Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ارسلان خادمیان در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در چهارشنبه آخرسال برخی از افراد بخصوص نوجوانان و جوانان بخاطر رفتارهای غیر مسئولانه وغیر عاقلانه سال نو را بر خود و اطرافیان تلخ می کنند.

وی بیان کرد: متاسفانه هرسال در چهارشنبه آخرسال شاهد مجروح شدن تعدادی از شهروندان وگاهی شاهد قطع عضو و حتی از دست رفتن جان افراد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                      

 سرپرست فرماندهی انتظامی گچساران افزود : امیدواریم امسال با هوشیاری ،همکاری و مشارکت همه شهروندان برای امنیت چهارشنبه سوری و توجه به توصیه ها، نوروزی همراه با سلامتی و شادی را پشت سر بگذارند.                 

خادمیان با اشاره به اینکه خانواده ها فرزندان خود را نسبت به عواقب خطرناک بازی با مواد منفجره و آتش زا آگاه کنند، عنوان کرد: با تفریحات ناسالم وترقه بازی موجب تالم و تاثر خود ودیگران نشویم.       

وی گفت: با ایجاد آتش موجب اختلال در ترافیک و شلوغی معابر خیابانها نشویم و از نگهداری مواد آتش زا و ساخت وسایل آتش بازی دستی،توسط فرزندانمان جدا خودداری کرده و نظارت بر موضوع را جدی بگیریم.      

 سرپرست فرماندهی انتظامی گچساران خاطرنشان کرد: از ساخت ترقه و اقلام انفجاری با مواد شیمیایی نامناسب، خود داری کرده و جان خود ودیگران رابه خطر نیندازیم، شهروندان درصورت اطلاع از اماکن خرید و فروش مواد محترقه سریعا مراتب را از طریق تماس تلفنی به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.  

خادمیان بیان کرد: درجاهای شلوغ اقدام به پرتاب ترقه ومواد انفجاری ،نکنید،و ازبرپایی آتش های پرحجم در محله ها ومعابر جدا خودداری کنیم.                       

سرپرست فرماندهی انتظامی گچساران ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت در شب چهار شنبه آخرسال ، اضافه کرد: با برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی قاطع و به صورت قانونی برخورد می شود.

وی گفت: شهروندان توصیه های پلیسی را جدی گرفته واز فرزندان خود مواظبت کرده وموارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: چهارشنبه سوری گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا، سردار علی محمدی در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش آمپول‌های قاچاق در تبریز، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی به محل نگهداری آمپول‌ها اعزام شده و در بازرسی از محل، تعداد ۴۷ هزار و ۴۹۰ عدد انواع آمپول تزریقی قاچاق را کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی شدند.

محمدی، مبارزه با قاچاق را یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و گفت: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است و شهروندان در صورت مشاهده موضوعات مشابه، مراتب را به ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی و ۱۱۰ سامانه فوریت‌های پلیس و سامانه ۱۹۷ جهت رسیدگی گزارش کنند.

اراذل و اوباش قمه بدست در تبریز زمین گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز نیز از دستگیری و زمینگیر شدن ۲ نفر از اراذل و اوباش قمه بدست با تیراندازی پلیس خبر داد.

سرهنگ یداله جهان آرا در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر این‌که ۲ نفر با قمه و چاقو قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات شهرستان موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده بودند، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل، یکی از متهمان با دیدن گشت کلانتری با قمه به سمت ماموران حمله ور شد که ماموران انتظامی با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده که متاسفانه متهمان توجه نمی‌کنند و ماموران برای حفظ جان خود و پس از چندین بار اخطار به پای آنها شلیک و هر ۲ متهم را زمین گیر و دستگیر کردند.

وی تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و اگر فردی بخواهد نظم و امنیت جامعه را مختل کند با برخورد شدید و سخت پلیس مواجه می‌شود.

دیگر خبرها

  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • درگیری مسلحانه و چهار کشته و زخمی در زاهدان
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ۱۵ در خصوص افتادن یک کارگر به داخل شبکه جمع آوری آب های سطحی