Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز تقی دولت آبادی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه ها با اعلام آماده‌باش ۳۰۰ نیروی اورژانس استان برای چهارشنبه پایانی سال اظهارکرد: تمامی پایگاه های شهری و جاده ای و پایگاه اورژانس هوایی، مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس استان، واحد مدیریت بحران دانشگاه و مرکز پایش مراقبت‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان برای چهارشنبه سوری آمادگی کامل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: استقرار اتوبوس آمبولانس و سایر آمبولانس ها در مکان های پر تردد مرکز استان و سایر شهرستان ها از دیگر اقدامات پیش بینی شده اورژانس خراسان شمالی برای شب چهارشنبه پایان سال است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه شهروندان در صورت مواجه با مصدومیت با ۱۱۵ تماس بگیرند، از مردم بویژه جوانان و نوجوانان در خواست کرد که نکات ایمنی را رعایت کنند تا با مشکلات و حوادث مواجه نشوند.

وی در خصوص اقدامات اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی جهت پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری افزود: بهره گیری از ظرفیت برنامه شاد آموزش و پرورش، آموزش حضوری در ادارات و استفاده از ظرفیت فضای مجازی در راستای آموزش مخاطرات چهارشنبه سوری از اقدامات واحد آموزش و روابط عمومی سازمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این زمینه است.

انتهای‌پیام/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: آماده باش نیروهای اورژانس برای چهارشنبه آخر سال چهارشنبه سوری در خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۱۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم آموزش و پرورش را کانون اصلی حرکت به سمت حیات طیبه و به فرموده مقام معظم رهبری، سنگ بنای کشور در نظام تعلیم و تربیت دانست و گفت: آموزش و پرورش مزرعه آینده کشور است، هرآنچه در نظام تعلیم و تربیت کاشته شود در آینده همان درو می‌شود، نگاه و رویکرد ما در مدارس توجه به منویات مقام معظم رهبری بوده و دکترین حرکت ما سند تحول بنیادین است.
ابوالقاسم اکبری با اشاره به اینکه رویکرد نظام اسلامی، تحقق عدالت آموزشی است گفت: ۴۸.۵ درصد مدارس استان در روستا‌ها دایر است و پراکندگی روستا‌ها سبب شده تا ۱۸ مدرسه با یک دانش آموز و یک معلم فعال شود.
۱۴ هزار معلم در ۲ هزا و ۶۱ مدرسه خراسان شمالی ۱۹۳ هزار دانش آموز را زیر نظر داشته و به تدریس مشغول هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • درخشش ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای ملی
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل