Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل امور بانوان استانداری   گفت : با توجه به منویات مقام معظم رهبری و انتخاب شعار سال ۱۴۰۰" تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها" و فرا رسیدن سال جدید و ضرورت حمایت از مشاغل خرد و خانگی با برنامه ریزی دفتر امور بانوان استانداری بازارچه عرضه مشاغل خانگی راه اندازی در شهرستان‌های بجنورد و شیروان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملیحه یغمایی گفت :  این اقدام با همکاری سازمان بسیج دانشجویی و حمایت سازمان‌های همیاری شهرداری ها، میراث فرهنگی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان است.

   تلاش می‌شود علاوه بر معرفی محصولات بومی و محلی استان به کسب درآمد تولیدکنندگان مشاغل خرد و خانگی نیز کمک شود. یغمایی در بخش پایانی سخنان خود افزود: تلاش داریم در آستانه ماه مبارک رمضان فعالیت این بازارچه‌ها ادامه یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی بازارچه مشاغل خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۴۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل

استاندار زنجان با اشاره به مشکلات کارگران گفت: یکی از اصلی‌ترین این موضوعات عدم رعایت طبقه‌مندی مشاغل در برخی واحدهای تولیدی است که در این زمینه بنده پیگیر رفع این مشکل هستم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ،  دیدار صمیمی تشکل‌های کارگری استان با استاندار زنجان و مسئولان حوزه اقتصادی استان زنجان شامگاه سه‌شنبه برگزار شد.

محسن افشارچی استاندار زنجان در این جلسه با اشاره به جایگاه والای کارگران در کشور گفت: کارگران به‌عنوان افسران جنگ اقتصادی در کشور شناخته می‌شوند.

وی با بیان اینکه درد کارگران را درد خود می‌دانم گفت: طبقه‌بندی مشاغل و موضوعاتی مانند سخت و زیان آور بودن باید به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد.

استاندار زنجان تأکید کرد: طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود چرا که معتقد هستیم نباید حق کارگران ضایع شود.

وی ادامه داد: بنده شخصاً نسبت به امور کارگری حساس هستم و امور را از طریقی حتی به تلخی دنبال می‌کنم، چنانکه اشتغال کارگران واحدهای تعطیل هم دغدغه من بوده است.

به گزارش تسنیم ، در ابتدای مراسم جمعی از حضار به نمایندگی از جامعه کارگری دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • پول‌ های زیر فرش/ پردرآمدترین مشاغل خانگی کدام‌اند؟
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • صدور ۱۲ هزار پروانه مشاغل خانگی طی سال گذشته در هرمزگان
  • ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در لرستان لازم است
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای تلاش‌ها و تولیدات کارگران عزیز کشور است