کوتاهی که روی پرده اکران قرار داشت، بیش از ۸۰۰ میلیون در آن زمان به فروش رسید.

پرویز پرستویی و یک نقش ماندگار

داستان این فیلم اقتباسی از فیلم‌های «ما فرشته نیستیم» و «زائر» است که با بومی‌سازی قصه فیلم، نگاهی متفاوت به مسئله روحانیت و جامعه دارد. روستای آهار در شمیران و مسجد و مدرسه حاج قنبرعلی خان تهران از مکان‌های اصلی فیلم‌برداری این فیلم بودند.

رضا مثقالی معروف به رضا مارمولک دزد سابقه‌داری است که بارها دستگیر و زندانی شده، اما در آخرین دستگیری، اتهام او سرقت مسلحانه است. رضا را به زندانی تحویل می‌دهند که رئیس آن آقای مجاور مردی بسیار سختگیر و انعطاف‌ناپذیر است. رضا در حادثه‌ای مجروح می‌شود و به بیمارستان خارج از زندان منتقل می‌شود. در آنجا لباس یک روحانی بیمار را می‌رباید و در لباس روحانیت موفق به فرار از بیمارستان می‌شود. او با مصونیتی که در لباس تازه پیدا کرده به یک شهرک مرزی می‌رود تا از این طریق و با گذرنامه جعلی از کشور خارج شود؛ اما با روحانی که قرار بوده به عنوان امام جماعت به آن روستا اعزام شود اشتباه گرفته می‌شود و امامت جماعت مسجد روستا را برعهده‌اش می‌گذارند.

او با شیوه‌های خودش مردم را موعظه و راهنمایی می‌کند و چندین بار اعمال خلافکارانه‌اش به سوءتعبیر نیکوکاری قلمداد می‌شود. به هر حال در روستا مریدهای زیادی پیدا می‌کند و خود او نیز کم‌کم تحت تأثیر لباس و موقعیت جدید قرار گرفته و شخصیتش عوض می‌شود و در روستا نامش بر سر زبان‌ها می‌افتد و به اعمال مثبتی روی می‌آورد تا اینکه آقای مجاور رئیس زندان که همه جا به دنبال او می‌گردد، به سراغش می‌آید؛ اما او هم دیگر مایل نیست رضا را با دستبند دستگیر کند.

یکی از نکات جالب توجه این است که گفته می‌شود "مارمولک" را ابتدا قرار بود رضا میرکریمی و سپس حاتمی‌کیا بسازند اما این دو از ساخت آن منصرف شدند. پرویز پرستویی از مؤثرترین افراد در ساخت این فیلم بود و به گفته خودش مارمولک شاید تنها فیلمنامه‌ای بود که قبل از صحبت با کارگردان و نویسنده، اول با بازیگرش مشورت شد.

پخش بعد از دو دهه در تلویزیون

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که قرار است فیلم «مارمولک» بعد از دو دهه، برای اولین بار از تلویزیون پخش شود. به نظر می‌رسد فرمایشات مقام معظم رهبری که مستند غیررسمی آن را پخش کرد توجه مسئولین صداوسیما را جلب کرده است. معظم‌له در دیدار با طنازان و فیلمسازان و نویسندگان و در پاسخ به صحبت‌های رضا جودی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون که گفته بود نمی‌توانند در فیلم و سریال‌ها با شغلی شوخی کنند، فرمودند: 

«من معتقدم باید شوخی کنید. چند سال پیش یک سریالی پخش شد که نیروی انتظامی نسبت به آن اعتراض کرد، به پلیس گفتم بی‌خود اعتراض می‌کنید. به آقایان گفتم به فیلم سینمایی «مارمولک» گفتم که به جای اینکه اعتراض کنید، استقبال کنید و تشکر کنید از اینکه نشان دادید آدم‌هایی به ناحق لباس ما را (روحانیت) برتن می‌کنند. عقیده من این است که تولیدکنندگان فیلم و سریال شوخی کنند اما شوخی مؤدبانه. در شوخی، خلاف حق و هتک نباشد اما شوخی باشد عیبی ندارد.»

گفت‌وگو با رضا جودی تهیه‌کننده

رضا جودی بعد از این دیدار در گفت‌وگویی تأکید کرد: در این جلسه دغدغه‌های رهبر انقلاب نسبت به ساخت فیلم‌های طنز و کمدی مطرح شد. اینکه ایشان فرمودند طنز بسازید و کار خوب و مؤثری است اما به کسی توهین نکنید. در ادامه آن، معظم‌له فرمودند قبلاً علما به بنده مراجعه کردند و درباره فیلم سینمایی «مارمولک» صحبت کردند که به ما توهین شده است. معظم‌له فرمودند که من گفتم این شوخی‌ها مشکلی ندارد و باید باشد.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه چه مشکلاتی بر سر راه سازندگان طنز و کمدی است و چرا برخی قصد دارند به هر طریق و مسیری طنز بسازند حتی اگر سخیف و مبتذل هم شود، تأکید کرد: اولاً یکی از مشکلاتی که بر سر راه سازندگان طنز خصوصاً در تلویزیون وجود دارد و ما هم در مسیر ساخت کارهایی همچون «لیسانسه‌ها» با این مشکلات مواجه شدیم این است که ظرفیت‌ سازمانی، نهادی، شخصیتی و جامعه‌ای ما نسبت به شوخی کردن پایین است. واقعاً برای به ثمررسیدن طنزهای موثر و فاخر نیازمند شوخی کردن با نهادها و سازمان‌ها و حتی مسئولین هستیم تا یک پیامی برای مخاطب داشته باشد.

البته هنوز مشخص نیست در کدام شبکه تلویزیونی پخش خواهد شد. اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد یکی از شبکه‌های سراسری احتمالاً در چند روز ابتدایی نوروز، این فیلم را به صورت HD پخش خواهد کرد. 

چند فیلم جدیدِ ایرانی در غیابِ فیلم‌های جدید جشنواره فجر

پیگیری‌ها نشان می‌دهد امسال چند فیلم ایرانی برای اولین بار از تلویزیون پخش خواهد شد. یکی از آنها جزو فیلم‌های اکرانِ آنلاین تلوبیون بوده است. «منصور» فیلمی به کارگردانی سیاوش سرمدی است که محسن قصابیان نقش اول آن را بازی کرده است. حمیدرضا نعیمی، علیرضا زمانی‌نسب، سیدجواد هاشمی، مهدی کوشکی، قاسم زارع و لیندا کیانی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلمی که در جشنوارهِ سال گذشته، مورد استقبال اهالی رسانه و مخاطبین قرار گرفت. این فیلم به روایت از زندگی منصور ستاری می‌پردازد. تیمسار ستاری با جدیت به دنبال هواپیماهای جنگی است تا بتواند رزمنده‌ها را تجهیز کند. در ابتدا آنها با کارخانه ساخت هواپیما همکاری می‌کردند و صرفاً قطعات وارد شده از خارج از کشور را مونتاژ می‌کردند. اما این کارخانه با کارشکنی‌هایش باعث کند شدن و حتی توقف کار آن‌ها و نرسیدن هواپیماها به خلبانان ارتش شده‌بود.

تیمسار ستاری و تیمش ابتدا برای وارد کردن چند هواپیمای جنگی اقدام کردند که بخاطر حمله آمریکایی‌ها به هواپیماها و بمباران آن‌ها، با شکست مواجه شد. تیمسار ستاری به تیمش دستور داد که با داشته‌ها و دانش خودشان قطعات مورد نیاز هواپیماها را در یکی از سوله‌های ارتش، تولید کنند. در ابتدا هیچ‌کس به تصمیم او اطمینان نداشت و آن‌ها این کار را غیرممکن می‌دانستند. تمام طول فیلم تماشاگر شاهد تلاش‌های ستاری برای پیدا کردن راه خودکفایی است.

قرار است این فیلم در ایام تعطیلات عید نوروز برای اولین بار از تلویزیون پخش شود.

«مدیترانه» عنوانِ فیلم دیگری است که قرار است در عید نوروز روی آنتن شبکه‌های سیما برود. فیلمی به نویسندگی و کارگردانی هادی حاجتمند و تهیه‌کنندگی رشید حاجتمند است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۹ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. این فیلم سینمایی روایتگر ماجرایی جذاب با درون‌مایه اجتماعی است و به زندگی زوج عاشقی می‌پردازد که درگیر معضلات و ماجراهای مختلفی می‌شوند.

مهراوه شریفی‌نیا، پوریا پورسرخ، بهرنگ علوی، قاسم زارع، علیرضا اسحاقی و… در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«آبادان یازده۶۰» عنوان فیلم سینمایی دیگری است که تلویزیون برای کنداکتورِ نوروزی‌اش انتخاب کرده است. فیلمی به کارگردانی مهرداد خوشبخت که در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و برنده سیمرغ بلورین جایزه ویژه قاسم سلیمانی جشنواره فیلم فجر شد.

«آبادان یازده۶۰» روایت مجاهدت گروهی از کارکنان رادیو نفت آبادان برای حفظ رادیو و مخابره اخبار به منظور مقاومت مردم در برابر نیروهای عراقی است. علیرضا کمالی، حسن معجونی، نادر سلیمانی، حمیدرضا محمدی، ویدا جوان، شبنم گودرزی، یاسین مسعودی و جمعی از هنرمندان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

انیمیشن فهرست مقدس در ایام نوروز از تلویزیون پخش خواهد شد. کاری به کارگردانی محمدامین همدانی که سال ۱۳۹۴ ساخته شده و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. 

فهرست مقدس روایتگر یک داستان تاریخی است که ماجرای آن در شهر نجران کشور یمن می‌گذرد و زمان آن به صد سال قبل از ظهور دین اسلام بازمی‌گردد. این انیمیشن سینمایی روایتی دراماتیک، رمانتیک و تراژیک دارد و داستان آن بر اساس سفر قهرمان فیلم با نام هاران شکل گرفته‌است.

مدیر دوبلاژ: مریم شیرزاد و گویندگان نام‌آشنایی همچون مرحوم بهرام زند، مریم شیرزاد، مرحوم چنگیز جلیلوند، نصرالله مدقالچی، اکبر منانی، ناهید شعشعانی، خسرو شمشیرگران، تورج مهرزادیان، علی‌همت مومیوند، رضا آفتابی، تورج نصر، شایان شامبیاتی، مریم شاه‌بیگی، عاطفه اسفندیاری، بهجت‌سادات کریمی، کاوه ناصری و نازیلا ابازرنیا دارد و خسرو خسروشاهی هم راوی این انیمیشن است.

فیلم‌های «یدو» و «تک‌تیرانداز» که در عید نوروز سالِ گذشته برای اولین بار روی آنتن رفتند امسال هم در جشنواره سینمایی تلویزیون حضور خواهند داشت.

یکی از اتفاقاتی که امسال در میانِ فهرست فیلم‌های سینمایی نوروزی تلویزیون دیده می‌شود و می‌توان به آن توجه کرد، موضوعِ تعدادِ‌ کمِ فیلم‌های جدید ایرانی است. اولاً پیگیری‌ها نشان می‌دهد برخی از فیلم‌های جشنواره فجر که کمتر در اکران می‌توانند موردِ استقبال بگیرند، دعوتِ تلویزیون را برای پخشِ اولیه‌شان در نوروزِ سیما نپذیرفتند.

ناگفته نماند برخلافِ بسیاری از انتقادها، «تک‌تیرانداز» و «یدو» در اولین پخش بهتر از اکران و حتی اکران آنلاین دیده شدند. 

اما در وهله بعدی، دلیل کم‌رنگ بودن حضورِ سینمای ایران در فهرستِ فیلم‌های نوروزی تلویزیون، به خاطر عدم توجه فیلمسازان به هنجارها و استانداردهای مخاطب عمومی بوده است. اگر به فیلم‌های سینمایی چند سال اخیر نگاه کنیم خیلی به ندرت می‌توان آثاری را پیدا کرد که خانوادگی بتوان مخاطبش بود. حالا چه برسد به اینکه، چنین فیلم‌هایی از رسانه ملّی پخش شوند. 

فیلمسازان سینمای ایران به دنبالِ محتوایی باشند که همه اقشارِ جامعه را دربربگیرد نه اینکه تنها طیف‌های خاصی تماشاگرش باشند. 

در میانِ فیلم‌های چند سالِ اخیر سینمای ایران، محتوا خوب است اما فیلمساز برای بازگشت سرمایه و قرار گرفتن در لیستِ روشنفکرها، یا از الفاظ رکیک و یا فضاها و روابط و استانداردهای نامأنوس با سینمای جامعه ایرانی بهره‌برداری می‌کند. شاید یکی از علت‌های اصلی عدم استفاده از بسیاری فیلم‌های سینمای ایران در کنداکتورِ سینمایی تلویزیون همین نکات باشد. 

صداوسیما برای کنداکتور نوروزی خود بیش از ۱۷۰ فیلم جدید ایرانی و خارجی درنظر گرفته که فیلم‌های جدیدی از مصر، ترکیه، چین، کره و هالیوود دیده می‌شود. البته فیلم‌هایی که با نگاه و گفتمان ایران و انقلاب اسلامی همراهی داشته باشد.

منبع: تسنیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فیلم سینمایی عید نوروز پیگیری ها نشان می دهد فیلم های سینمایی فیلم های سینمای تلویزیون پخش برای اولین بار بعد از دو دهه فیلم سینمایی سینمای ایران ایفای نقش تک تیرانداز عید نوروز پخش خواهد فیلم جدید روی آنتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی

تلویزیون جزو آن دسته از لوازم الکترونیکی است که جزو ضروریات منزل به حساب می‌آید. برای خرید تلویزیون ای ای دی در بازار ایران گزینه‌های نسبتا زیادی وجود دارد. این گزینه‌ها را می‌توان به تلویزیون‌های ژاپنی و کره‌ای، چینی و ایرانی تقسیم کرد. امروزه، با قوانین وضع شده، تلویزیون‌های ژاپنی و کره‌ای کمترین سهم را از بازار تلویزیون ایران دارند. قیمت تلویزیون ال ای دی ساخت کشورهای مذکور بسیار بالا است. این موضوع در کنار نبود خدمات و قطعات باعث می‌شود انتخاب آن‌ها معقول و منطقی نباشد. تلویزیون‌های چینی مانند TCL نیز از نظر کیفیت تفاوت چندانی با تلویزیون های ساخت داخل ندارند. بنابراین، با در نظر گرفتن قیمت انواع تلویزیون می‌توان به این نتیجه رسید که خرید تلویزیون از یک برند معتبر داخلی بهترین گزینه پیش روی کاربر ایرانی است. در ادامه چند تولیدکننده‌ی معتبر و فعال تلویزیون در ایران را معرفی می‌کنیم.

شرکت انتخاب الکترونیک

شرکت انتخاب الکترونیک که کارخانه‌ی آن در اصفهان است یکی از فعال‌ترین تولیدکنندگان تلویزیون در ایران محسوب می‌شود. انتخاب الکترونیک در حال حاضر با دو برند اصلی دوو و اسنوا در بازار تلویزیون حضور دارد. قیمت تلویزیون دوو کمی از قیمت تلویزیون اسنوا بیشتر است. این شاید به دلیل قدیمی‌تر بودن برند دوو باشد. انتخاب الکترونیک در مزایده‌ای موفق به خرید امتیاز بخش لوازم خانگی دوو شد و از آن زمان محصولات بسیاری تحت برند اصالتا کره‌ای روانه‌ی بازار کرده است. چه تلویزیون دوو را خریداری کنید چه سراغ تلویزیون اسنوا بروید، شرکت انتخاب سرویس پشتیبانی محصول شما را بر عهده خواهد داشت. انتخاب سرویس برای هر دو برند تلویزیون اسنوا و دوو گارانتی ۲۴ ماهه را در نظر گرفته است.

شرکت مادیران و تلویزیون ایکس ویژن

شرکت با سابقه‌ی ماشین های اداری ایران، مادیران که مدت‌ها به عرضه و پشتیبانی برند ال‌جی در ایران مشغول بود از ۱۳۸۵ برند ایکس ویژن را به ثبت رساند. در سال ۱۳۹۷ کارخانه‌ی تولید محصولات خانگی مادیران در هشتگرد پایه‌گذاری شد و این شرکت تصمیم گرفت با برند ایکس ویژن در سطح گسترده‌ای فعالیت خود را ادامه دهد. امروزه لوازم الکترونیکی و خانگی بسیاری تحت این برند در بازار وجود دارد که از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن یکی از این محصولات است که پشتیبانی بسیار قوی مادیران را دارد. مادیران نیز مانند انتخاب الکترونیک تلویزیون‌های خود را تا دو سال گارانتی می‌کند.

سام الکترونیک و تلویزیون‌های سام

سام الکترونیک که سال‌ها عرضه و پشتیبانی تلویزیون های سامسونگ را برعهده داشت، با اخراج برند کره‌ای، فعالیت خود را تحت برند سام ادامه داد. اگر قصد خرید تلویزیون ساخت داخل داشته باشید، انواع تلویزیون ال ای دی سام در ابعاد ۳۲ تا ۶۵ اینچ می‌توانند پاسخگوی نیاز شما باشند. تلویزیون SAM نیز به عنوان یک برند داخلی کیفیت مطلوبی داشته و با گارانتی ۲۴ ماهه سام سرویس عرضه می‌شود.

گلدیران و برند جی پلاس

جی پلاس نتیجه‌ی اخراج برند کره‌ای ال جی است. گلدیران با کوله باری از تجربه حاصل از سال‌ها عرضه و خدمات تلویزیون‌های ال‌جی، با ممنوعیت واردات رسمی این برند، دست به کار شد و برند جی پلاس را ثبت کرد. تلویزیون جی پلاس که ساخت ایران و محصول شرکت گلدیران محسوب می‌شود، در ابعاد ۳۲ تا ۷۵ اینچ در بازار وجود دارد. قیمت تلویزیون جی پلاس با در نظر گرفتن کیفیت آن معقول به نظر می‌رسد. ضمن اینکه تلویزیون ال ای دی جی پلاس از گارانتی رسمی ۲۴ ماهه‌ی گلدیران بهره می‌برد.

تلویزیون شهاب

شهاب یکی از اصیل‌ترین برندهای ایرانی در زمینه‌ی لوازم صوتی تصویری است که بیش ۶ دهه از شروع فعالیت آن می‌گذرد. این شرکت قدیمی به خوبی توانسته است خود را با پیشرفت‌های روز صنعت تلویزیون همگام کرده و تلویزیون‌های هوشمند 4K خود را با کمترین قیمت روانه‌ی بازار کند. اگر به دنبال ارزان ترین تلویزیون ایرانی هستید، شهاب برای شما گزینه‌های جذابی دارد. ارزانی شهاب البته به معنای بی‌کیفیت بودن آن نیست. برای نمونه، تلویزیون شهاب مدل SH1015K یک تلویزیون هوشمند ۸۶ اینچی است که در نوع خود کم‌نظیر است. شهاب نیز مانند سایر تلویزیون‌های ایرانی گارانتی رسمی دو ساله دارد.

خرید بهترین تلویزیون ساخت داخل

برای خرید بهترین تلویزیون ساخت داخل باید به چند نکته توجه کنید. اول اینکه ابعاد تلویزیونی که می‌خرید باید با فضایی که قرار است تلویزیون در آن قرار بگیرد هم‌خوانی داشته باشد. درست است که همیشه ابعاد بزرگتر جذاب‌تر است؛ اما قیمت تلویزیون بستگی زیادی به ابعاد آن دارد. اگر یک تلویزیون ۵۰ اینچ برای فضای شما کافی است، پیشنهاد می‌کنیم کمتر از۲۰ میلیون هزینه کنید و یک تلویزیون هوشمند ایرانی با رزولوشن 4K بخرید؛ چرا که همین تلویزیون در ابعاد ۷۵ اینچ حدود ۶۰ میلیون تومان قیمت دارد.

نکته‌ی دیگر هوشمند بودن تلویزیون است. امروزه هوشمند بودن تلویزیون به یک ویژگی اساسی تبدیل شده است. انواع تلویزیون ال ای دی قابلیت دریافت شبکه‌های دیجیتال را دارند؛ اما همه‌ی آن‌ها به اینترنت وصل نمی‌شوند. برای این که بتوانید به اینترنت وصل شده و از برنامه‌های شبکه‌ی خانگی بهره ببرید باید سراغ تلویزیون اندرویدی بروید. قیمت تلویزیون اندرویدی کمی بیشتر از مدل‌های معمولی است؛ اما این تفاوت قیمت قطعا به کارایی بیشتر آن می‌ارزد.

با عرضه‌ی تلویزیون‌های 8K در حال حاضر رزولوشن 4K یک استاندارد محسوب می‌شود و خرید تلویزیون جدید با رزولوشنی پایین‌تر از آن منطقی به نظر نمی‌رسد. پس اگر به تماشای فیلم و فوتبال با کیفیت خیلی بالا علاقه‌مند هستید سعی کنید دست‌کم سراغ کیفیت UHD رفته و از خرید تلویزیون FHD خودداری کنید.

خرید تلویزیون ایرانی با کمک زومیت

برای خرید تلویزیون ایرانی می‌توانید از سایت زومیت کمک بگیرید. بخش محصول زومیت دیتابیس عظیمی از انواع تلویزیون را در خود جای داده است. شما در این بخش می‌توانید اطلاعات جامعی از مشخصات فنی، تصاویر و نظرات کاربران در مورد انواع تلویزیون را مشاهده کرده و با چشم باز نسبت به خرید تلویزیون ایرانی اقدام کنید.

لیست قیمت تلویزیون در زومیت بر اساس پایین ترین قیمت تلویزیون در فروشگاه‌های آنلاین ساخته می‌شود. اگر برند خاصی مد نظرتان است می توانید از فیلترها، برند محبوبتان را انتخاب کنید تا تنها لیست قیمت تلویزیون همان برند به نمایش در بیاید. همچنین برای خلاصه‌تر کردن لیست می‌توانید سقف بودجه‌ی خود را نیز از همان بخش تعیین کنید تا تنها گزینه‌هایی که از نظر قیمت در بازه‌ی قیمتی مورد نظرتان هستند نمایش داده شوند.

پس از مقایسه انواع تلویزیون اگر تصمیم به خرید آنلاین تلویزیون گرفتید، کافی است وارد صفحه‌ی اختصاصی تلویزیون مورد نظرتان شوید و نمودار تغییرات قیمت آن را مشاهده کنید. اگر تشخیص دادید که وقت مناسبی را برای خرید انتخاب کرده‌اید، به زبانه‌ی فروشندگان و قیمت بروید. در آنجا فهرستی از قیمت‌ها و فروشندگان معتبر وجود دارند. کلیک روی هر فروشگاه شما را به صفحه‌ی رسمی محصول محبوبتان در همان فروشگاه هدایت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»