Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@12:18:05 GMT

شهرک سینمایی شیراز قدیم احداث شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۴۱۷۲

شهرک سینمایی شیراز قدیم احداث شود

محمدرضا هاجری عضو شورای شهر شیراز در پنجاه‌ودومین صحن علنی شورای شهر شیراز در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان گفت: ظرفیت انسانی، تخصصی و تعهدی نیرو‌های شهرداری شیراز از دیگر کلانشهر‌ها یک سرو گردن بالاتر، توانمندتر و کارآمدتر است و لازم است از تمامی ظرفیت‌های موجود در این زمینه حداکثر بهره‌برداری صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: گرچه نگاه جداسازی سیاسی در مدیریت شهری وجود ندارد، اما باید مراقب بود تا سلایق فردی منجر نشود به اینکه بعضی از ظرفیت‌های انسانی، مهجور شود و لازمه تحول در شهر بهره بردن از تمامی ظرفیت‌ها در جایگاه خودش است.

هاجری به بودجه مصوب شورا اشاره و گفت: تلاش‌های شورا و شهرداری در تنظیم و تصویب بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری شیراز قابل انکار نیست، اما به نظر می‌رسد در توزیع عادلانه بودجه عمران و آبادی و خدمات با اولویت محلات و مناطق کمتر برخوردار، برنامه قابل قبولی لحاظ نشده است.

عضو شورای شهر شیراز گفت: شمال شهرگرایی در تنظیم و تصویب بودجه کاملا مشهود است و لازم بود در توزیع بودجه، مناطق و محلات فقیرنشین در اولویت باشند که چنین نیست، البته قابل جبران است و می‌توان با اصلاح بودجه و اضافه کردن متمم عدالت شهری بیشتر رعایت شود.

هاجری گفت: ساخت «شیراز قدیم» همچون ساخت «تهران قدیم» در شهرک سینمایی غزالی نیاز ضروری شهر به عنوان عامل گسترش فضای گردشگری و زیارتی است.

به گفته او، می‌توان فیلم «امین ولایت» را در همین شهرک سینمایی شیراز قدیم، ساخت و یادگاری ماندگار و جاودان برای شهر مقدس شیراز برجای گذاشت.

این مقام مسئول همچنین گفت: سومین حرم اهل بیت (ع) است و زیبنده نیست خطوط هوایی‌اش اینقدر ضعیف و ناکارآمد باشد چرا که گردشگری و زیارت در سومین حرم باید فعا‌ل‌ترین و کارآمدترین خطوط هوایی را داشته باشد که ندارد.

هاجری گفت: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال نسبت به سال‌های گذشته، مسافرین بیشتری به شیراز بیایند و لازم است نه تنها شورا و شهرداری بلکه تمام ادارات و سازمان‌ها، حالت آماده باش به خود گرفته، با ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری در تمامی زمینه‌ها هماهنگ باشند تا مسافران خاطره خوش از سفر به شیراز داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از ادامه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: قرارداد این پروژه که شامل اجرا و حفاری شمع و فونداسیون سرشمع، ستون و عرشه است، تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مشخصات کلی پروژه احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) اظهار کرد: قرارداد این پروژه با عنوان پروژه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) به سمت خیابان شریف واقع در محدوده مناطق ۸ و ۱۱ شهرداری اصفهان بسته شده است.

وی افزود: از تأثیرات شاخص این پروژه می‌توان به کاهش ترافیک روی پل امام خمینی (ره) و سهولت دسترسی به خیابان‌های شریف و درخشان اشاره کرد.

کد خبر 748630

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • تصویب احداث ۲شهرمولد کشاورزی در بوشهر
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • ‌ساخت زورخانه بزرگ مرکزی شیراز
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود