Web Analytics Made Easy - Statcounter

جورجو کیه لینی، بونوچی را دوقلوی خود در فوتبال می داند و معتقد است دوشان ولاهوویچ انرژی تازه ای را به یوونتوس آورده است.

جورجو کیه لینی، مدافع و کاپیتان باتجربه یوونتوس در مصاحبه مفصلی با تایمز در مورد مسائل مختلفی از جمله حسرت یوونتوس در چند سال اخیر در لیگ قهرمانان، دوشان ولاهوویچ، کریستیانو رونالدو و تقابل با انگلیس در یورو 2021 صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، جورجو کیه لینی در این مصاحبه گفت:

من معنای بازی کردن برای یوونتوس را یاد گرفته ام. این باشگاهی است که سعی می کند همه چیز در اختیار بازیکنانش قرار دهد تا آن ها فقط بتوانند فوتبال بازی کنند. ما خوش شانسیم که خانواده ای داریم که نزدیک به صد سال اینجا بوده است. برای آن ها این فقط یک سرمایه گذاری نیست. آن ها می خواهند چیزی بسازند و مهم ترین فعل «پیروز شدن» است. این بدان معنا نیست که باید همه چیز را ببرید اما در یوونتوس، همیشه باید هدفتان پیروزی باشد.

دوشان ولاهوویچ

او باعث می شود ما انرژی تازه ای را از باشگاه حس کنیم. باشگاه گفت ما می خواهیم برنده شویم و حالا هیچ بهانه ای ندارید.

حسرت یوونتوس در لیگ قهرمانان

قهرمانی در لیگ قهرمانان چیزی است که من آن را کم دارم و حسرتش را می خورم، چیزی که یوونتوس از سال 1996 حسرت آن را می خورد. ما خیلی به آن نزدیک شدیم. هر سال تلاش می کنیم و این رقابتی است که همیشه بهترین تیم در آن قهرمان نمی شود. امسال می توانیم روی آن هدف گذاری کنیم. در سه سال اخیر ما مقابل پورتو، لیون و آژاکس حذف شدیم و نمی توانیم از این اتفاق راضی باشیم.

خداحافظی از فوتبال

بله! شاید باید با زلاتان ابراهیموویچ تماس بگیرم و با هم در موردش تصمیم بگیریم. ما می توانیم ویدیویی ضبط کنیم، چه کاری می خواهید انجام دهید؟ نه. چه کاری می خواهید انجام دهید؟ ما می توانیم آن را با هم انجام دهیم.

لئوناردو بونوچی

دوقلوی من در زمین فوتبال! من در زندگی واقعی یک برادر دوقلو دارم اما دومین برادر دوقلوی من در دنیای فوتبال است. وقتی شادی را با هم تقسیم می کنیم، به هم انرژی می دهیم و ارتباط و عملکردمان را بهبود می دهیم. در یک بازی وقتی تحت فشار هستیم و باید دفع توپ ها و سیوهای زیادی انجام دهیم، سطح احساسات من بالاتر است. وقتی 3-0 می بردیم همه چیز خوب است. یک روز استراحت می کنم اما آن قدر لذت بخش و مفرح نیست.

تیم ملی انگلیس و فینال یورو 2021

آن ها نسبت به ما تحت فشار بیشتری قرار داشتند و گاهی چنین فشاری همانند سوخت و انرژی است اما گاهی یک مانع محسوب می شود. ما نیز آن احساسات را حس کردیم. آن ترس را حس کردیم. شاید ترس نه اما اضطرابشان را حس کردیم. در بین دو نیمه رختکن ما آرام بود. می دانستیم که اگر توپ را داشته باشیم، قطعاً گل خواهیم زد. قطعاً راه حلی پیدا خواهیم کرد. حفظ و کنترل احساساتمان مهم ترین چیز برای ما بود. در ضربات پنالتی خوش شانس بودیم. تساوی نتیجه درستی برای آن بازی بود.

کریستیانو رونالدو

کریستیانو و مسی فضایی هستند. به اندازه کافی خوش شانس بودم که به مدت سه سال در کنار کریستیانو در یوونتوس بازی کنم و هر روز او را ببینم، در چنین شرایطی شما بعضی از رازهای او را می فهمید. او هر روز تلاش می کند تا به اهدافش دست یابد و همیشه هدف جدیدی برای خود پیدا می کند. در لحظات بزرگ، وقتی به او نیاز دارید، او آن جاست. در نهایت، او فقط یک بازیکن تک است. اگر کریستیانو در تیمی باشد که از او حمایت و بهتر از سایرین بازی کنند، می توانید مطمئن باشید که او به گل خواهد رسید.

پل پوگبا

پوگبا، لبران جیمز فوتبال است. واقعاً وقتی رشد او را می بینم، فوق العاده است. وقتی او را در هفته اول تمرینات دیدم، گفتم «چی؟ او واقعی نیست!». او از منچستریونایتد بود، در نتیجه انتظار این را داشتم که بازیکن خوبی را ببینم اما همچنین فکر می کردم اگر برای منچستریونایتد بازی نمی کند، نمی تواند بازیکن درجه یکی باشد. اما او بود. او با سایرین متفاوت بود و ناراحتم که او توانایی های خود را به صورت کامل نشان نمی دهد. او در بازی های بسیاری فوق العاده بوده اما از نظر مصدومیت هاو به دلایل دیگر خوش شانس نبوده است. او نتوانسته است به صورت مداوم تمام مهارت های خود را نشان دهد.

اخبار داغ 

رضا صادقی: از بچگی پرسپولیسی بودم، در خانواده ما استقلالی پیدا نمی شود مهدی پاشازاده: تنها کسی که می‌تواند استقلال را به‌ هم بریزد مجیدی است! نابودی ورزشگاه فوتبالی در اوکراین در نتیجه حملات موشکی روسیه طعنه پاتریس اورا به منتقدان رونالدو: به مشکلِ منچستریونایتد بودن ادامه بده برادر! 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان جورجو کیه لینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم

حرکت عجیب کریستیانو رونالدو، ستاره النصر را مشاهده می کنید.
 

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!