Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@20:47:51 GMT

مسوولان به توان جوانان ایمان داشته باشند

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۳۴۹۰

مسوولان به توان جوانان ایمان داشته باشند

حجت الاسلام  مصطفی محامی در همایش هم‌اندیشی جوانان با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: اوج قدرت شکوفایی و توان بدنی انسان در دوره جوانی است و آیات قرآن کریم نیز همین تعبیر را دارد.

او گفت: قرآن کریم جسارت جوانان را درباره حضرت موسی(ع) به کار برده و در جریان خفقان حاکمیت فرعون کسانی که به حضرت موسی ایمان آوردند جوانان بودند و این نشان از اهمیت طرز فکر آنان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان  گفت: در جریان اصحاب کهف نیز جوانانی پیدا شدند که پشت پا به حاکمیت و آداب و رسوم زده و از تمام جایگاه و موقعیت خود برای بدست آوردن ایمان چشم‌پوشی کردند.

او می گوید: نعمت جوانی رحمتی ناشناخته بوده و از امیرالمومنین علی (ع) نقل شده که ۲ چیز با ارزش را کسی قدر نمی‌داند مگر آنکه فردی آن را از دست داده باشد و آن نعمت جوانی و سلامت است.

 محامی  گفت: جوانان در دوره قبل و بعد از انقلاب پیشتاز و پیشران بودند و باید این پیشرانی و پیشتازی حفظ و تقویت شود و برای تقویت آن باید یکسری اقدامات را جوانان و یکسری اقدامات دیگر را مسوولان انجام دهند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان گفت: باید جوان فکرش تقویت شود زیرا اگر تقویت نشود دچار افراط و تفریط می‌شود و جوانان باید آمادگی خود را برای حضور جدی، قوی و موثر در جامعه حفظ کرده و این عمل را با خودسازی انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت:بعد از تقویت فکر جوانان باید زمینه حضور و فعالیت آنان در جامعه گسترش پیدا کند که راه‌حل آن شبکه‌سازی و انتقال تجربیات به یکدیگر و مدیریت و راهبری است.

امام جمعه زاهدان می گوید: جسارت، شهامت، تجددخواهی و نوآوری از ویژگی های مهم جوانان است و با این ویژگی‌ها می‌توانند دنبال تغییر شرایط باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه اعیاد شعبانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سیستان و بلوچستان به علت داشتن شمار بالای بیماران تالاسمی و هموفیلی نیاز به فرآورده‌های خونی فراوانی دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • نجم‌الدین شریعتی:ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • دفاع دانشجویان از مردم فلسطین نشان‌ می‌دهد حرف حق جای خود را باز می‌کند