Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-05@22:03:09 GMT

تذکرات کتبی 69 نفز ار نمایندگان مجلس به رئیسی

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۳۶۶۱

تذکرات کتبی 69 نفز ار نمایندگان مجلس به رئیسی

به گزارش صدای ایران ، روح‌الله متفکرآزاد عضو هیئت رئیسه مجلس در نشست علنی امروز یکشنبه قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به‌شرح زیر قرائت کرد:


ـ تذکر مرتضی محمودوند نماینده خرم‌آباد و ۱۳ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش؛ درباره لزوم انتصاب فردی شایسته به‌عنوان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ـ تذکر احسان ارکانی نماینده نیشابور و ۱۸ نفر از نمایندگان به وزیر کشور؛ درباره لزوم پاسخگویی وزیر در خصوص عملکرد ضعیف برخی استانداران از جمله استاندار خراسان رضوی در خصوص افت شاخص اقتصادی، سرمایه‌گذاری و عمرانی.


ـ تذکر سید محمد مولوی نماینده آبادان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره ضرورت تسریع در تبدیل وضعیت پیمانی کارکنان شرکت پتروشیمی آبادان.


ـ تذکر محمدعلی محسنی بندپی نماینده نوشهر به‌همراه ۱۷ نفر از نمایندگان به وزیر کشور: چرا هیچ اقدامی برای حل مشکلات روستاییان، کشاورزان و دامداران مناطق سیل‌زده بخش کجور شهرستان نوشهر صورت نگرفته است؟


ـ تذکر محمدرضا دشتی اردکانی نماینده اردکان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت افزایش سهمیه بلیت قطار مسافربری شهرستان اردکان.


ـ تذکر علی‌اصغر عنابستانی نماینده سبزوار به‌همراه ۱۳ نفر از نمایندگان به وزیر کشور: لزوم تسریع در روند تغییر فرمانداران کشور.


ـ تذکر ابراهیم رضایی نماینده دشتستان به‌همراه ۳۳ نفر از نمایندگان به وزرای امور خارجه، بهداشت و درمان، علوم و تحقیقات: لزوم ساماندهی پذیرش دانشجویان محصل در اوکراین در دانشگاه‌های داخل، همچنین تذکر وی به‌همراه ۵۷ نفر از نمایندگان به وزیر اقتصاد و دارایی: لزوم ساماندهی حدود ۱۰ میلیون کارتخوان فعال در کشور.


ـ تذکر سید محمد مولوی نماینده آبادان به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت توجه جدی به اصل شایسته‌گزینی و ثبات مدیریتی در انتصابات.


ـ تذکر سید محمد میرتاج‌الدینی نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر به‌همراه محمد باقری بنابی نماینده بناب به وزیر بهداشت و درمان: لزوم تعیین تکلیف طرح پزشک خانواده و رفع مشکلات موجود، همچنین تذکر وی به‌همراه ۳۱ نفر از نمایندگان به وزرای امور اقتصادی و دارایی و دادگستری: ضرورت پاسخگویی به شایعات انهدام خودروهای اموال تملیکی در آینده.


ـ تذکر زهره الهیان نماینده تهران به‌همراه ۶۸ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم رعایت خطوط قرمز نظام در مذاکرات هسته‌ای.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس ابراهیم رئیسی تذکرات نمایندگان به رئیسی مذاکرات هسته ای ایران نفر از نمایندگان به وزیر ـ تذکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین

نمایندگان ایران و روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین با یکدیگر دیدار کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، محسن نذیری اصل، نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین و میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین المللی در وین با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند. 

اولیانوف در خصوص این دیدار در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: با نماینده ایران در آستانه سفر برنامه ریزی شده مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران دیدار کردم.

پیشتر بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اوایل هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند. 

کمالوندی همچنین اعلام کرد که قرار است در این سفر گروسی در خصوص مسائل هسته‌ای ایران با برخی از مقامات جمهوری اسلامی ایران رایزنی داشته باشد. 

اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای روز 17 الی 19 اردیبهشت ماه در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کندتکرار ادعاهای گروسی علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • دولت رئیسی می‌خواهد کارگران را از مشارکت در تعیین دستمزدشان کنار بگذارد
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • ضرورت افزایش ظرفیت استخدام ماما در بخش بهداشت و درمان
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین