Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@05:31:02 GMT

هم تیمی سردار آزمون رباط صلیبی پاره کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۳۳۹۰

هم تیمی سردار آزمون رباط صلیبی پاره کرد

فلوریان ویرتس هم تیمی سردار آزمون و یکی از پدیده های فوتبال آلمان در جریان دیدار لورکوزن مقابل بیله فلد دچار مصدومیت شدیدی شد.

به گزارش مشرق، فلوریان ویرتس هم تیمی سردار آزمون و یکی از پدیده های فوتبال آلمان در جریان دیدار لورکوزن مقابل بیله فلد دچار مصدومیت شدیدی شد.

بر اساس اعلام باشگاه بایرلورکوزن این بازیکن با استعداد 18 ساله دچار پارگی رباط صلیبی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مشرق، در این بازی بایرلورکوزن با یک گل مغلوب آرمینیا بیله فلد شد.

سردار آزمون مهاجم ایرانی حدود نیم ساعت در میدان حضور داشت اما نتوانست از فرصت های خود برای گلزنی استفاده کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت بایرلورکوزن سردار آزمون بوندس لیگا مشرق باشگاه بایرلورکوزن فلوریان ویرتس رباط صلیبی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوکاس هرناندز رباط پاره کرد

مدافع پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال فرانسه به خاطر آسیب دیدگی در دیدار برابر بوروسیا دورتموند تا زمستان نمی تواند به میدان برود. 

همچنانکه پیش بینی می‌شد آسیب دیدگی لوکاس هرناندز جدی است.

این بازیکن سرشناس فرانسوی در دیدار پاری سن ژرمن برابر بوروسیا دورتموند به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شد، اما به علت مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد.

به نوشته اسپورت و رسانه‌های فرانسوی آسیب دیدگی هرناندز از ناحیه رباط صلیبی است و به این ترتیب او تا پایان سال ۲۰۲۴ نمی‌تواند به میدان رود تا نه تنها پاری سن ژرمن در ادامه لیگ قهرمانان اروپا بلکه تیم ملی فوتبال فرانسه یکی از بازیکنان کلیدی خود را در یورو از دست دهد.

جدال رفت پاری سن ژرمن و بوروسیا دورتموند با یک گل به سود نماینده آلمان به پایان رسید تا پاریسی‌ها کار سختی در بازی برگشت داشته باشند.

منبع: ایسنا

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • درگیری بین بازیکنان رم و بایرلورکوزن که با وساطت سردار آزمون و سایر بازیکنان ذخیره رم خاتمه یافت
  • لوکاس هرناندز رباط پاره کرد
  • موقعیت گلی که سردار آزمون در دیدار مقابل بایرلورکوزن از دست داد / فیلم
  • غیبت لوکاس هرناندز در یورو 2024؛ دوری 6 الی 7 ماهه بازیکن فرانسوی از میادین
  • رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • ترس در پاریس؛ رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • موضع رسمی باشگاه لورکوزن درباره سردار آزمون
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • موضع رسمی لورکوزن درباره سردار آزمون
  • موضع رسمی لورکوزن درباره دشمنی به نام سردار آزمون