Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی توپچی‌ها از همین حالا سراغ نبرد با تیم یورگن کلوپ رفته است. 

میکل آرتتا پس از برد ۲-۰ آرسنال مقابل لسترسیتی، تاکید داشت که حضور تیمش در لیگ قهرمانان اروپا هنوز قطعی نشده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، گل‌های توماس پارتی و الکساندر لاکازت، برتری تیم میزبان را در هفته بیست و نهم لیگ برتر رقم زدند تا آرتتا در مصاحبه پس از بازی بگوید:

اگر عملکرد خوبی ارائه نمی‌کردیم، خبری از شکست دادن لستر نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها تیم خوبی هستند و کار ما را سخت کردند. این برد بزرگی برای ما بود. از این که درک بچه‌ها از طرح و برنامه تیم را دیدم، لذت بردم. وقتی حریف در منطقه خاصی از زمین برتری عددی ایجاد کرد، می‌دانستیم چطور باید با آن مقابله کنیم. از تحرک بازیکنان و کارهای تیمی‌شان هم رضایت دارم. 

شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا

ما باید آنجا باشیم. تاریخ‌‌مان، ما را ملزم به حضور در آن مسابقات می‌کند ولی هنوز به آنجا نرسیده‌ایم. حقیقت این است وقتی در فوتبال به پیش بینی امور می‌پردازید، هیچ کدام از آن‌ها درست از آب در نمی‌آید؛ تنها چیزی که کنترلش دست ماست، عملکردمان است. ما در موقعیت خوبی قرار داریم ولی هنوز باید روی خیلی چیزها جنگید. گام بعدی لیورپول است که ما از سختی آن بازی مطلع هستیم ولی برای برنده شدن در آن تلاش خواهیم کرد.  

بازیکنان جوان تیم

می‌توان خوش گذرانی‌شان کنار یکدیگر را حس کرد و این به درون زمین هم منتقل شده است.  

اولین گل الکساندر لاکازت طی ۷ بازی لیگ برتری اخیر

ما قدردان زحماتش هستیم و همچنین متوجه‌ تلاش‌های او در برخی نقاط هستیم. بابت گلزنی او در بازی امروز خوشحالیم.

اخبار داغ 

رضا صادقی: از بچگی پرسپولیسی بودم، در خانواده ما استقلالی پیدا نمی شود مهدی پاشازاده: تنها کسی که می‌تواند استقلال را به‌ هم بریزد مجیدی است! نابودی ورزشگاه فوتبالی در اوکراین در نتیجه حملات موشکی روسیه طعنه پاتریس اورا به منتقدان رونالدو: به مشکلِ منچستریونایتد بودن ادامه بده برادر! 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۳۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است

ستاره خط دفاع لیورپول نظر خودش در مورد ورود آرنه اسلوت به آنفیلد را بیان کرده است. 

طرفداری | پس از باخت 2-0 مقابل اورتون، ویرجیل فن دایک در خصوص شایعات مربوط به سرمربیگری احتمالی آرنه اسلوت در لیورپول صحبت کرد. کاپیتان قرمزها از ورود اسلوت به تیم استبقال می کند و باور دارد که او گزینه خوبی برای جانشینی یورگن کلوپ است. فن دایک در مصاحبه با ESPN گفت:

فکر می کنم آرنه اسلوت در حال حاضر یکی از بهترین مربیان هلند است. با سبک بازی و فلسفه ای که او دارد، می تواند روی نیمکت لیورپول بنشیند.

لیورپول هفته قبل توسط آتالانتا از لیگ اروپا حذف شد و همچنین در سه بازی اخیر خود در لیگ برتر، دو بار شکست خورده است. با چهار بازی باقی مانده، لیورپول سه امتیاز از آرسنال صدرنشین عقب است و منچسترسیتی هم مانند همیشه در کورس حضور دارد. کاپیتان تیم ملی هلند در پایان گفت:

فکر نمی کنم هنوز چیزی تمام شده باشد. خواهیم دید. سال آینده هم روی قهرمانی تمرکز خواهیم کرد، اما هنوز راه درازی تا پایان فصل باقی مانده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • واکنش های میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار آرسنال و چلسی / فیلم
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم