Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@23:54:13 GMT

فرماندار ویژه شهرستان ملایر معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۲۵۶۹

فرماندار ویژه شهرستان ملایر معرفی شد

به گزارش ایرنا؛ نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عصر یکشنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: این شهرستان ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد که با بسیاری از نقاط قابل قیاس نیست.

حجت الاسلام احد آزادیخواه استاندار همدان را یکی از استانداران پاکدست دولت سیزدهم و ثمره این دولت در استان دانست و یادآور شد: به نیابت از رئیس جمهور به خاطر انتخاب "علیرضا قاسمی‌فرزاد" به عنوان استاندار همدان با روحیه جهادی و انقلابی تقدیر و تشکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استاندار همدان، پیش از این سمت و کسوت، دین خود را به نظام و انقلاب اسلامی ادا کرده است، ادامه داد: قاسمی‌فرزاد به عنوان یک بسیجی و آزاده، نه در شعار بلکه در شعور، و نه در حرف بلکه در عمل، سال‌ها در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشت.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهرستان ملایر رشد، توسعه، اشتغال و رونق بیشتر نیاز دارد و انتظار داریم در حد و اندازه ظرفیت‌ها و استعدادهایش، شاهد پیشرفت آن باشیم.

حجت الاسلام آزادیخواه با بیان اینکه تمام تلاش مجموعه نمایندگان استان، کمک به نماینده عالی دولت در استان، دستگاه‌های اجرایی و مجموعه مدیریتی شهرستان است، افزود: ما هیچگونه دخالتی در عزل و نصب‌ها نداریم.

وی دخالت در عزل و نصب مدیران را طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب، منطقی ندانست و خاطرنشان کرد: تصمیمات استاندار همدان در عزل و نصب‌ها هر چه باشد، برای ما قابل احترام است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس یازدهم با تقدیر از زحمات و تلاش‌های "حسین فارسی" در زمان تصدی سرپرستی فرمانداری ملایر، گفت: توانمندی، روحیه جهادی و مردم‌داری وی عامل موفقیت شهرستان و مورد حمایت ما بود و در این مدت نگاه مودت‌آمیزی در سطح شهرستان ایجاد شد.

حجت الاسلام آزادیخواه همچنین انتصاب "سلمان اسماعیلی" به عنوان فرماندار جدید ملایر را ناشی از نگاه مثبت دولت به نیروهای جوان و انقلابی دانست و ادامه داد: وی در حوزه‌های مختلف امنیتی، سیاسی، اجتماعی و مطبوعاتی تجربه و سابقه بسیار خوبی دارد و از دل این شهرستان تربیت شده است.

وی با بیان اینکه آینده خوبی در انتظار این شهرستان است، یادآور شد: اسماعیلی فردی دغدغه‌مند، ولایت‌مدار با روحیه انقلابی و تلاشگر است و تمام هم و غم وی ادامه دادن مسیر شهدا است و به عنوان یک فرماندار بومی، تمامی ظرفیت‌های این شهرستان را می‌شناسد.

حجت الاسلام آزادیخواه تاکید کرد: تمامی مدیران و مجموعه شهرستان ملایر باید به فرماندار جدید کمک کنند تا این جوان‌گرایی در جهت توسعه شهرستان رشد و نمو و تبلور یابد.

امام جمعه ملایر نیز در این آئین اظهار داشت: طبق فرموده‌های امان راحل(ره)، اگر مسئولان جمهوری اسلامی به فکر ایجاد حکومت جهانی امام زمان(عج) نباشند، خائن و خطرساز هستند، حتی اگر به مردم خدمت کنند.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری تاکید کرد: این تلنگر بسیار مهمی است که وظیفه سنگینی را بر دوش ما می‌گذارد تا در هر پست و مقامی که هستیم، به فکر ایجاد حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) باشیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با همه عظمت و قداستش، مقدمه و زمینه‌ساز ظهور است، یادآور شد: ما در این بستر نورانی که نظام اسلامی، امام راحل(ره) و شهدا گسترانده‌اند، آمده‌ایم تا ایجاد کننده حکومت جهانی امام زمان(عج) باشیم.

امام جمعه ملایر تاکید کرد: یکی از وظایف مهم مسئولان در زمان غیبت، برقراری ارتباط با حضرت مهدی(عج) است و بدانیم که هر کاری انجام می‌دهیم، امام زمان(عج) آگاه بر اعمال و رفتار ما است.

حجت الاسلام برقراری کارگشایی از مسائل و مشکلات مردم، پیگیری مشکلات، زمینه‌سازی برای حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)، زنده کردن قرآن و حاکم کردن ولایت امیرالمومنین(ع) در جامعه را از جمله وظایف مهم مسئولان در دوران غیبت عنوان کرد. 

برچسب‌ها فرمانداران ملایر استانداری همدان مراسم تکریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداران ملایر استانداری همدان فرمانداران ملایر استانداری همدان مراسم تکریم استاندار همدان شهرستان ملایر حجت الاسلام حکومت جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان

نماینده ولی فقیه در کردستان بر لزوم حفاظت از زیرساخت‌ها و نیروی انسانی سازمان فنی و حرفه‌ای در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، شامگاه دوشنبه _دهم اردیبهشت_ در دیدار با معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سنندج اظهار داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای سرمایه‌ای است که به صورت گسترده در حال فعالیت بوده و کارکنان دلسوز و مجربی دارد.

وی بر لزوم حفاظت از زیرساخت‌های این سازمان در استان تاکید کرد و افزود: نگهداری از آن توجه ویژه‌ای را می‌طلبد.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: بیشتر افراد ماهر در این حرفه در حال بازنشستگی هستند بنابراین ضروری است برای استخدام افراد جدید تدبیری شود چرا که نیروی انسانی کافی در استان وجود دارد.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به زیرساخت‌های مناسب در دانشگاه فنی و حرفه استان خواستار حمایت مسئولان و رسیدگی به وضعیت نیروی انسانی آن شد.

وی با اشاره به اینکه در کردستان مشکلات زیادی در خصوص بیکاری وجود دارد، تصریح کرد: تمرکز دشمن همواره بر استان‌های مانند کردستان و سیستان و بلوچستان است و می‌طلبد که توجه ویژه‌ای به این استان‌ها شود تا شاهد به ثمر نشستن زحمات دولت نیز باشیم.

کد خبر 749190

دیگر خبرها

  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند