Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:22:15 GMT

مصدومیت شدید ۴ جوان اصفهانی بر اثر انفجار ترقه

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۳۵۶۱

مصدومیت شدید ۴ جوان اصفهانی بر اثر انفجار ترقه

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه انفجار توأم با حریق در اصفهان اظهار داشت: این حادثه ۲۱ و ۴۳ دقیقه توسط شاهدان عینی به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه این حادثه انفجار در منطقه دنارت گزارش شده است، افزود: شهروندان در این منطقه صدای مهیبی را شنیده‌اند که ناشی از انفجار مواد محترقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات از ایستگاه شماره ۲۳ واقع در شهرک شهید کشوری به محل این حادثه اعزام شدند، اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی مصدومان این حادثه را که چهار جوان ۱۷ تا ۳۰ ساله و مشغول ساخت مواد محترقه و منفجره بودند را تحویل عوامل انتظامی و اورژانس شهر دادند.

وی ادامه داد: بنا به گزارش آتشیار فلاحی افسر آماده وقت سازمان آتش نشانی اصفهان، هر چهار نفر دچار سوختگی شدید از ناحیه دست، بدن، چشم‌ها و صورت آسیب جدی دیدند و محل حادثه نیز که طبقه دوم از یک ساختمان ویلایی دو طبقه بود، دچار خسارت زیاد شد.

کاوه آهنگران افزود: این افراد در صورتی که از بیمارستان ترخیص شوند، تحویل عوامل قضائی خواهند شد تا در دادگاه به جرم ساخت مواد محترقه محاکمه شوند.

وی بار دیگر از همشهریان ایمن مدار اصفهانی به خصوص والدین گرامی درخواست کرد: مراقب رفتار فرزندان خود باشین، جان نه تنها شما و فرزندانتان، بلکه همسایگان و هموطنان دیگرمان نیز در خطر است.

کد خبر 5446383

منبع: مهر

کلیدواژه: مواد محترقه انفجار مصدومیت آتش نشانی فرهاد کاوه آهنگران بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی اردوهای راهیان نور شیوع کرونا گردشگری ایلام جهاد تبیین مشهد خراسان رضوی گرد و غبار آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۳۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۴ نفر بر اثر انفجار گاز شهری در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی؛ مرکز فوریت‌های پزشکی مراغه اعلام کرد:براثر انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی در مراغه چهار نفر دچار سوختگی شدند که یک نفر به‌خاطر سوختگی بالای ۵۰ درصد به تبریز اعزام شد.

۳ نفر از مصدومان حادثه نیز به خاطر سوختگی سطحی به بیمارستان‌های سینا و شهید بهشتی مراغه منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • نجات جوان کوهنورد با کمک آتش نشانی وامداد کوهستان
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • مصدومیت ۱۵ نفر در تصادف لیفان و مینی‌بوس در شاهین شهر
  • مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد
  • مصدومیت ۴ نفر بر اثر انفجار گاز شهری در مراغه