Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس با چهار تازه وارد برای دیدار روبروی تیم استقلال آماده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ پرسپولیس در شرایطی خود را برای دربی آخر هفته آماده می کند که سرخ ها در این دیدار چهار بازیکن جدید را در مقایسه با بازی رفت در اختیار دارند که برای اولین بار حضور در دربی حساس ایران را تجربه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد گوهری، وحدت هنانوف، منوچهر صفروف و شرزود تمیروف که خریدهای پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی محسوب می شوند برای اولین بار این شانس را دارند که تجربه حضور در شهرآورد را با پیراهن قرمز تجربه کنند و دربی اولی های پرسپولیس در آخرین دربی سال 1400 محسوب می شوند.

انتهای پیام// 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی ایران پرسپولیس دربی پرسپولیس تازه وارد احمد گوهری منوچهر صفروف وحدت هنانوف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۳۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، برنامه تلویزیونی «امتداد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی انصاری پس از پشت سر گذاشتن مراحل تولید و پس‌تولید آماده پخش شده است و به زودی روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

این برنامه گفت‌وگومحور به سردبیری سیدعرفان حسینی قصد دارد به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی در گفت‌وگو با مهمانان بپردازد.

هدف کلی از ساخت «امتداد»، علاوه بر به تصویر کشیدن طرح‌ها و اندیشه‌هایی که جهان امروز را ساخته‌اند، انتقال این گزاره به مخاطب است که «مولفه‌های زندگی و سبک زندگی به شکل باری به هر جهت و خود به خودی به وجود نمی‌آیند و منشا آن‌ها، وادی فکر و اندیشه است.»

برنامه تلویزیونی «امتداد» به میزبانی رامین پورمند در ۲۶ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای و در مرکز سیمرغ تولید شده است و به زودی مهمان مخاطبان خود در شبکه چهار می‌شود.

کد خبر 6097126 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • ویکتور ومبانیاما، بهترین تازه وارد سال با تمام آرا!
  • ادغام ادویه و داروی گیاهی برای تجربه یک طعم تازه
  • سایت‌های مسکن در چهار شهر کرمان آماده واگذاری است
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آماده شدن سایت های مسکن در چهار شهر استان کرمان
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های خوزستان از دست رفت