Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@06:03:04 GMT

بازارچه نوروزی ویژه مشاغل سیار و زنان سرپرست خانواده

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۱۱۱۴

بازارچه نوروزی ویژه مشاغل سیار و زنان سرپرست خانواده

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سید محمد موسوی درباره راه اندازی بازارچه نوروزی در منطقه ۱۱ گفت: به منظور ساماندهی فعالیت و کسب و کارهای سیار و زنان سرپرست خانواده در محله های مرکزی تهران، معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۱۱ نسبت به برپایی بازارچه نوروزی در مساحت ۴۲۰ متر مربع در ضلع شمالی بوستان دانشجو اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه۱۱ افزود: این بازارچه‌ها با هدف توانمندسازی زنان کارآفرین و سرپرست خانواده و توجه به ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون در سطح منطقه راه اندازی شد تا افراد بتوانند در این بازارچه صنایع دستی، محصولات و دست آفریده‌های خود را عرضه و امکان اشتغال‌زایی آن‌ها در شب های نزدیک به نوروز۱۴۰۱ تسریع و تقویت شود.

وی تصریح کرد: ساخت و تجهیز غرفه های بازارچه نوروزی منطقه ۱۱ در ضلع شمالی بوستان دانشجو با مشارکت شرکت ساماندهی مشاغل و معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۱ با توجه به معماری سنتی و جلوه بصری غرفه ها از اوایل اسفند ماه سال جاری آغاز شد و هم اکنون کارآفرینان در غرفه های بازارچه نوروزی مشغول کسب و کار و فروش محصولات هستند.

موسوی بیان کرد: هدف اصلی راه اندازی این بازارچه ساماندهی معابر پر تردد در روزهای منتهی به نوروز ۱۴۰۱، استقبال از بهار و توجه به اقشار مذکور در تولید و حمایت از کسب و کار بوده است و تا پایان فروردین ماه نیز دایر است تا شهروندان بتوانند با حضور در این غرفه ها نسبت به تهیه اقلام مورد نیاز از جمله صنایع دستی، پوشاک، انواع خوراکی ها و حمایت از زنان کارآفرین، سرپرست خانواده و مشاغل سیار اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: زنان بازارچه بازارچه نوروزی سرپرست خانواده غرفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۱۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه اختصاصی زنان در ورزشگاه بابل (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از دیدارهای هفته اخیر لیگ دسته اول تیم دریای بابل مقابل مس شهر بابک به میدان رفت که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نکته قابل توجه در حاشیه این بازی حضور تعدادی از هواداران خانم در اطراف ورزشگاه بابل بود.

با توجه به اینکه ورزشگاه شهر بابل از نظر زیرساختی امکان پذیرایی از هواداران زن را ندارد هنوز مجوز حضور بانوان در این ورزشگاه صادر نشده اما زنان علاقمند به فوتبال و طرفداران بابلی در بازی اخیر تیم خود را تنها نگذاشتند.

تعدادی از علاقمندان خانم تیم دریای بابل در پشت در ورزشگاه و از پشت فنس‌ها به حمایت از تیم محبوب شهر خود پرداختند. علاوه بر مردان که روی سکوهای ورزشگاه مستقر شده بودند زنان نیز از پشت نرده ها به حمایت از تیم خود دست زدند و تصاویر جالبی از حضور آنها به ثبت رسید.

عکاس: امیر صالحیان

دیگر خبرها

  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • «بی‌حجاب، مزاحم ماست، نباید تحمل شود»- طراح لایحۀ حجاب و عفاف/ ابوالفضل اقبالی کیست؟
  • جایگاه اختصاصی زنان در ورزشگاه بابل (عکس)
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر
  • زائران حج امسال، دفاع از ملت فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • برپایی بازارچه کسب وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • بهبود معیشت کارگر ران اهی مؤثر برای مقابله با قاچاق است
  • بهبود معیشت مشاغل کارگری راهی مؤثر برای مقابله با قاچاق است
  • بهبود رفاه و معیشت مشاغل کارگری راه‌ موثر مقابله با قاچاق است