Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در این دیدار با بیان اینکه به لطف خدا همدلی صفا و صمیمیت در بین مسئولین استان در اوج خودش است گفت: در ارتباط با مسائل استان گرچه یک سری مشکلات وجود دارد، اما آقای خرم در رایزنی‌ها با کشورهای همسایه انصافا موفق هستند.

ایشان همچنین در خصوص بررسی مشکلات اقتصادی استان جلسات مختلف با صاحبان سرمایه و صاحبان کار برگزار کردندو بازدید‌های میدانی از کارخانجات و مراکز اقتصادی از تلاش‌های استاندار آذربایجان شرقی است که اثرات و برکات خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولین دولت در استان ما می‌دانند که مردم به حضور آن‌ها نیاز دارند چرا که درد دل‌های خود را مطرح می‌کنند و منتظر پیگیری هستند.

آقای احمد وحیدی  وزیر کشور نیز در این دیدار ضمن قدر دانی از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان، وجود او را ارزشمند و مایه برکت استان برشمرد و گفت: حضور موثر و محبوب شما در بین مردم مایه آرامش خاطر مردم عزیز استان است.

در تبریز کار‌های خوبی صورت گرفته تا توسعه بیشتری را شاهد باشیم، چرا که آمار‌ها نشان از رشد ۴۰ درصدی صادراتاست و اگر بتوانیم توسعه در بخش‌های مختلف را عملیاتی کنیم قطعا اثر گذار خوههد بود.

این موضوع را دنبال می‌کنیم تا تعاملات خوبی با کشور‌های همسایه داشته باشیم.

درحوزه آسیب‌های اجتماعی هم در تبریز اقدامات شایسته‌ای صورت گرفته و بعنوان شهر بدون گدا تصویری زیبا از جامعه ارایه می‌کند.

در ۴ ماه گذشته در تمامی نماز جمعه‌های استان، همه مسئولین در همه رده‌ها میز‌های خدمت را برگزار و مشکلات مردم را پیگیری می‌کنند.

کالا‌های اساسی افزایش قیمت نداشته و با اتحادیه‌ها و اصناف جلساتی برگزار کردیم تا اقلام مورد نیاز مردم بدون مشکل در دسترس باشد، در سامانه بازرگام ۲۵ قلم کالا عرضه می‌شود که اقلام به راحتی برای مردم عزیز ارسال می‌شود.

سعی داریم بخشی ار آلام و درد مردم کاهش داشته باشد، در ۳۰ نقطه میوه شب عید مردم عرضه می‌شود که مصوب قیمت دولتی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالاهای اساسی مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونین وزیران امورخارجه و نمایندگان ویژه کشورهای بریکس در امورخاورمیانه به مسکو سفر کرده است، با «میخائیل باگدانف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه و معاون وزیر امورخارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.
 



در این دیدار طرفین در کنار تأکید بر ظرفیت‌های بریکس به عنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دو جانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می شود
  • افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز | تصمیم کشور همسایه بعد از اقدام ایران
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می‌شود
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور