Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@20:57:53 GMT

رتبه پنجم همدان در تامین زمین مسکن ملی

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۲۶۲۷

رتبه پنجم همدان در تامین زمین مسکن ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، علیرضا قاسمی‌فرزاد عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ملایر ضمن گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: دولت سیزدهم در شرایط سختی دولت را تحویل گرفت اما نجابت و متانت آقای رئیسی به نحوی بود که با آن همه مشکلات گله و شکایتی نداشت و تمام هدفشان رفع مشکلات کشور است.

وی با بیان اینکه مسئولان دولت باید تمام توان خود را به کار بگیرند تا موانع و مشکلات فعلی حل شود و خدمت به مردم سرلوحه کار باشد افزود: دولت سیزدهم در ابتدا با توجه به وضعیت کرونا اولویت را حوزه سلامت قرار داد و به واکسیناسیون عمومی اقدام کرد تا جایی که آمار مرگ و میر به حد پایینی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان با بیان اینکه اولویت دوم دولت رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی است که در تامین کالاهای اساسی مشکلی نداریم تصریح کرد: دولت با نظارت و جلسات مستمر در پی رفع سایر مشکلات حوزه اقتصادی مردم است.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت به دنبال تعامل با دنیا و رفع تحریم‌ است و برجام را با حفظ عزت و کرامت کشور دنبال می‌کند تصریح کرد؛ برنامه‌های دولت در راستای رفع مشکلات کشور و مردم است.

 قاسمی‌فرزاد گفت: یکی از برنامه‌های دولت برای سال آینده این است صندوق پیشرفت و عدالت در هر استان ایجاد شود که خود اعتباراتی را به این صندوق واریز می‌کند و در این زمینه به هر استاندار اختیار داده شده که از آن برای رفع مشکلات استان هزینه شود.

وی با بیان اینکه دولت مردمی بر چند اصل استوار است که باید طبق قوانین و برنامه‌هایی که ترسیم شده پیش برود تصریح کرد: یکی از موارد مورد توجه سند آمایش سرزمینی است که در این راستا ملایر با توجه به ظرفیت‌های ویژه و دو نشان جهانی مبل و منبت و انگور باید پیش برود.

استاندار همدان با بیان اینکه تلاش ما این است که مشکلات را رفع کنیم افزود: در گام اول برای نهضت ملی مسکن اقدام کردیم که همدان در این زمینه استان سی و یکم بود که در شهر همدان با پیگیری‌ها ۶۸۰ هکتار زمین در اختیار این طرح قرار گرفت و در سایر شهرستان‌ها نیز زمین تامین شد.

وی با بیان اینکه برنامه یک ساله نیز در استان طراحی و تنظیم شده که به زودی به دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود گفت:  شهرستان ملایر ظرفیت‌های خوبی دارد که باید از آنها استفاده شود .

قاسمی‌فرزاد با تاکید بر لزوم توجه به سند آمایش سرزمینی گفت: این سند گویای این مطلب است که مزایای نسبی، فرصت‌ها و ظرفیت‌های شهرهای کشور به طور کامل دیده شده و در راستای آن طرح‌ها و برنامه‌های اختصاصی در نظر گرفته شده است.

وی با تقدیر از سرپرست فرمانداری ملایر طی چند ماه گذشته افزود: اقدامات ایشان قابل تقدیر است و امیدواریم فرماندار جدید نیز که سوابق ارزشمندی دارد با استفاده از تجارب مسئولان گام‌های ارزشمندی را برای توسعه بیشتر ملایر بردارد.

استاندار همدان یادآور شد: ما باید در سال ۱۴۰۱ هفت و نیم درصد رشد توسعه داشته باشیم که باید استان همدان و شهرستان به این مهم دست پیدا کند.

  فرماندار ملایر نیز با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی طی ۴۳ سال گذشته افزود: با وجود تهدید  دشمنان امروز ایران اسلامی با افتخار و با صلابت مسیر پیشرفت و ترقی را طی می‌کند.

 سلمان اسماعیلی با اشاره به مشکلات دولت گذشته گفت: دولت سیزدهم با وجود مشکلاتی مانند رشد اقتصادی میانگین صفر، کم شدن ارزش پول ملی، کاهش فروش نفت، سقوط تاریخی پول ملی و آسیب به اعتماد عمومی این دولت را تحویل گرفت اما طی چند ماه گذشته اقدامات ارزنده‌ای داشت و امید در دل مردم زنده شده است.

 وی موفقیت‌های چند ماهه دولت سیزدهم را نوید آینده روشن برای کشور دانست و تصریح کرد: مسئولان باید با وحدت و همدلی برای  رفع مشکلات کشور اقدام کنند.

 فرماندار ملایر در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان در حوزهای مختلف گفت: با وجود این ظرفیت‌ها ملایر با جایگاه واقعی که باید داشته باشد فاصله دارد و مسئولان باید در کنار هم با وحدت و همدلی نسبت به رفع این فاصله تا رسیدن به جایگاه آن اقدام کنند.

 وی رسیدن به موفقیت و توسعه را کمی دشوار اما شدنی دانست و گفت: بنده به عنوان یک سرباز این نظام تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم و رفع مشکلات به کار خواهم گرفت و  از همه مسئولان می‌خواهم با وحدت بنده را در این مسیر یاری کنند.

امام جمعه شهرستان ملایر نیز اظهار داشت: طبق فرمایشات امام(ره)، اگر مسئولان جمهوری اسلامی به فکر ایجاد حکومت جهانی امام زمان(عج) نباشند، خطرساز هستند حتی اگر به مردم خدمت کنند.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری با تاکید بر اینکه این مسئله تلنگر مهمی است و وظیفه سنگینی بر دوش ما می گذارد، ادامه داد: در هر سمت و مسئولیتی باید به فکر ایجاد حکومت اسلامی باشیم چراکه نظام اسلامی زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) است.

برقراری با اشاره به اینکه باید اقدامات امام زمان(عج) پس از ظهورشان را در دستور کار قرار دهیم، گفت: باید بدانیم که چگونه به عنوان یک مسئول با ایشان ارتباط برقرار کنیم.

وی افزود: باید در دوران غیبت با حضرت ارتباط گرفته و اولویت‌های ایشان را اولویت کاری خود قرار دهیم و بدانیم که امام زمان (عج) آگاه بر اعمال و رفتار ماست.

امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه آحاد مردم و به ویژه مسئولان باید بدانیم که امام زمان(عج) بر تمام اعمال و رفتار ما آگاه است، مطرح کرد: در سختی‌ها و گرفتاری‌ها به امام زمان(عج) متوسل شویم و کتاب قرآن را که مهجور شده، زنده کنیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس نیز در ادامه با اشاره به ظرفیت‌‌های ملایر، گفت: با وجود این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها ملایر را باید با خودش قیاس کرد.

حجت الاسلام احد آزادیخواه با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور و بررسی مشکلات مردم، تاکید کرد: ظرفیت‌های مستعد ملایر را با ظرفیت.های خود بارور کنید.

وی خواستار رونق، توسعه و اشتغال در سطح شهرستان شد و افزود: تمام تلاش ما، کمک به دولت و نماینده عالی او در استان است و از طرف بنده تا به حال مداخله‌ای در امور استان و شهرستان و یا عزل و نصب‌ها نبوده و نخواهد بود.

در این مراسم از خدمات حسین فارسی  سرپرست فرمانداری ملایر تقدیر و  سلمان اسماعیلی به عنوان فرماندار ملایر منصوب شد.

انتهای پیام/89013

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن ملی تامین زمین مسکن حل مشکلات معیشتی فرماندار ملایر امام زمان عج دولت سیزدهم رفع مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم سیده مریم محمدی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: پارسال بیش از ۳۰ تصفیه‌خانه در واحد‌های صنعتی و تولیدی استان ساخته شد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد که از این شمار ۲۱ تصفیه‌خانه تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.
دیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان هم با اشاره به اینکه این تصفیه‌خانه با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است، گفت: ملایر قطب تولید انگور و کشمش و دارای واحد‌های فرآوری کشمش متعددی است که برای پیشگیری از آسیب به محیط زیست از سوی این واحد‌ها نیازمند ایجاد تصفیه خانه در آنها هستیم.

دیگر خبرها

  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • ایجاد ۵۷ شهرک در کشور مصوب شده است
  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان