Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@07:07:47 GMT

تقدیر ساعی از پولادگر در خانه تکواندو

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۲۱۲۴

تقدیر ساعی از پولادگر در خانه تکواندو

به گزارش خبرنگار مهر، این مراسم با حضور سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، میهمانان خارجی، پیشکسوتان و قهرمانان تکواندو حضور پیدا داشتند که ساعی ضمن خوش آمدگی به حاضرین و ارائه گزارشی از روند برگزاری این دوره از مسابقات عنوان داشت: آقای پولادگر به خانه خود خوش آمدید، چرا که تکواندو خدمات ارزشمند شما را فراموش نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تمام ظرفیت‌ها تلاش می‌کنیم تکواندو ایران به اهداف خود برسد و قطعاً با حمایت همه جانبه وزارت ورزش و جوانان و مسئولان، پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز دربیاوریم.

در ادامه این مراسم سید محمد پولادگر معاون وزارت ورزش و جوانان طی سخنانی بیان داشت: به همه ورزشکاران، مربیان و سرپرستان حاضر در این مسابقات به ویژه ماهر مقابله ناظر فدراسیون جهانی مانند و حاذم نعمات رئیس فدراسیون کشور اردن خیرمقدم بگویم. به همه عزیزان و دست‌اندرکاران خسته نباشید می گویم و خوشحالم که مثل همیشه این رویدادها با شکوه و با عظمت برگزار شد. فرصت خوبی بود تا ورزشکاران به ارتقای تجربیات فنی شأن بپردازند. از همه تشکر می‌کنم و آرزوی موفقیت برای همه ورزشکاران در رویدادهای پیش رو دارم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان افزود: آنچه برای تکواندو ایران کسب شده است و موفقیت‌هایی که در عرصه‌های مختلف مانند جمهوری اسلامی ایران به دست آمده است نسبت به سایر کشورها کمتر دیده شده است. کشورهای دیگر درباره موفقیت‌های ورزش ایران به ویژه تکواندو اشراف کامل دارند که البته جلوه و عظمت آن به واسطه همدلی و وفاق بوده است. باید توجه داشت هر جا که لطمه خوردیم منیت ها و چشم پوشی از منافع ملی در الویت بوده است. امیدوارم مرام و معرفت هدف اصلی مان باشد و همراه یکدیگر سوی موفقیت‌های پیش رو برای هدف اصلی جامعه تکواندو حرکت کنیم.

در پایان این مراسم از سوی فدراسیون تکواندو با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از زحمات سید محمد پولادگر در طول سال‌ها ریاست فدراسیون تکواندو تقدیر و تشکر بعمل آمد. ضمن اینکه هدایایی به رسم یاد بود به «کی سوک لی» رئیس اتحادیه آسیا، «شین چال کانگ» استاد بزرگ تکواندو و محمد اسماعیل آذرپاد پدر تکواندو ایران اهدا گردید. همچنین رئیس اتحادیه آسیا، تندیسی به نمایندگی از دکتر «چو» رئیس فدراسیون جهانی اهدا و از زحمات وی تقدیر گردید. هدایایی هم از سوی استاد «کانگ» به نمایندگی از کوکی وان به رئیس فدراسیون تکواندو و سید محمد پولادکر معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش اهدا گردید.

کد خبر 5446221

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو هادی ساعی سیدمحمد پولادگر لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تنیس روی میز تکواندو تیم صنعت نفت آبادان یحیی گل محمدی وزارت ورزش و جوانان فدراسیون تکواندو ایران کمیته ملی المپیک تیم ملی تکواندو کشتی آزاد علیرضا دبیر وزارت ورزش و جوانان فدراسیون تکواندو رئیس فدراسیون سید محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد

یکی از برجسته‌ترین و باسابقه‌ترین مربیان و کارشناسان والیبال ایران ایران، مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی عضو هیئت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود. 

لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند

 

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و  وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه  را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:

«احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال