Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه در نشست شورای اداری توصیه‌هایی برای ایام پایان سال به مدیران استان داشت و بر آمادگی دستگاه‌ها برای ورود مسافرین نوروزی، نظارت بر بازار شب عید، پرداخت حقوق کارکنان دستگاه‌ها تا قبل از عید و عدم سخت گیری بر دستفروشان در این چند روز مانده تا پایان سال تاکید کرد.

بهمن امیری مقدم، عصر امروز(۲۲ اسفند) در نشست شورای اداری استان با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع در ادارات، گفت: متاسفانه گزارشاتی به ما رسیده که در برخی دستگاه‌ها با ارباب رجوع خوب برخورد نمی شود و بعضا به مردم بی احترامی می شود که به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازرسی‌های محسوس و نامحسوسی را در این خصوص آغاز کرده ایم و قطعا با دستگاه‌ها و افرادی که تکریم ارباب رجوع را جدی نگیرند، برخورد قانونی خواهد شد.

امیری مقدم با بیان اینکه ما مدیران خدمتگزار مردم هستیم، عنوان کرد: مردم باید این موضوع را به عینه ببینند. 

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مدیران باید در تصمیم‌گیری‌هایشان شجاعت داشته باشند، افزود: سالها کسی جرات نداشت به موضوع اصلاح خط انتقال آب گاوشان ورود کند که با یک حرکت جهادی این کار را آغاز کردیم و هم اکنون هم کار به خوبی در حال انجام است. اخیرا هم ۱۰۰ میلیارد تومان منابع برای این خط اختصاص داده شد.

وی همچنین از مدیران استان خواست در انتصاب مدیران شهرستانی از افراد توانمندی استفاده کنند که در همان شهرستان نیز سکونت داشته باشند و افزود: فرمانداران و مدیران شهرستانها باید در همان شهرستان محل خدمتشان سکونت داشته باشند، نه اینکه مدام در حال تردد باشند.

امیری مقدم همچنین بر تشدید نظارت بر بازار در روزهای پایانی سال تاکید کرد و گفت: مردم نباید در تهیه نیازهای خود با مشکل مواجه شوند.

وی افزود: تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی باید رصد کاملی بر بازار داشته باشند و با تخلفات برخورد کنند.

وی با اشاره به افزایش حضور دستفروشان در معابر در روزهای پایانی سال، از شهرداری و نیروی انتظامی خواست در این چند روز مانده تا نوروز سخت‌گیری چندانی در رابطه با دستفروشان نداشته باشند.

وی ادامه داد: پس از تعطیلات نوروز باید در تمام نقاط استان بازار روزهایی ایجاد و نسبت به ساماندهی دستفروشان اقدام شود.

این خبر تکمیل می شود

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه استاندار كرمانشاه استانی اجتماعی داشته باشند دستگاه ها بر بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به استان خبر داد و گفت: مرکز رادیوتراپی یاسوج تا یک‌سال دیگر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سعید جاودان سیرت، امروز_ یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دستگاه رادیوتراپی برای اولین بار وارد استان شده‌است، اظهار کرد: دستگاه رادیوتراپی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان یکی از به‌روزترین، با کیفیت‌ترین و مجهزترین دستگاه‌های موجود در کشور است که اعتبار آن از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری تأمین شده‌است.

وی به نیاز مبرم مردم و ارائه خدمات مهم دستگاه رادیوتراپی، اشاره کرد و افزود: این دستگاه می‌تواند تعداد افراد مبتلا به سرطان‌هایی که با عمل جراحی بهبود پیدا نمی‌کنند را درمان کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان یاسوج گفت: یکی از مزیت‌های دیگر مرکز رادیوتراپی آن است که با توجه به تعداد زیاد جلسات رادیوتراپی بیماران، هزینه‌های گزافی در پی مراجعه به استان‌های هم‌جوار، بیمار متحمل می‌شد که با عنایت دولت و مقام عالی وزارت و نیز با پیگیری‌های صورت گرفته، این دستگاه برای ارائه خدمات به مردم شریف استان وارد شده‌است.

جاودان‌سیرت با اشاره به اینکه کلنگ ساختمان این مرکز شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور وزیر محترم بهداشت در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زمین‌زده شده است، افزود: با توجه به اینکه سازه رادیوتراپی یک سازه منحصربه‌فرد است که باید ۱۰ متر در زیرزمین ساخته شود و قطر دیوارهای سازه باید سه متر باشد، از این رو پروسه‌ای زمان بر است و امیدواریم کمتر از یک‌سال دیگر به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 748834

دیگر خبرها

  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار