Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@22:42:37 GMT

فرماندار باید پاسخگوی تمام مسائل شهرستان باشد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۱۳۴۴

فرماندار باید پاسخگوی تمام مسائل شهرستان باشد

به گزارش ایرنا،مهدی رمضانی روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان قروه اظهار داشت: ادارات شهرستان باید خود را مکلف به پاسخگویی فرماندار بدانند و مدیرکل هم باید به فرماندار پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه آنچه برای همه مسوولان اهمیت دارد انقلاب و منافع مردمی است ادامه داد: اگر همه دست در دست هم بدهیم فارغ از هرگونه حرب و سلایق سیاسی، منافع مردم و تحقق حاکمیت جمهوری اسلامی مدنظر امام راحل و تمدن سازی اسلامی مدنظر مقام معظم رهبری را عملی می‌کنیم و کشور روبه صلاح و پیشرفت می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضانی با اشاره به اینکه اختلاف و جبهه گیری باعث آسیب و اختلاف در جبهه اسلام و انقلاب می شود یادآور شد: اگر به اختلافات سیاسی توجه کنیم  ملت کفر دست دردست هم و محکم در برابر انقلاب اسلامی قد علم می کنند بنابراین باید فضای مشورت و آرامی را فراهم کرد.
وی افزود: بلوغ سیاسی امر مهمی است و در جریانات سیاسی نخبگان زیادی داریم که باید حرف همدیگر را بشنوند.
رمضانی با اشاره به ملاک انتخاب فرماندار گفت: فرماندار باید کارآمد، ضدفساد، اخلاق مدار،مردم دار و مردم یار باشد و  ما در انتخاب فرماندار تمامی استانداردها را رعایت کرده ایم.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندارکردستان از فرماندار خواست خود را به عنوان ریاست جمهوری یک شهرستان در نظر بگیرد و اینگونه فکر کند که رییس دولت شهرستان قروه است.

وی افزود: فرماندار تمامی کارگروه ها را برگزار کند و به صورت جدی از همه ظرفیت ها استفاده کرده، چالش ها و مشکلات را در نظر داشته و برنامه ها مبتنی بر واقعیت و ظرفیت شهرستان باشد.
 

بصیرت مسوولین تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده است
امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در طول عمر چهار دهه خود به دلیل مدیریت مدبرانه رهبر معظم انقلاب و دلسوزی مسوولینی که دارای بصیرت زمان شناسی بوده اند و توانستند از تمامی مشکلات و موانع دشمنان عبور کنند.
ماموستا ملاهاشم نوری افزود:امروز در کشور ایران خداوند نعمت بزرگی به نظام جمهوری اسلامی ایران داده است و آن عزت و اقتدار تمام مردم ایران است.
وی با اشاره به تلاش دشمنان داخلی وخارجی  از طریق جنگ نرم در شبکه ها و رسانه های  مجازی خود اظهار داشت: تمام تلاش و نقطه ثقل دشمنان این است که مسوولین و نظام جمهوری اسلامی کاری برای مردم نکرده‌اند بنابراین مسوولین باید عملکرد خود را اطلاع رسانی کنند.

مردم از اختلافات سیاسی خسته شده اند
امام جمعه اهل تشیع شهر قروه هم گفت: مردم از اختلافات سیاسی خسته شده اند و در جامعه شناسی سیاسی جمهوری اسلامی وزن به اصلاح طلبی و اصولگرایی نیست بلکه امروزه وزن به انقلاب گری و غیرانقلاب گری است.
حجت الاسلام عابدین رستمی افزود: اتفاقاتی که در حوزه سیاست به وقوع می پیوندد می تواند خیلی جامعه را دچار تلاطم یا آرامش کند اگر در یک نظام سیاسی، مردم محور باشند به عنوان قدرتمندترین رکن هر جامعه هستند و هر جا احزاب سیاسی منافع خود را در پوشش منافع مردم پیگیری کنند مردم آنها را رها می کنند و افسردگی سیاسی شکل می گیرد.

وی با بیان اینکه مردم خوبی ها و بدی ها را فراموش نمی کنند ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی تنها نظامی است که در آن رفراندم به معنای بهاء دادن به مردم را مدنظر قرار داده و بیشترین انتخابات و مشارکت مردم، مربوط به این نظام است.

شخصی سازی خدمت، ظلم به دولت و نظام است

فرماندار سابق قروه شخصی سازی خدمت به نظام و حکومت را مضموم دانست و گفت: ما مسوولین، ابزار این اقدامات و خدمات هستیم در حالی که کارها با همکاری صورت می گیرد.

حسین الماسی در این مراسم به عملکرد خود اشاره کرد و افزود: ۵۴ روستای شهرستان قروه مشکل آب داشتند و با جذب اعتباری خارج از اعتبار کمیته برنامه ریزی بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال جذب شد و با حفر ۱۰ حلقه چاه کمبود آب شهرستان در سال گذشته و سال جاری مرتفع شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از توصیه های رهبر معظم انقلاب جلوگیری از خام فروشی است اضافه کرد: با همت مسوولین استانی و نماینده مجلس شورای اسلامی، معارض‌های موجود در ۹۰ هکتار زمین
برای ایجاد زنجیره کارخانه فولاد و احداث کارخانه کنستانتره رفع شد اما هنوز هم تعیین تکلیف نشده است. 
الماسی ادامه داد: ۵۵ کیلومتر راه آهن کردستان از زمین های زراعی مردم شهرستان قروه عبور کرد باید قدردادن همکاری مردم شد.
وی اضافه کرد: یکی از کارهای خوبی که در این شهرستان صورت گرفت مطالعه آبخیزداری و آبخوان داری بود و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری برای آن در نظر گرفته شده است تا آبخوان شهرستان را تقویت کرد.

الماسی از افزایش اعتبار کمیته برنامه ریزی شهرستان  از ۳۵۰ میلیارد ریال به ۹۰۰میلیارد ریال خبر داد و گفت:  بیش از ۱۰ مدرسه به وسیله خیرین احداث و صدها کیلومتر اصلاح شبکه برق صورت گرفت.
 

مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم است

فرماندار جدید شهرستان قروه گفت: مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی قدرت نیست بلکه میزخدمت برای نوکری به مردم است.

خلیل فعله گری از همه مدیران به ویژه متولیان ادارات اقتصادی و شاغلان خواستار دگرگونی در نحوه خدمات شد و افزود: از هیچ مدیری کوتاهی کار را قبول نخواهم کرد و خدمت فقط صرف گذراندن ساعت اداری نیست.
وی تاکید کرد: مسوولین باید هر لحظه پای کار باشند چرا که مردم مشکل نان، شغل و بیکاری دارند و این امر باعث آسیب های اجتماعی می شود که عواقب بدی دارد.
فعله گری افزود: در سال جدید  پروژه های مسکن و پروژه های نیمه تمام به ویژه پروژه انتقال آب به جدیت دنبال می شود.

در این مراسم از زحمات «حسین الماسی» تجلیل و «خلیل فعله گری »به عنوان سرپرست فرمانداری قروه معرفی شد.
«خلیل فعله گری» که اهل شهرستان قروه است پیش از این مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بود و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی علوم دامی است. او مدیریت جهاد کشاورزی دهگلان و معاونت برنامه ریزی و اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی کردستان را در کارنامه خود دارد.
قروه در ۹۰ کیلومتری شرق سنندج واقع شده است.

برچسب‌ها کردستان وزارت کشور سنندج قروه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان وزارت کشور سنندج کردستان وزارت کشور سنندج قروه نظام جمهوری اسلامی شهرستان قروه فعله گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۱۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،فرماندار بردسکن در مراسم تجلیل از شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌های شهرستان گفت شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند.

علی دهقان زاده با بیان اینکه شورا‌های اسلامی نمایندگان مردم هستند از آنها خواست در مسیر خدمت رسانی به مردم کوتاهی نکنند و به عنوان موتور محرکه جهش تولید ر راستای جذب سرمایه‌گذاران به روستا‌ها اهتمام جدی داشته باشند.
فرماندار بردسکن از شورا‌های اسلامی خواست از حالت روزمرگی خارج و با خلاقیت و ایده در راستای توسعه و عمران روستا‌ها حرکت کنند و روستا‌ها به عنوان محور تولید در راستای طرح تحول روستایی و آمایش سرزمین که مورد تاکید دولت سیزدهم و استاندار خراسان رضوی است گام بردارند.

وی از بخشداران خواست با تشکیل کارگروهی مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم روستا‌هایی که بتوانند موفق عمل کنند آنها را به لحاظ اعتباری مورد تشویق قرار دهند.
اوگفت با پیگیری‌های انجام شده اجرای طرح پنل‌های خورشیدی مورد موافقت قرار گرفته است و چاه موتور‌های کشاورزی می‌توانند برای جلوگیری از خاموشی طرح پنل‌های خورشیدی را به مرحله اجرا در بیاورند. فرماندار بردسکن عنوان کرد در شهرستان بردسکن ۷۴ شورا و ۶۴ دهیاری وجود دارد که در این ۷۴ شورا شهری و روستایی ۲۲۷ نفر عضو این شورا‌ها هستند.
امام جمعه موقت بردسکن هم در این مراسم سیاست زدگی را یکی از آفت‌های خطرناک در شورا‌های اسلامی دانست وگفت: شورا‌های اسلامی نباید وارد جنجال‌ها و بازی‌های سیاسی شوند بلکه باید در راستای حل مشکلات مردم اهتمام جدی داشته باشند و به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان صدای مردم باشند و از مدیران مطالبه‌گری کنند.
حجت الاسلام علی اصغر ارزانی افزود: شورا‌های اسلامی باید با فساد مبارزه کنند و با ساخت و ساز‌های غیر مجاز و تخلف مبارزه جدی داشته باشند نه اینکه در برخی مواقع اقدام به قانون فروشی کنند.
امام جمعه موقت بردسکن گفت: شورا‌های اسلامی باید با روحیه انقلابی و بسیجی در راستای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند و ارتباط تنگاتنگی با مردم داشته باشند و خود را خادم و خدمتگزار مردم بدانند.

 

دیگر خبرها

  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • جنجال نظرات مهدی نصیری درباره شاهزاده پهلوی و اپوزیسیون!
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند