Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@06:23:13 GMT

پیروزی 4-0 پورتو مقابل توندلا در شب گلزنی طارمی

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۳۴۲۰

پورتو با 4 گل پیروز شد.

طارمی برای تیمش گل زد.

به گزارش طرفداری، در چارچوب رقابت های لیگ پرتغال تیم های پورتو و توندلا از ساعت 21:30 به مصاف هم رفتند که در نهایت این مسابقه با برتری 4-0 پورتو پایان یافت.

مهدی طارمی در این مسابقه 78 دقیقه در میدان بود و گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. 

اخبار داغ 

رضا صادقی: از بچگی پرسپولیسی بودم، در خانواده ما استقلالی پیدا نمی شود مهدی پاشازاده: تنها کسی که می‌تواند استقلال را به‌ هم بریزد مجیدی است! نابودی ورزشگاه فوتبالی در اوکراین در نتیجه حملات موشکی روسیه طعنه پاتریس اورا به منتقدان رونالدو: به مشکلِ منچستریونایتد بودن ادامه بده برادر! .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی عصر فردا در حساس ترین بازی این هفته لیگ برتر به مصاف تراکتور تبریز می رود که جواد نکونام برای پیروزی در این بازی حساب ویژه ای روز مهاجم آرژانتینی باز کرده است.

بلانکو که در این فصل با وجود شروع نه چندان ایده آل به مرور در ترکیب تیمش جا افتاد و در بازی رفت دو تیم هم گلزنی کرد، در هفته های اخیر ستاره بی چون و چرای ترکیب آبی ها بوده و با درخشش چند باره در بازی های مهم امتیازاتی بسیار حیاتی برای تیمش کسب کرده است.

ستاره آرژانتینی با توجه به آمادگی بالای جلالی و سایر هافبک های استقلال و البته مهارت خودش در توپ های بلند و حفظ توپ، بخت نخست گلزنی تیم نکونام در این بازی است و سرمربی موفق استقلال امیدوار است یک بار دیگر پاسخ اعتمادش به این بازیکن را در این بازی بزرگ دریافت کند.

دیگر خبرها

  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!