Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علوی گرگانی، فرزند آیت الله العظمی علوی گرگانی، مرجع تقلید در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز در رابطه با آخرین وضعیت سلامتی ایشان گفت: بنابر توصیه پزشکان و تشخیص عفونت در خون حضرت آیت الله علوی گرگانی، ایشان را برای ادامه روند درمان به بیمارستان منتقل کردیم و اکنون وضعیت ایشان رو به بهبودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با اشاره به هوشیاری و وضعیت نسبتا پایدار آیت الله علوی گرگانی ادامه داد: مقدار کمی از عفونت به مغز ایشان سرایت کرده‌است که باید فعلا در بیمارستان، تحت درمان و تجویز داروهای تزریقی قرار داشته باشند. 


حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علوی گرگانی در پایان ضمن درخواست از عموم مومنین جهت دعا برای حال آیت الله علوی تاکید کرد: پس از دعای حضرت ولیعصر (عج) امید ما به دعای خیر مردم عزیز است.

خبرنگار: حسن دانش

انتهای خبر/ 

حمید انصاری کد خبر: 1133345 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز آیت الله علوی علوی گرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سپاهان مسلمان شد تا با بانوی گرگانی ازدواج کند

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان مورایس که دستیار اول مورینیو در پورتو، رئال مادرید، چلسی و اینترمیلان بوده، ۵۸ سال داشته و از مربیان نامدار کشور پرتغال می باشد.بسیاری بر این باورند مسلمان شدن مورایس به جهت ازدواج او در ایران بوده و در این میان خبرها حاکی از آن است مورایس دلباخته دختری گرگانی شده که در صنعت سینما فعال است.بماند آنکه هواداران سپاهان در هفته های اخیر، علت اصلی نتیجه نگرفتن این تیم را دلباختگی مورایس به این هنرپیشه زیبارو و به تبع آن عدم تمرکز بر روی تیم میدانستند.این هنرپیشه گرگانی که اکنون در تهران ساکن است، علاوه بر سابقه بازی در تئاترهای مختلف کارگردانان استان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی، و ایفای نمایش در تئاترهای متعدد در فیلم قهرمان اصغر فرهادی نیز به ایفای نقش پرداخته است.

دیگر خبرها

  • پاسخ آیت الله نوری همدانی به سوالی درباره طرح عفاف و حجاب پلیس (طرح نور)
  • حمایت کامل یک مرجع تقلید از «طرح نور»: امری مبارک است | درباره حجاب به شدت حساسیم
  • گیاه جوانی در طب سنتی هند
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد تا با بانوی گرگانی ازدواج کند
  • بیانیه کاخ باکینگهام درباره وضعیت سلامتی چارلز سوم
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • اخبار ضدونقیض درباره وضعیت سلامتی پادشاه انگلیس