Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه پارلمانی ایرنا از اداره روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، نشست مشترک بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش های مجلس و سردار محمد رضا یزدی رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی با حضور جمعی از کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد.

نگهداری در این نشست با اشاره به وجود روحیه مبارزه با فساد در پژوهشگران مرکز پژوهش های مجلس گفت: در ایام بررسی لایحه بودجه روحیه مبارزه با فساد در پژوهشگران مرکز پژوهش ها موج می زد و مقابل کوچکترین تضییع حقی واکنش نشان می دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی سپس با تشریح ظرفیت های مرکز پژوهش ها، افزود: بانک آماری خوبی در مرکز پژوهش های مجلس جمع شده و بیش از ۱۳ هزار گزارش تا به امروز در این مرکز پژوهشی نوشته شده است که محل خوبی برای سیاستگذاری است.

نگاهداری با بیان اینکه مطالعات خوبی در زمینه‌های مختلف در مبارزه با فساد شده است، گفت: مرکز پژوهش ها این آمادگی را دارد که در مورد درخواست ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی، نظرات کارشناسی خود را اعلام کند.

سردار یزدی هم در این نشست به تشریح رویکردهای جدید ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی و تشکیل کمیته های جدید در این ستاد پرداخت.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی مرکز پژوهش های مجلس مرکز پژوهش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۲۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد

سعید معین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به گرم شدن هوا، گندمکاران هشدارها را جدی بگیرند و مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند.

به گفته او، با وجود اثر شیوع آفت سن گندم در کاهش عملکرد تولید، کشاورزان هرچه سریعتر مبارزه علیه سن گندم قبل از تبدیل شدن به پوره انجام دهند.

معین با بیان اینکه سطح مبارزه علیه آفت سن گندم به یک میلیون و ۲۰۰ هزارتن رسیده است، افزود: برآوردها حاکی از آن است که سطح مبارزه علیه سن مادر به ۲ میلیون و ۵۰۰ تا ۲ میلیون و ۶۰۰ هزارهکتار برسد.

مدیرکل دفتر مبارزه با آفات عمومی و همگانی سازمان حفظ نباتات ادامه داد: بنابر آمار سطح زیرکشت آبی و دیم گندم در کشور ۶ میلیون هکتار است که مبارزه با سن غلات در سطح  از بهمن ماه سال گذشته آغاز و کماکان ادامه دارد.

معین گفت: گرچه شرایط جوی و بارندگی سم پاشی و محلول پاشی را به تاخیر می اندازد، اما به کشاورزان توصیه می شود که تا 

 از آنجایی که در مواقع بارندگی امکان سمپاشی و محلول پاشی وجود ندارد و همواره منجر به تاخیر می‌شود، بنابراین به کشاورزان توصیه می شود که تا قبل از تبدیل آفت سن به پوره مبارزه را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • برگزاری اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا نماد اراده طرفین برای گسترش روابط اقتصادی است
  • اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا، اراده طرفین بر گسترش روابط اقتصادی
  • محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند
  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • همکاری‌های ایران و پاکستان در حوزه انرژی با قوت ادامه می‌یابد
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • رئیسی: روابط ایران و سریلانکا افزایش یابد
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد