Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید رشیدی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در ادامه روند تخریب تغییر کاربری های غیر مجاز انجام شده در اراضی کشاورزی و بر اساس دستور قضایی دادستان کازرون برای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی تخریب گسترده ساخت‌ و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی صورت گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی کازرون ادامه داد: با اجرای این عملیات ۱۰هکتار اراضی حاصلخیز کشاورزی  که در حال تفکیک و تبدیل به باغشهر بود رهایی یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بر اساس قانون «حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها»؛ هر گونه فروش، افراز، تفکیک و ساخت و ساز در زمین‌های کشاورزی (حتی دارای اسناد رسمی) بدون موافقت و کسب مجوزهای لازم از جهاد کشاورزی ممنوع است و پیگرد قانونی دارد.

رشیدی با بیان اینکه اراضی تخریب شده در روستاهای نصیرآباد و علی آباد میانکوه کرونی قرار داشت، گفت: گشت امور اراضی شهرستان در روزهای تعطیلات پا برجاست و با هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز برخورد و بر اساس دستور دادستان تخریب می‌شود.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری جنوب غرب شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها شیراز اراضی کشاورزی کازرون فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز اراضی کشاورزی کازرون شیراز اراضی کشاورزی کازرون فارس اراضی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۱۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین

در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان، پلاک‌های موسی لو کهنه در شهرستان بوئین زهرا، غوره در از توابع شهرستان قزوین، توداران و کذلک در شهرستان آبیک پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آنها به پایان رسید.

از مجموع هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۸ پلاک به پایان رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد