Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@20:35:17 GMT

چلسی بدون صاحب علیه تحریم‌ها؛ برد دقیقه ۸۹

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۲۹۶۸

چلسی و نیوکاسل در چارچوب بازی های هفته 29 فصل 22-2021 لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در نهایت چلسی با تک گل دقیقه 89 کای هاورتس پیروز این دیدار شد.

کای هاورتس بار دیگر در روزهای سخت و شرایط حساس، ناجی چلسی شد، همان طور که در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته نیز تک گل منجر به قهرمانی چلسی را به ثمر رساند. نیوکاسل پس از نه بازی بدون شکست در لیگ برتر، بالاخره متوقف شد و شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چلسی 1-0 نیوکاسل؛ کای هاورتس 89': جورجینیو با پاس بلند فوق العاده زیبایی، توپ را به پشت مدافعان نیوکاسل فرستاد. کای هاورتس توپ را به زیبایی کنترل کرد و با دقت تمام گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین جهاد تبیین حقوق کارگران موشک بالستیک سود سهام عدالت چلسی کای هاورتس لیگ برتر انگلیس مذاکرات وین جهاد تبیین حقوق کارگران موشک بالستیک سود سهام عدالت قیمت گوشی کای هاورتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۲۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام + فیلم

دیدار تیم‌های لیورپول و تاتنهام در چارچوب هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس با برتری لیورپول به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لیورپول و تاتنهام عصر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۹ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد لیورپول به‌پایان رسید.

محمد صلاح در دقیقه ۱۶، اندرو رابرتسون در دقیقه ۴۵، کودی خاکپو در دقیقه ۵۰ و هاروی الیوت در دقیقه ۵۹ گل‌های لیورپول را رقم زدند.

ریچارلیسون در دقیقه ۷۲ و سون هیونگ مین در دقیقه ۷۷ دو گل از گل‌های خورده را جبران کردند.

خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام کد خبر 750936

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام + فیلم
  • خلاصه بازی چلسی و وستهم + فیلم
  • گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • جمع‌آوری ۱۵۰ سگ بدون صاحب از سطح نصیرشهر
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و وستهام + پخش آنلاین
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)