Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ فوتبال پرتغال، پورتو در ورزشگاه دراگائو میزبان توندلا بود و با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید. نیمه‌ی اول با درخشش ستاره‌ی ایرانی پورتو دنبال شد؛ چرا که بعد از خلق چند موقعیت گلزنی و ناکامی در باز کردن دروازه، مهدی طارمی با تیزهوشی عجیبش موفق شد از خط دفاعی توندلا پنالتی بگیرد و در دقیقه ۴۵ طارمی خودش پشت ضربه ایستاد و با گلزنی، شاگردان کونسیسائو را برنده به رختکن فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم بعد از ۱۰ نفره شدن تیم توندلا در دقیقه ۶۷، راه برای گلزنی بیشتر بازیکنان پورتو هموار شد و در دقیقه ۷۳، گالنو روی پاس اوتایو گل دوم را به سود پورتو به ثمر رساند و سه دقیقه بود، روی فرار عالی مهدی طارمی و سیو ناقص دروازه‌بان توندلا، فابیان ویرا سومین گل را مقابل دروازه‌ی خالی حریف به سود پورتو رقم زد تا مهدی طارمی به جز گلزنی، پایه‌گذار گل سوم تیمش هم باشد.

در دقیقه ۷۹، فرانسیسکو کونسیسائو که در ابتدای نیمه‌ی دوم به ترکیب آبی و سفیدپوشان اضافه شده بود برای تیمش گل زد تا پورتورقیب خود را ۴ تایی کند.

. گالنو ۷۳، ویرا ۷۶ و کونسیسائو ۷۹ دیگر گل های پورتو را به ثمر رساندند.

مهدی طارمی در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و در دقیقه ۷۸ تعویض شد. مانو هرناندو بازیکن توندلا در این دیدار در دقیقه ۶۷ از بازی اخراج شد تا توندلا ۱۰ نفره به ادامه کار بپردازد.

پورتو با این پیروزی ۷۰ امتیازی شد و به صدرنشینی خود ادامه داد.

کد خبر 663932 برچسب‌ها مهدی طارمی پورتو - لیگ پرتغال خبر مهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مهدی طارمی پورتو لیگ پرتغال خبر مهم مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ریاست جمهوری امارات، تیم‌های اتحاد کلباء و الوصل به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی چهار بر یک زردپوشان الوصل به پایان رسید.

در این مسابقه، الوصل موفق شد در دقیقه 36 به گل نخست بازی دست پیدا کند. روی حرکت خوب کایو از سمت چپ، پاس این بازیکن مقابل دروازه به آداما دیالو رسید و او موفق شد قفل دروازه را باز کند.

در نیمه دوم کلباء به گل تساوی رسید. پاس پشت پا و دیدنی دنیل بسا به مهدی قایدی رسید و او با یک ضربه دیدنی به گوشه دروازه، حساب کار را به تساوی کشاند.

الوصل در دقیقه 77 به شکل عجیبی به گل رسید. پاس الکسیس پرز در پشت محوطه جریمه به سیاکا سیدیبه رسید و او با شوتی غافلگیرکننده از پشت محوطه جریمه و روی اشتباه مرگ‌بار سنگربان کلباء، حساب کار را دو بر یک کرد.

در دقیقه 83 و روی یک ارسال از مرکز زمین به روی دروازه کلباء، سفیان بوفتینی با ضربه سر حساب کار را سه بر یک کرد. در وقت‌های تلف شده نیز الکسیس پرز روی ارسال دیدنی فابیو لیما، تیر خلاص را بر پیکر کلباء وارد کرد و بازی با نتیجه چهار بر یک به سود الوصل به پایان رسید.

با این نتیجه، الوصل راهی فینال جام ریاست جمهوری شد. مهدی قایدی نیز که تک گل تیمش را به ثمر رساند، در دقیقه 89 تعویض شد.

دیگر خبرها

  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی