Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@21:51:23 GMT

زمان عرضه گوشی‌های میان‌رده جدید سری A سامسونگ

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۲۹۲۷

زمان عرضه گوشی‌های میان‌رده جدید سری A سامسونگ

فرارو- گوشی‌های میان‌رده سامسونگ سری A 2022 بسیار محبوب هستند و تا امروز شایعات و گمانه زنی‌های فراوانی در مورد آن‌ها منتشرشده است. در نهایت با انتشار یک پوستر جدید مشخص شد که گوشی‌های باقی مانده از این سری در ۱۷ مارس معرفی می‌شوند.
به گزارش فرارو، اگرچه سری گلکسی اس سامسونگ بیشترین تبلیغات را در طول سال دارد، اما در عمل پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ همیشه سری ارزان قیمت و میان رده گلکسی A بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایعات منتشر شده و گواهی‌های ایمنی الکترونیکی دریافت شده توسط دستگاه‌های آینده سامسونگ گلکسی A33، A53 و A73 در چند هفته گذشته در فضای مجازی مشاهده شده‌اند که حاکی از عرضه آن در آینده نزدیک است. سرانجام یک گزارش جدید نشان داد که بالاخره چه زمانی سری A سامسونگ ۲۰۲۲ را خواهیم دید.
افشاگر معروف دنیای فناوری با نام مستعار Evleaks این خبر جدید را منتشر کرده است. این افشاگر سرشناس پوستر تبلیغاتی رویداد آینده Galaxy A سامسونگ را در توییتر به اشتراک گذاشته است. به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی A 2022 خود را در روز پنج شنبه ۱۷ مارس (۲۶ اسفند)، از طریق وبسایت Samsung.com معرفی کند. چنان که می‌دانیم، شرکت سامسونگ گوشی گلکسی A52 و A72 سال گذشته را نیز در ۱۷ مارس در سطح جهانی عرضه کرده بود.
این پوستر مستقیماً به هیچ‌یک از نکات برجسته سری گلکسی A 2022 سامسونگ اشاره نمی‌کند، بلکه از ابزار‌های ظریف طراحی گرافیکی استفاده کرده است. از تیزر‌های clipart روی پوستر می‌توان به برخی از مشخصات برجسته این سری پی برد. در این سری جدید، صفحه‌نمایش و دوربین نسبت به نسل قبلی خود بهبود یافته است. بهبود قابلیت‌های عکاسی در نور کم و مقاومت در برابر آب نیز از قابلیت‌های جدید سری گلکسی A 2022 است.


از آنجایی که برجسته‌ترین رویداد ۲۰۲۲ سامسونگ، عرضه گوشی‌های گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 خواهد بود، شرکت سامسونگ در واقع تصمیم گرفت که هفته گذشته بی سر و صدا دستگاه‌های پایه سری A سامسونگ، یعنی سامسونگ گلکسی A13 و A23 را عرضه کند. علیرغم این که این دو دستگاه، گوشی‌های هوشمند سطح پایین هستند، باز هم گزینه‌های بسیار جذابی برای کاربرانی هستند که قصد ندارند هزینه زیادی برای گوشی خرج کنند.
هر دو گوشی گلکسی A13 و A23 سامسونگ نسخه‌های پیشرفته‌تری نسبت به مدل‌های قبلی هستند. این گوشی‌ها با کمک محافظ Corning Gorilla Glass 5 برای نمایشگر جلویی دارای دوام بیشتری شدند. این محافظ در گوشی گلکسی نوت ۹ نیز به کار رفته است.
باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این دستگاه برای مدت طولانی‌تری شارژ نگه می‌دارد و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این سرعت شارژ برابر با سرعت شارژ مدل پایه گوشی پرچمدار گلکسی S22 است و در مقایسه با سرعت شارژ ۱۵ واتی سال گذشته موجود در گلکسی A12 و A22 پیشرفت قابل توجهی داشته است.
دوربین‌های این دو گوشی نیز ارتقا یافته است. اگر دستگاه‌های سطح پایه سامسونگ در سال جاری دارای این سطح از ارتقا هستند، پس جالب است که ببینیم این شرکت چه ویژگی‌های جدیدی در میان‌رده‌های ۲۰۲۲ خود ارائه می‌کند.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: A سامسونگ میان رده گلکسی A

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۲۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی

ایتنا - در حال حاضر تلفن‌های همراه نقش پررنگی در فعالیت‌های روزمره ما پیدا کرده‌اند و شاید بتوان گفت که به اصلی‌ترین ابزاری که روزانه از آن استفاده می‌کنیم، تبدیل شده‌اند؛ به همین دلیل این سوال همواره پیش می آید که چگونه گوشی را سریع شارژ کنیم ؟
در دنیای امروزی که استفاده از گوشی‌های موبایل بسیار رایج شده است، مشکل عدم دوام باتری و نیاز مکرر به شارژ گوشی موبایل برای کاربران اهمیت بسیاری دارد.

عادات شارژ گوشی یا تلفن همراه متفاوت است؛ برخی افراد، قبل از خواب گوشی را شارژ می‌کنند، برخی دیگر آن را در ماشین شارژ می‌کنند درحالی که بعضی‌ها تنها و در صورت لزوم آن را شارژ می‌کنند.

در این مطلب با استناد به گزارش «بتا نیوز»، به بررسی روش‌های شارژ سریع باتری گوشی موبایل پرداخته خواهد شد.

این روش‌‌ها به شما امکان می‌دهند در کمترین زمان ممکن و با کارایی بیشتر، باتری گوشی خود را شارژ کنید.

۱- بررسی دمای دستگاه؛ از شارژ کردن گوشی در دمای خیلی بالا یا خیلی پایین خودداری کنید

۲- استفاده از قابلیت Power Saving Mode (حالت صرفه‌ جویی در مصرف باتری) و عدم استفاده از گوشی موبایل در هنگام شارژ یا خاموش کردن گوشی در حین شارژ

۳- شارژر را به درستی در سوکت قرار دهید

۴- از شارژر دیواری استفاده کنید و از شارژ کردن باتری گوشی با استفاده از شارژرهای ماشینی یا به وسیله‌های دیگری مانند کامپیوتر خودداری کنید

۵- گوشی را در حالت پرواز قرار دهید

۶- از شارژر اصل و سالم استفاده کنید 

۷- از شارژرهای فست استفاده کنید؛ یک شارژر فست به شما کمک می‌کند تا باتری گوشی را در کمتر از دو ساعت به وضعیت شارژ کامل برسانید

۸- از پاوربانک اسفاده کنید؛ استفاده از پاوربانک می‌تواند به شما کمک کند تا گوشی خود را به صورت سریع شارژ کنید

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد