Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگاهی داریم به انتقال های میان استقلال و پرسپولیس

در تاریخ دربی بازیکنان مشترک زیادی بین 2 تیم منتقل شده اند که از بین این نفرات تنها 17 نفر به طور مستقیم به باشگاه های دیگری منتقل شده اند.

به گزارش طرفداری از تعداد مردانی که به طور مشترک در استقلال و پرسپولیس بوده اند، 8 بازیکن به طور مستقیم از استقلال به پرسپولیس و 9 نفر از استقلال به پرسپولیس منتقل شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنانی که از تیم فوتبال استقلال به طور مستقیم به پرسپولیس رفته اند نفراتی مثل:

داریوش مصطفوی 2- جواد الله وردی 3- غلامرضا فتح آبادی 4- شاهرخ بیانی 5- سعید عزیزیان 6- امیر موسوی نیا 7- علی اکبریان و 8- علیرضا نیکبخت بوده اند.

اما بازیکنانی که از تیم فوتبال پرسپولیس به تیم استقلال رفته اند هم این نفرات بوده اند:

غلامرضا فتح آبادی 2- مهدی هاشمی نسب 3- علی علیزاده 4- علی انصاریان 5- هوار ملامحمد 6- محمد قاضی 7- گادوین منشا 8- محمد نادری 9- آرمان رمضانی

اما به جز این نفرات شمار پر شماری از نفرات تاریخ استقلال و پرسپولیس به طور غیر مستقیم در تیم های همدیگر حضور یافته اند که از معروف ترین این نفرات می تواند به پرویز قلیچ خانی، اکبر افتخاری، احمدرضا عابدزاده و مجید نامجو مطلق اشاره داشت.

اخبار داغ 

رضا صادقی: از بچگی پرسپولیسی بودم، در خانواده ما استقلالی پیدا نمی شود مهدی پاشازاده: تنها کسی که می‌تواند استقلال را به‌ هم بریزد مجیدی است! نابودی ورزشگاه فوتبالی در اوکراین در نتیجه حملات موشکی روسیه طعنه پاتریس اورا به منتقدان رونالدو: به مشکلِ منچستریونایتد بودن ادامه بده برادر! 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر، به تاریخ ۲۲ مهرماه ۱۴۰۲ در منزل شخصی‌شان در کرج روی داد. وحیده محمدی فر، همسر داریوش مهرجویی چندروز پیش از به قتل رسیدنشان با روزنامه اعتماد مصاحبه کرده بود و از تهدید فردی ناشناس با چاقو گفته بود.

این عکس برای مدتی قبل از قتل و در اکران مردمی فیلم سینمایی «لامینور» گرفته شده است.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899936

دیگر خبرها

  • یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل/ عکس
  • آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری