Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رئیس کمیته اسرا در صنعا تأیید کرد که دو اسیر از میان هفت یمنی اعدام شده توسط رژیم سعودی اسیر جنگی بودند که به طور ناگهانی از زندان خمیس مشیط در عسیر به محل اعدام منتقل شدند.

یک منبع آگاه یمنی فاش کرد که دو اسیر یمنی که توسط رژیم سعودی اعدام شدند، ۵ سال پیش در جبهه‌های جنگ در مرز جیزان به اسارت درآمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دو اسیر شهید حاکم البطینی و حیدر الشوذانی بودند که در لیست مبادله زندانیان ارائه شده از سوی کمیته ملی زندانیان به سازمان ملل در مذاکرات سوئد و عمان بودند.

این منبع تأیید کرد که رژیم سعودی این دو زندانی را از زندان خمیس مشیط در عسیر به طور ناگهانی و بدون هیچ مقدمه‌ای به محل اعدام برد.

وی با بیان اینکه اعدام این دو اسیر توسط رژیم سعودی نقض هولناک حقوق اسیران جنگی است و رژیم سعودی مسئولیت کامل آن را بر عهده دارد، افزود: وزارت خارجه یمن و کمیته ملی اسرا نامه‌هایی به سازمان ملل، فرستاده سازمان ملل و سفارتخانه‌های اروپایی فرستاده و منتظر محکومیت این جنایت است.

اسیران جنگی تابع اصول کنوانسیون ۱۹۴۹ ژنو هستند که کشتن و شکنجه اسیران جنگی را پس از دستگیری ممنوع می‌کند.

روزشنبه، مقامات سعودی ۸۱ شهروند و ساکنان این کشور از جمله ۴۱ شیعه را با ادعای «دست داشتن در پرونده‌های تروریستی» اعدام کردند.

کد خبر 5446337

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعا رژیم سعودی عمان سوئد عربستان سعودی اعدام اوکراین جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین روسیه آخرین اخبار اوکراین ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عربستان سعودی مسکو ولادیمیر پوتین عراق ولودیمیر زلنسکی واشنگتن ترکیه رژیم سعودی دو اسیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کاربران فضای مجازی از سیل گسترده در استان القصیم عربستان به دلیل باران‌های شدید خبر می‌دهند.

منبع: عصر ایران

tags # سیل سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • افزایش نگرانی اسرائیل از قرار گرفتن در لیست سیاه سازمان ملل
  • بلومبرگ: عربستان دیدگاه‌های ضد اسرائیلی را سرکوب می‌کند
  • مانع‌تراشی بن‌گویر و اسموتریچ در موضوع تبادل اسرا
  • متن کامل پیش‌نویس تل‌آویو برای آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا
  • هاآرتص: بن‌گویر و اسموتریچ در موضوع تبادل اسرا مانع‌تراشی می‌کنند
  • هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم
  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی