Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-29@15:51:17 GMT

پیام امیر عبداللهیان به مناسبت روز شهید

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۲۳۶۴

پیام امیر عبداللهیان به مناسبت روز شهید

به گزارش صدای ایران حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در اینستاگرام به مناسبت ۲۲ اسفند، روز شهید، یاد و خاطره همه شهدا، به ویژه شهدای وزارت امور خارجه را گرامی داشت.

متن یادداشت امیرعبدااللهیان به شرح زیر است:

بسم الرب الشهدا والصدیقین

همواره غبطه خورده‌ام به حال رفیقانی که جهادشان پیش خداوند مقبول افتاد و اکنون در قهقهه مستانه‌شان نزد خداوند روزی می‌خورند، در حالی که راضی هستند و خداوند نیز از آن‌ها راضی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امید است این کمترین و همکاران عزیز من در مسیر خدمت به ملت شریف ایران بتوانیم حقی را که شهدای بزرگوارمان در طول انقلاب اسلامی بر گردنمان دارند ادا کرده و شرمنده آنان و مردم شریف ایران نباشیم، که به قطع در این مسیر پر تلاطم به دعای شما مردم بزرگ نیازمندیم.

در پایان، در «روز شهید» یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی و جهان اسلام به ویژه ۴۰ شهید وزارت امورخارجه را که صادقانه در سنگر دیپلماسی به جهاد فی سبیل‌الله مبادرت ورزیدند و غریبانه به دور از وطن و خانواده به شهادت رسیدند گرامی می‌داریم. در آستانه میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت و سال جدید قدردان خانواده‌های معظم همه شهیدان و به ویژه شهدای وزارت امور خارجه هستم، عزیزانی که با صبر و بصیرت سختی‌ها را تحمل کرده و در تمام این سال‌ها با دعای خیرشان راهگشای مسیر سخت پیش روی ما در جبهه دیپلماسی بوده‌اند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: امیر عبداللهیان روز شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۲۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن در ریاض ادعای ضدایرانی کرد

به گزارش خبرآنلاین وزیر امور خارجه آمریکا در سخنانی در عربستان سعودی گفت که «پیشرفت قابل‌ توجهی» در رساندن کمک‌ها به غزه که اسرائیل شش ماه است آن را محاصره کرده است، حاصل شده است، اما به تعداد بیشتری نیاز است.

گروه‌های آژانس کمک‌رسانی بین‌المللی بارها نسبت به قحطی قریب‌الوقوع، به‌ویژه در شمال غزه، به دلیل عدم دریافت کمک‌های بیشتر در حالی که این سرزمین تقریباً تحت بمباران هوایی مداوم نیروهای اسرائیلی است، هشدار داده‌اند.

به نقل از ایسنا حداقل ۲۰ فلسطینی از جمله پنج کودک در حملات هوایی شبانه در رفح، جایی که تخمین زده می شود یک میلیون آواره در آن پناه گرفته اند، به شهادت رسیدند. دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارزیابی قحطی در این سرزمین را نمی پذیرد.

بلینکن مدعی شد که ایران بزرگترین منبع بی ثباتی در منطقه است. او گفت که وقایع چند ماه اخیر به “شدیدترین تسکین ممکن” نشان داده است که دو مسیر ممکن در پیش است.

به گفته او، یکی از آنها «با تفرقه، ویرانی و خشونت و ناامنی دائمی همراه بود».

با این حال، او پیشنهاد کرد که نشست‌هایی مانند امروز نشان داد که کشورهای بسیار بیشتری در منطقه علاقه‌مند به راه دوم، یعنی «ادغام بیشتر، امنیت بیشتر، صلح بیشتر» هستند.

بلینکن گفت: “بسیاری از ما می خواهیم این مسیر را دنبال کنیم.”

بلینکن قرار است با شاهزاده فیصل بن فرحان آل سعود، وزیر امور خارجه عربستان سعودی، در نشست مجمع جهانی اقتصاد در ریاض سخنرانی کند و همچنین با هاکان فیدان، وزیر امور خارجه ترکیه و سایر نمایندگان منطقه قبل از سفر پیش بینی شده به اسرائیل در اواخر هفته، دیدار کند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900967

دیگر خبرها

  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • پیام امیرعبداللهیان به همایش روز ملی خلیج فارس
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • بلینکن در ریاض ادعای ضدایرانی کرد
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی