Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ مرجع تقلید شیعیان گفت: غربی‌ها اصرار دارند جامعه ما را فاسد کنند و ما باید کاری کنیم که از نظر ایمانی جامعه‌ای صالح داشته باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم ، آیت الله مکارم شیرازی امروز در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اشاره به جایگاه شهر مقدس قم اظهار داشت: در طول سال20 میلیون زائر در قم حضور می یابند، بزرگترین حوزه علمیه شیعه در قم است و اکنون 80 هزار نفر در قم مشغول به تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دست به سوی قم دراز کنید، هر نیرویی از جمله عقیدتی، اخلاقی، تفسیری، فقهی و هر نیرویی که بخواهید در قم است و باید از این سرمایه بزرگ استفاده کرد.

آیت‌‌الله نوری‌همدانی: نیرو‌های مسلح باید در برابر توطئه‌های‌ دشمنان هوشیار باشندآیت‌الله سعیدی: استقرار روحانی در کلانتری‌ها ‌کار‌ی ارزشمندی بود

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به برنامه‌های دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی بیان کرد: غربی ها اصرار دارند که جامعه ما را فاسد کنند و ما باید کاری کنیم که جامعه از نظر ایمانی جامعه صالحی داشته باشیم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: غربی‌ها نیرو و سرمایه بسیاری در جهت فاسد کردن جوانان خرج می‌کنند، اگر جوانان فاسد شدند جامعه فاسد می‌شود، اصلاح بنیه ایمانی و اخلاقی جامعه تنها کار نیروی انتظامی نیست بلکه همه نیروها باید کمک کنند و نتیجه مطلوب را أخذ کنند.

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه قم مرکز ثقل روحانیت شیعه و متعلق به همه جهان اسلام است، خاطرنشان کرد: اصرار است که قم را فاسد کنند، فعالیت‌های ضد اسلام در قم کم نیست که باید با این موضوع مقابله کنیم.

انتهای پیام/452/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فاسد کنند آیت الله غربی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، وزارت بهداشت فلسطین امروز دوشنبه درباره وضعیت بحرانی دارو و تجهیزات پزشکی در نوار غزه هشدار داد.

در بیانیه وزارت بهداشت فلسطین در این باره آمده است: با آغاز فصل گرما مخازن و انبارهای دارو و تجهیزات پزشکی در کل نوار غزه به دلیل کمبود سوخت برای راه اندازی تجهیزات سرمایشی، وضعیت بغرنجی پیدا کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: با توجه به گرمای شدید هوا، داروها در معرض خطر فاسد شدن قرار گرفته و برای رفع این مساله باید واردات سوخت به نوار غزه در اسرع وقت انجام شود.

وزارت بهداشت فلسطین در پایان از نهادهای بین المللی و بشردوستانه درخواست کرده است که به سرعت در این موضوع وارد عمل شده و از وقوع بحران دارویی در غزه جلوگیری کنند.

کد خبر 6092113 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • تجمع دانشجویان شیرازی در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • آیت‌الله مکارم‌شیرازی: پلیس طرح نور را با قدرت ادامه دهد
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن