Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان عالمی اعتقاد دارد استقلال با 3 امتیاز دربی می‌تواند بر قهرمانی‌اش مهر تثبیت بزند اما تساوی هم نتیجه بدی برای آبی‌پوشان محسوب نمی‌شود.

ایمان عالمی، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره عملکرد نیم فصل دوم استقلالی‌ها اظهار داشت: پس از اتفاقاتی که افتاد و سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند را از دست دادیم، بازیکن خوبی جذب شد و رافائل سیلوا توانست جای آن دو بازیکن را به خوبی پر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه عارف غلامی هم به تیم اضافی شده و تا به امروز با وجود پشت سر گذاشتن مصدومیتی سخت، خوب کار کرده است.

وی در ادامه افزود: به نظرم با توجه به اینکه مشکلات می‌توانست حسابی استقلال را دچار چالش کند اما کادر فنی از این مسئله جلوگیری کرد و با یک خرید خوب صلابت را به خط دفاعی اضافه کرد. در فاز حمله هم خوب کار کرده‌ایم و جزو بهترین‌های لیگ هستیم. با حضور بازیکنانی چون ژستد و یامگا. ژستد به آن اندازه که انتظار می‌رفت گل نزده اما در قالب تاکتیکی تیم بد کار نکرده. یامگا هم که فوق‌العاده جواب داده. رکوردها همه به نفع استقلال است و امسال آبی‌ها به شرایط ایده‌آلی رسیده‌اند.

پیشکسوت آبی‌پوشان تهرانی درباره بازی مقابل صنعت نفت و عملکرد آبی‌ها گفت: هم بازی مقابل نفت بازی مهمی بود و هم بازی گل گهر. نفت توانسته بود پرسپولیس را شکست دهد و این هفته هم می‌خواست استقلال را ببرد. شرایط نفتی‌ها اصلا بد نبود اما استقلال بهترین بازی‌اش را انجام داد و حتی می‌توانست بیشتر هم گل بزند.

دربی تهران 3 روز دیگر برگزار می‌شود. عالمی در خصوص شرایط روحی و روانی آبی‌ها تا دربی گفت: استقلال از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی دارد. با توجه به اینکه عملکرد این تیم با رقبا فاصله 6 امتیازی ایجاد کرده همه چیز از لحاظ روحی به سود این تیم است. من اگر سرمربی بودم بیشتر سعی می‌کردم به مسائل فنی بپردازم. استقلال می‌داند از این بازی چه چیزی می‌خواهد و نفراتش را هم می‌شناسد. امیدوارم استقلال در این بازی برنده شود و با کسب 3 امتیاز  مهر تثبیتی بر قهرمانی‌اش بزند.

عالمی درباره تغییرات تاکتیکی استقلال عنوان کرد: استقلال در این چند بازی تغییراتی اساسی در تاکتیک خود نداده و مجیدی همه شاگردانش را می‌شناسد. به نظرم در این بازی نیازی نیست استقلال بازی همیشگی با 3 دفاع را کنار بگذارد. بازیکنان به وظایف خود آگاهند و می‌توانند مثل همیشه خوب کار کنند. البته بازیکنان نباید بی‌گدار به آب بزنند زیرا تساوی همچنان فاصله را حفظ می‌‌کند و در ادامه راه به سود شاگردان مجیدی است.

بازیکن اسبق آبی‌ها در پایان درباره پیش‌بینی خود از شرایط دربی گفت: دربی بازی خاصی است. درست است که فقط 3 امتیاز دارد اما شرایطش ویژه است. به نظرم نمی‌توان با قاطعیت گفت بازی فیزیکی و درگیرانه‌ای می‌بینیم یا سرعتی و تماشایی. اگر تماشاچی‌ها حضور پیدا کنند که قطعا بازی تماشایی می‌شود اما به طور کلی دوست دارم بازی تاکتیکی را شاهد باشیم و استقلال با پیروزی برابر پرسپولیس یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک تر شود.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا نیم فصل دوم مشکلات استقلال بازی صنعت نفت نفت پرسپولیس روحی و روانی استقلال ایمان عالمی آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۳۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم

به گزارش همشهری آنلاین، دیدار این هفته تراکتور مقابل استقلال تاثیر زیادی در صدر جدول خواهد داشت و به نوعی مسیر قهرمانی را تعیین می‌کند. خصوصا اینکه در پایتخت نیز پرسپولیس به مصاف سپاهان خواهد رفت.

با این حال نکته مهم این است که باتوجه به پیروزی تراکتور در جام حذفی و نزدیکی این تیم به مراحل نهایی، شاید دو تیم پرسپولیس و سپاهان به عنوان مدعیان قهرمانی نگران بازی این تیم برابر استقلال باشند چرا که تراکتور دیگر امید چندانی برای قهرمانی لیگ ندارد و مسیر سهمیه خود را از جام حذفی دنبال می‌کند.

اما محمد نصرتی مربی تراکتور در این مورد نظر متفاوتی دارد: من به شما می‌توانم این را بگویم که قطعا بازی با استقلال ما بسیار راحت‌تر بازی خواهیم کرد. چون آن فشار شکسته شد.

وی افزود: درست است که بازی با استقلال خیلی مهم است و می‌تواند در تعیین رتبه‌ی ما برای حضور در آسیا موثر باشد. آن بازی هم مهم است و ما برای شاد کردن هواداران‌مان قطعا با انرژی و انگیزه کافی تمرینات را پیگیری خواهیم کرد و با حمایت هواداران، پر قدرت به میدان خواهیم آمد تا یک نتیجه قابل قبول کسب کنیم.

کد خبر 847340 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • اختلال در مسیر قهرمانی، اوسمار و اولین چالش بزرگ
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • شکست پرسپولیس قهرمانی لیگ را تضمین کرد/ سزای بازی دفاعی حذف شدن است/ نباید در غیاب بیرانوند سراغ پنالتی می‌رفتیم
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم