Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ رضا سالمی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: هم اکنون جمعیت دام سبک کشور ۶۵ تا ۷۰ میلیون راس بوده که این میزان جوابگوی نیاز کشور است.

به گفته او، با افزایش تقاضا برای خرید گوشت گوسفندی، بنابر دستور وزیر و هیئت دولت واردات ۱۰ هزار تن گوشت مصوب شد که اواسط هفته اولین محموله‎ ها وارد کشور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام مدیرکل پشتیبانی امور دام تا یک ماه پیش مازاد تولید داشتیم که بخشی از طریق  صادرات و بخش دیگر خرید تضمینی صورت گرفته است که در شرایط کنونی به دلیل کمبود گوشت گوسفندی از طریق واردات و ذخایر به دنبال کنترل واردات هستیم.

سالمی گفت: با واردات گوشت گرم گوسفندی و عرضه در میادین و فروشگاه‌های زنجیره ای در ایام پایانی سال و ماه رمضان آرامش بر بازار برقرار است.

این مقام مسئول قیمت هر کیلو لاشه گوسفندی گرم در میادین برای مصرف کننده را ۱۱۶ هزار تومان، ران را ۱۴۰ هزار تومان و لاشه گوشت منجمد گوسفندی را ۱۰۵ هزار تومان اعلام کرد.

طی چند روز گذشته معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد برای تنظیم بازار شب عید خواستار واردات ۱۰ هزار تن گوشت گرم گوسفندی شد تا مشکلی در تامین گوشت شب عید و ماه رمضان نباشد، چرا که قیمت گوشت گوسفندی در روزهای اخیر دچار التهاب شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان اخبار مرتبط ۱۴:۵۳:۳۲ روزانه ۸۰ تن تخم مرغ در تهران توزیع می شود ۱۶:۰۱:۵۷ دست های پشت پرده افزایش قیمت گوشت قرمز ۱۱:۲۰:۴۴ با شایعه قیمت ۳۰۰ هزار تومانی گوشت قرمز در پی واردات هستند ۱۱:۳۹:۰۴ افزایش ۵۲ درصدی عرضه گوشت قرمز در آذرماه ۱۳:۴۱:۴۸ قیمت گوشت متعادل شد ۲۰:۲۵:۰۴ روند کاهشی قیمت گوشت قرمز در راه است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استان تهران تنظیم بازار گوشت گوشت قرمز واردات رضا سالمی قیمت گوشت قرمز تنظیم بازار آهن پشتیبانی امور دام استان تهران قیمت گوشت گوشت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748245

دیگر خبرها

  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات گروه کالایی گوشت مرغ و گوشت قرمز
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تامین گوشت گرم در استان یزد
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • واردات گوشت گرم گوسفندی به استان یزد، همین هفته
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد