Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

احسان خاندوزی اظهار کرد: دو و نیم میلیون نفر از سهامداران به تناسب ارزش سبد سهام خود معادل یک میلیون تومان و باقی نیز بین ۴۸۰ تا ۵۷۰ هزار تومان سود سهام عدالت خود را دریافت کردند.

گفتنی است، پیش از این خاندوزی در جلسه شورای اداری استان گلستان وعده داده بود که واریز سود سهام عدالت از ۲۱ اسفند ماه سال جاری به حساب سهامداران سهام عدالت واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکلیف سهام عدالت متوفیان تا یک ماه آینده مشخص می‌شود

همچنین مدیر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار از تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان تا یک ماه آینده خبر داد.

محسن انصاری درمورد آخرین وضعیت تعیین تکلیف سهام عدالت مشمولان متوفی گفت: تا یک ماه آینده شرکت سپرده گذاری اطلاعیه رسمی درمورد این موضوع منتشر خواهد کرد و وراث متوفیان سهام عدالتی باید منتظر این اطلاعیه باشد.

وی ادامه داد: در این اطلاعیه اعلام می‌شود که وراث باید به چه سایتی مراجعه کرده و برای دریافت این سهام چه مدارکی را کامل کنند.

در این راستا تعداد متوفیان مشمولان سهام عدالت حدود سه میلیون نفر است و سود سهام عدالت قطعا به این افراد هم تعلق می‌گیرد. پیش از این اعلام شده بود که وراث این افراد باید امور مربوط به انحصار ورثه را انجام دهند و پس از آن در انتظار راه اندازی سامانه الکترونیکی برای تقسیم سود سهام متوفی به وراث منتظر بمانند. پس از راه اندازی این سامانه سود سهام عدالت فرد متوفی، بر اساس انحصار ورثه، به حساب وراث واریز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سهام عدالت سود سهام عدالت تکلیف سهام عدالت سود سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در روز گذشته معاملاتی (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهامداران عمده در نماد‌هایی مختلفی دست به خرید و فروش سهام زدند که سنگین‌ترین خرید سهامدار عمده به شرنگی تعلق گرفت جایی که یک سهامدار حقیقی ۶۲ میلیارد تومان سهام شرنگی را خریداری کرد.   ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iwy

دیگر خبرها

  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند