Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-02@03:28:41 GMT

مباحث سیاسی موضوع مذاکرات وین است

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۱۶۸۰

مباحث سیاسی موضوع مذاکرات وین است

به گزارش جام جم آنلاین، محمود عباس زاده مشکینی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: در این جلسه مذاکرات وین بررسی شد. کماکان اعتقاد داریم مباحث فنی مذاکرات حل شده و مباحث سیاسی موضوع مذاکرات وین است.

وی توقف مذاکرات را طبیعی خواند و افزود: مذاکره کنندگان باید در پایتخت‌ها حضور پیدا کرده و تصمیم‌های سیاسی را در پایتخت‌ها بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایستگاه پایانی مذاکرات همین تصمیم‌گیری‌های سیاسی است.

عباس زاده اضافه کرد: اگر غربی ها حسن نیت و جدیت از خود نشان دهند توافق خوبی حاصل می‌شود در غیر این صورت جمهوری اسلامی ایران زیر بار توافق بد نمی رود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان از احتمال برگزاری جلسه ای در کمیسیون امینت ملی با حضور باقری رییس تیم مذاکره کننده و وزیر خارجه برای بررسی ابعاد مذاکرات خبر داد.

منبع: ایسنا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مذاکرات وین باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غلامحسین امیرخانی به پرسش‌هایتان درباره نستعلیق پاسخ می‌دهد

غلامحسین امیرخانی با حضور در نمایشگاه «روایت باران» به پرسش‌های مطرح شده پیرامون مباحث تخصصی در خط نستعلیق پاسخ خواهد داد.

به گزارش ایسنا، نگارخانه تخصصی هنرهای ایرانی ـ اسلامی «ترانه باران» در فرهنگسرای نیاوران میزبان بیش از ۲۰۰ اثر از هنرمندان هنرهای قرآنی است که در نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران» شرکت کرده‌اند.

این نمایشگاه در راستای رویکرد پژوهشی، میزبان پنل‌ها و نشست‌های تخصصی با حضور اساتید، دانشجویان و هنرجویان خواهد بود. در این راستا جلسه پرسش و پاسخ پیرامون مباحث تخصصی در خط نستعلیق در روز دوشنبه ـ ۱۷ اردیبهشت ـ با حضور غلامحسین امیرخانی در ساعت ۱۶ الی ۱۸ در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

نمایشگاه «روایت باران» تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۹ از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری برای مردم؛ فیلم یک جلسه دولتی با حضور وزیر را ببینید
  • ان‌بی‌سی: دولت آمریکا با آتش‌بس غزه در پی مهار اعتراض‌های دانشجویی است
  • واکنش تند حماس به ادعاهای جدید بلینکن درباره مذاکرات
  • غلامحسین امیرخانی به پرسش‌هایتان درباره نستعلیق پاسخ می‌دهد
  • عقب‌ماندگی تعرفه‌های پزشکی نسبت به رشد قیمت تمام شده خدمات
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان درباره مواضع تند مهدی نصیری
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • جهاد اسلامی: پیشنهاد جدید صهیونیست‌ها منجر به توافق نمی‌شود
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟