Web Analytics Made Easy - Statcounter

 بهروز آقایی؛ گفت: عملیات تخلیه سه فروند شناور حامل کالای اساسی گندم و برنج به وزن ۱۳۹ هزارتن در اسکله‌های بندر شهید بهشتی چابهار در حال انجام و سه فروند شناور حامل گندم و ذرت دامی به وزن ۲۰۰ هزارتن در لنگرگاه بندر چابهار منتظر انجام فرآیند اسنادی خود هستند.

آقایی گفت: بندر چابهار بعد از بندر امام خمینی (ره) و بندر شهید رجایی سومین مبدا ورودی این نوع کالا‌ها به کشور قلمداد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بندرچابهار بنادر و دریانوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۷ درصدی صادرات گمرکات کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، علی اصغر عباس زاده با بیان اینکه در اولین ماه امسال ۲۳۰ میلیون و ۵۲۰ هزار دلار کالای صادراتی از گمرکات استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده، وزن کالا‌های صادر شده را ۴۹۰ هزار و ۵۷۵ تن اعلام کرد.
وی افزود: این میزان کالای صادراتی از گمرکات استان کرمانشاه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزش رشد ۱۷ درصدی و از نظر وزنی کاهش شش درصدی داشته است.
ناظر گمرکات استان کرمانشاه عمده کالا‌های صادراتی از طریق گمرکات استان را میلگرد و آهن آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره بار، سنگ‌های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف و... عنوان کرد.
بر اساس آمار گمرک کرمانشاه، سال گذشته بالغ بر ۳.۴ میلیارد دلار کالا از مرز‌های استان کرمانشاه صادر شده است.

دیگر خبرها

  • «کشتی نیکی» حامل کمک‌هایی برای غزه به العریش مصر رسید+ تصاویر
  • رشد ۹۸ درصدی صادرات کالا از گمرک خسروی
  • نقش توسعه مسیر ترانزیتی ریمدان در رقابت گوادر-چابهار چیست؟
  • رشد ۱۷ درصدی صادرات گمرکات کرمانشاه
  • رشد ۷ درصدی سهم حمل ونقل هوایی از سفرهای نوروزی!
  • انهدام 237 شناور حامل گازوئیل قاچاق و کشف 3.7 میلیون لیتر سوخت در هرمزگان
  • بندر چابهار بهترین گزینه برای مبادلات تجاری افغانستان
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد