Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان گفت: وضعیت امریه جوانان فعال در سمن ها با توجه به مسائل موجود در کل کشور به حداقل رسیده است وتصمیم گیرنده اصلی در این زمینه ستاد کل نیروی های مسلح است.

امیرحسین آل اسحاق مدیرکل دفتر طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا درباره ادامه روند اعطای امریه به جوانانی که در سمن ها فعال بودند، اظهار کرد: در موضوع مربوط به امریه جوانان براساس دستور العمل و توافق نامه ای که با ستادکل نیروی های مسلح انجام شده بود همچنان این سهمیه اختصاص داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی موضوع سربازی به شدت تحت تأثیر قرار گرفت و به شدت شرایط سخت تر شد، افزود: ستاد کل نیروهای مسلح حداکثر همکاری را با ما دارند اما در تلاش هستند برای زمان و مراحل امریه جوانان فعال سمن ها تسهیلی ایجاد شود.

آل اسحاق ادامه داد: هنوز به دلیل شرایط موجود ممکن است در راستای اعطای این سهمیه به جوانان شرایط مطلوب اتفاق نیوفتاده باشد.

مدیرکل دفتر طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: وضعیت امریه با توجه به مسائل موجود در کل کشور به حداقل رسیده است وتصمیم گیرنده اصلی در این زمینه ستاد کل نیروی های مسلح است تا براساس آمار خود به نتیجه برسد.

وی درباره نتایج سهمیه امریه جوانان در دوره های گذشته بیان کرد: این امر آنقدر به دلیل شرایط کرونایی عملیاتی نشد تا بتوانیم درباره نتایج آن تصمیم گیری شود.

آل اسحاق درباره تسهیلات به جوانان برای گذراندن اوقات فراغت در ایام عید و هفته جوان بیان کرد: برای ایام نوروز دستگاه های مختلفی اعلام برنامه دارند که عمدتا موضوعات گردشگری و تفریحی است که از سوی وزارت میراث فرهنگی اعلام می‌شود.

مدیرکل دفتر طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: حدود 5 هزار اجرای برنامه مختلف در هفته جوان در کل کشور محقق می شود.

وی با اشاره به اینکه بعد از ماه مبارک رمضان در سال 1401، سال جوان خواهیم داشت، ادامه داد: برنامه های هفته جوان امسال برای هفته جوان سال آینده است که قرار است یک اتفاق خوبی رقم بخورد.

آل اسحاق گفت: سعی داریم چندین جشن در ایام نوروز در استان های جنوب کشور تعریف کنیم که بخشی آن به هفته دوم نوروز موکول می شود.

مدیرکل دفتر طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: هفته جوان بیش از اینکه تفریحی برای جوانان باشد اهمیت دادن به جوانان مد نظر است. برنامه هایی برگزار می شودهفته جوان ویترین اطلاع رسانی برای جوانان است. همچنین در هیچ سالی نباید دنبال برنامه خاص برای جوانان باشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان برنا سربازی نیروهای مسلح ورزش و جوانان اوقات فراغت ایام عید ایام نوروز گردشگری میراث فرهنگی وزارت ورزش نوروز مد سربازی هفته جوان سهمیه امریه جوانان امریه جوانان هفته جوان آل اسحاق سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی زلفی گل در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با انتشار نامه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درخصوص اعمال پایه های تشویقی اعضای هیات علمی با انشار نامه مذکور اعلام کرد: یک اتفاق مبارک و موثر برای وزارت علوم تحقیقلات و فناوری (عتف) بخشی ازجورچین (پازل) انگیزشی دوره جدید مدیریت وزارت (عتف).

متن نامه به شرح زیر است :

مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نامه ای به محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری اعلام کرد: بازگشت به نامه شماره ۳۶۸۳۵۲/ و مورخ ۵ فروردین ۱۴۰۳ در خصوص پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی به استحضار می‌رساند:

با توجه به ماده (۷) تصویب نامه شماره ۱۶۰۷۱۶/ت ۶۰۰۲۹ه مورخ ۲ آذر۱۴۰۱ هیات وزیران، دستورالعمل اعطای پایه‌های تشویقی تا (۶۰ پایه) ازسوی آن وزارت خانه ابلاغ‌شده برای تمامی اعضای هیات علمی که از طریق مراکز جذب وزارت‌خانه مربوطه به‌کار گرفته شده یا می‌شوند از سال هزار و چهارصد و ۲قابلیت اجرایی یافته است.

بنابراین محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی تا (۷) پایه موضوع ماده پنجاه و سه آیین‌نامه استخدامی اعضای هیات علمی از تاریخ اجرای ماده مذکور لغو می‌گردد.

علی‌ای‌حال چنانچه احدی از اعضای مذکوردر شرف بازنشستگی هستند در صورت رعایت ضوابط کلی اعطای پایه‌های مورد بحث که دستورالعمل مزبور تشریح گردیده موضوع اعمال پایه‌های تشویقی در محاسبه حقوق بازنشستگی قابل رسیدگی و اقدام خواهد بود.

کد خبر 6087334

دیگر خبرها

  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دهان و دندان
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • کاهش ۷۰ درصدی خسارت سیل با اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه در استان در هفته معلم
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد