Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ۲۲ اسفند سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در آباده

فرمانده انتظامی آباده از کشف ۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق از خودرو‌های عبوری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید ابوالفضل مسعودی گفت: در اجرای طرح مبارزه با سوخت قاچاق، ماموران انتظامی شهرستان آباده از خبری مبنی بر تردد یک دستگاه تریلی حامل سوخت از نوع گازوئیل بدون مجوز در محور‌های مواصلاتی این شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ماموران با گشت زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی، خودرو سنگین حامل ۲۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی آباده با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر شد، گفت: برابر نظر کارشناسان، ارزش سوخت قاچاق مکشوفه ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی و درون خودرو در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از شناسایی و دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی و درون خودرو با ۲۱ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار گفت: در پی وقوع سرقت از اماکن خصوصی و درون خودرو، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت: با اقدامات پلیسی و بررسی فنی صحنه وقوع جرم، ماموران موفق به شناسایی ۲ سارق سابقه دار شده و با هماهنگی قضائی آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: در تحقیقات انجام شده، متهمان به ۲۱ فقره سرقت اماکن خصوصی و دورن خودرو اعتراف و پس از تکمیل پرونده روانه دادسرا شدند.

کشف موتورسیکلت مسروقه در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی توسط مأموران پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: ماموران پلیس آگاهی کازرون هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت که به صورت بلاصاحب رها شده بود، مشکوک شدند.

او گفت: پس از استعلام‌های لازم مشخص شد که این موتورسیکلت مسروقه و دارای سابقه سرقت از یکی از استان‌های همجوار است.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سارق در دستور کار قرار دارد، از شهروندان خواست تمام نکات ایمنی را برای نگهداشت وسایل نقلیه بکار ببندند و در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اهمیت و ضرورت نظارت مستقیم والدین بر فرزندان در شب چهارشنبه سوری

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار از والدین خواست که در آستانه شب چهارشنبه سوری بر رفتار و عملکرد فرزندان خود نظارت و کنترل مستقیم و بیشتری داشته باشند.

سرهنگ لطف الله محمدی در آستانه مراسم چهارشنبه آخر سال، گفت: یکی از آیین‌های سنتی که از گذشته بوده و در حال و آینده نیز ادامه خواهد داشت مراسم چهارشنبه سوری است و بر اساس قانون کارکنان انتظامی در این شب وظیفه برقراری نظم و امنیت در جامعه را بر عهده دارند.

او گفت: در شب چهارشنبه آخر سال شاهد رفتار‌های خلاف قانون و هنجار شکنانه از جمله سلب آسایش و ایجاد مزاحمت از طریق انفجار و آتش سوزی، تخریب اموال عمومی و خصوصی و گره‌های ترافیکی هستیم.

این مقام انتظامی گفت: پلیس شهرستان کوه چنار به منظور کاهش و پیشگیری از خسارات و آسیب‌های چهارشنبه آخر سال اقدامات پیشگیرانه‌ای از جمله اجرای طرح برخورد با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد محترقه و آتش زا را به اجرا در آورده است.

سرهنگ محمدی گفت: همچنین علاوه بر اقدامات سلبی و برخورد‌های قانونی با متخلفان و هنجارشکنان اقدامات فرهنگی دیگری همانند برگزاری کلاس‌های آموزشی در مدارس، نصب بنر‌های آموزشی و توزیع بروشور در بین مردم را در دستور کار خود قرار داده است.

او به همه والدین توصیه کرد: در شب چهارشنبه سوری بر رفتار و عملکرد فرزندان خود نظارت و کنترل مستقیمی داشته باشند تا انشاالله با مجموعه این اقدامات در کنار اقدامات سایر دستگاه‌ها و همراهی مردم، چهارشنبه آخر سالی کم حادثه را شاهد باشیم.

کشف ۴ هزار و ۷۵۰ لیتر سوخت قاچاق در مهر

فرمانده انتظامی مهر از کشف ۴ هزار و ۷۵۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهادر رزمجوئی گفت: ماموران انتظامی بخش گله دار این شهرستان هنگام گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

او گفت: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد این کامیون حامل ۴ هزار و ۷۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق می‌باشد.
سرهنگ رزمجوئی گفت: در این رابطه کامیون توقیف و متهم دستگیر شده نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق طلاجات در داراب

فرمانده انتظامی داراب از شناسایی و دستگیری سارق و کشف یک فقره سرقت به طلاجات از منزلی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد گفت: در پی وقوع سرقت به عنف طلاجات به مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از منزل یکی از شهروندان توسط راکبین یک دستگاه موتورسیکلت، مأموران پلیس آگاهی بررسی‌های لازم را جهت شناسائی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

او گفت: در نتیجه تحقیقات و بررسی‌های انجام شده و تلاش‌های شبانه روزی، مأموران یکی از سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهم مقادیری طلاجات مسروقه کشف شد، گفت: در بازجوئی‌های انجام گرفته، متهم به ارتکاب سرقت به عنف با همدستی فردی دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب با بیان اینکه شناسایی و دستگیری همدست این سارق در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: شهروندان اطمینان خاطر داشته باشند که پلیس قاطعانه در مقابل اخلالگران نظم و امنیت ایستاده است و به هنجار شکنان اجازه نخواهد داد که کوچکترین خدشه‌ای به امنیت و آرامش آنان وارد کنند.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در خرامه

فرمانده انتظامی خرامه گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مخلان نظم و امنیت در سطح این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ زمان الله کریمی گفت: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در راستای برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت، با بهره‌گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی در سطح شهرستان اجرا شد.

او گفت: در این طرح ماموران با شناسایی منازل، پاتوق‌ها و محل‌های فعالیت خرده فروشان و همچنین کنترل محور‌های مواصلاتی، موفق شدند ۷ کیلو و ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۵ معتاد و خرده فروش را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه گفت: توقیف ۱۸ دستگاه خودرو و ۹ دستگاه موتورسیکلت متخلف، دستگیری ۲۳ متهم تحت تعقیب مراجع قضایی وانتظامی، دستگیری ۵ سارق و کشف ۱۰ فقره انواع سرقت و کشف ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق از دیگر نتایج مهم اجرای این طرح بود.

سرهنگ کریمی گفت: اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان، موجب رضایتمندی شهروندان شده است و برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

کشف ۲ میلیارد ریال قاچاق در یک اتوبوس

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار از کشف یک محموله قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ لطف الله محمدی گفت: مأموران انتظامی شهرستان کوه چنار هنگام ایست و بازرسی مقطعی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی از این اتوبوس، تعداد زیادی لپ تاب قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار گفت: کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعلام کرده اند.

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سپیدان

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از خودرو‌های عبوری خبر داد.

سرهنگ احمد فداکار گفت: در اجرای طرح مبارزه با سوخت قاچاق، ماموران انتظامی شهرستان سپیدان ضمن گشت زنی وکنترل محور‌های مواصلاتی، یک دستگاه خودروی کامیون کشنده حامل سوخت قاچاق را توقیف کردند.

او گفت: در بررسی‌های لازم مشخص شد این خودرو حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع است.

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه، گفت: برابر نظر کارشناسان، ارزش سوخت قاچاق مکشوفه ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

اتوبوس حامل کالای قاچاق در جهرم متوقف شد

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از توقیف اتوبوس حامل ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی گفت: به منظور مبارزه جدی با ورود هر گونه کالای قاچاق، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی، در محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی به عمل آمده از این اتوبوس، ۹۴۰ ثوب انواع لباس و ۲۴۰ عدد شامپو قاچاق و خارجی کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: این فرماندهی اجازه جولان و فعالیت به سودجویان و مفسدان اقتصادی جامعه را نخواهد داد.

مشارکت اقشار مردم در تامین امنیت پایان سال و نوروز ضروری است

فرمانده انتظامی شهرستان فسا با بیان اینکه برقراری نظم و حفظ امنیت در ایام پایانی سال و نوروز به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: مشارکت اقشار مردم در تحقق این مهم ضروری است.

سرهنگ محمدهاشم قسام گفت: انتظامی شهرستان برای برقراری و حفظ نظم و امنیت اجتماعی در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده است که با بکارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود، شهروندان کمترین دغدغه‌ای در حوزه ترافیکی و انتظامی نداشته باشند.

او گفت: از عمده اقدامات در این راستا، ساماندهی گشت‌های انتظامی در قالب گشت پیاده در مراکز خرید و گشت‌های محسوس و نامحسوس موتوری و خودرویی در سطح شهرستان به منظور پیشگیری از انواع سرقت و ایجاد محیط امن برای شهروندان و مسافران است.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به شلوغی و ازدحام در معابر، ضروری است شهروندان هنگام تردد در سطح شهر، هنگام خرید و یا زمان استفاده از دستگاه خودپرداز و حضور در باجه‌های بانک، از در معرض دید قرار دادن وجه نقد خودداری و حتی الامکان از کارت عابر بانک استفاده کنند.

سرهنگ قسام توصیه کرد: از رها کردن فرش‌های شسته شده بر روی دیوار و پشت بام منزل خودداری و در صورت نیاز به استفاده از نیروی خدماتی برای نظافت در منزل نیز، از مراکز مورد تائید درخواست داده و حین کار نیز نظارت مستمر بر عملکرد آن‌ها داشته باشید.

او با اشاره به مخاطرات چهارشنبه آخر سال بر همکاری و مشارکت اقشار مردم تاکید کرد و گفت: انتظامی شهرستان ضمن تعامل با نهاد‌ها و ادارات مرتبط، برقراری نظم و حفظ امنیت چهارشنبه آخر سال را به صورت جدی در دستور کار قرار داده، اما لازم است شهروندان نیز با حساسیت زیاد بر عملکرد فرزندان شان نظارت و کنترل داشته باشند و در صورت اطلاع از هر گونه تهیه مواد منفجره توسط افراد و یا فروش مواد محترقه و پیش ساز آن توسط واحد‌های صنفی به پلیس ۱۱۰ گزارش کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق سوخت حوادث و انتظامی دستگیری سارق انتظامی شهرستان کوه چنار فرمانده انتظامی شهرستان ارتقای امنیت اجتماعی محور های مواصلاتی هزار لیتر سوخت قاچاق لیتر سوخت قاچاق دستگاه موتورسیکلت شناسایی و دستگیری امنیت اجتماعی مقام انتظامی چهارشنبه آخر سال شهرستان خبر متوقف کردند متهم دستگیر شد چهارشنبه سوری اماکن خصوصی دستگیری سارق دستور کار یک دستگاه میلیون ریال شب چهارشنبه داشته باشند نظم و امنیت پلیس آگاهی اجرای طرح گشت زنی یک متهم او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۳۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از چند دستگاه کامیون توقیفی و محل‌های دپو، ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

 حاجیان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۹ میلیارد و ۵۴ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی اسال شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: ماموران انتظامی در سال جاری با همه توان به مقابله با قاچاق سوخت خواهند پرداخت و فضا بیشتر از گذشته برای قاچاقچیان سوخت ناامن می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین