Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@15:11:15 GMT

66 واحد مسکن مهر در زابل افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۲۰۸۱

66 واحد مسکن مهر در زابل افتتاح شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع)، 66 واحد مسکن مهر بصورت ویدئو کنفرانس در زابل به بهره برداری رسید.

به گزارش ایسنا؛ حامد آرامش در آیین بهره برداری از پنج هزار و 500 واحد مسکن مهر سراسر کشور که بصورت ویدئو کنفرانس با حضور وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار داشت: عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکن مهر 4 زابل، از سال 1397 آغاز شد و امروز در آستانه  ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در طرح موسوم به مسکن مهر مجموعا 120 شرکت تعاونی در سطح استان دوازده هزار و 783 واحد مسکونی را ساختند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: این شرکت های تعاونی مسکن در قالب تعاونی کارگری، کارمندی و آزاد کار ساخت مسکن مهر را بر عهده داشتند.

آرامش تاکید کرد: در طرح نهضت ملی مسکن نیز سعی شده است با استفاده از تجارب مسکن مهر، از ظرفیت و توان تعاونی های خوشنام در حوزه مسکن استفاده شود.

وی گفت: البته طرح نهضت ملی مسکن با مسکن مهر تفاوت هایی دارد که مدیران شرکت های تعاونی این موضوع را به اطلاع شهروندان متقاضی مسکن ملی رسانده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته شهرستان زابل گفت: این نمایشگاه به مدت شش روز در دانشگاه زابل دایر است.
مهین جاودان افزود: این نمایشگاه تا ۱۴ اردیبهشت ماه  با هدف معرفی و بازاریابی ظرفیت‌های تولیدی و کارگاهی هنرمندان فعال صنایع‌دستی در محل سایت قدیم دانشگاه زابل دایر است. 

وی ادامه داد: به مناسبت هفته کار و کارگر و کارآفرینی و هفته معلم، این نمایشگاه با همکاری دانشگاه زابل، مرکز نوآوری، بخشداری کرباسک و میراث‌فرهنگی دایر شده است.

دیگر خبرها

  • مسکن اقتصادی قابل مصادره نیست
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود