Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

آندژی دودا، رئیس جمهور لهستان در پاسخ به این سوال که آیا او معتقد است که رئیس جمهور پوتین احتمالا در صدد تدارک از تسلیحات شیمیایی است، گفت: "این چیزی است که جهان از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون در این مقیاس ندیده است. "

آقای دودا همچنین گفت: "اگر از من می‌پرسید که آیا پوتین می‌تواند از تسلیحات شیمیایی استفاده کند یا نه، فکر می‌کنم پوتین در حال حاضر از هر چیزی می‌تواند استفاده کند، به ویژه آن که وقتی در شرایطی دشوار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر سیاسی او قبلا در این جنگ شکست خورد و از نظر نظامی هم او برنده نیست. "

رئیس جمهور لهستان در پاسخ به این سوال که آیا استفاده روسیه از تسلیحات شیمیایی می‌تواند باعث مداخله ناتو شود، گفت: "البته، همه امیدوارند که او جرات انجام این کار را نداشته باشد. " "اما... اگر او از سلاح‌های کشتار جمعی استفاده کند، این تغییر دهنده در کل ماجرا خواهد بود. "

آقای دودا افزود: "مطمئنا (ناتو) ... باید پشت میز بنشیند و آن‌ها باید به طور جدی فکر کنند که چه کار کنند، چرا که در این صورت اوضاع خطرناک می‌شود، نه تنها برای اروپا، بلکه برای کل جهان"

منبع: بی بی سی

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لهستان روسیه تسلیحات شیمیایی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، سخنگوی وزارت خارجه روسیه اتهام رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا را مبنی بر اینکه ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه پشت تظاهرات طرفداران فلسطین در آمریکا است، «توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی» دانست.

ماریا زاخارووا در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: ادعاهای «نانسی پلوسی» را نمی توان چیزی جز اهانت به آمریکایی‌ها و دموکراسی تصور کرد.

در روزهای اخیر، تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا به صحنه‌ای برای اعتراض به تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کمک‌های آمریکا به تل‌آویو به‌ویژه پس از تصویب بسته جدید کمک‌های نظامی واشنگتن به تل آویو تبدیل شده‌اند که پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا در حال سرکوب آن است.

کد خبر 6089032

دیگر خبرها

  • پولیتیکو : مرد شماره دو روسیه از ولادیمیر پوتین هم ترسناک تر است/ نیکلای پاتروشف استفاده از سلاح هسته ای را تبلیغ می کند
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد
  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • روسیه تسلیحات غربی را قبل از تحویل به ارتش اوکراین نابود می‌کند
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • اعتراف آمریکا به دست نداشتن پوتین در مرگ ناوالنی
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است