Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشخبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمد نیکجو از تدوین و اجرای برنامه‌های اطلاع‌رسانی، تبلیغات، نظارت، دریافت بازخورد ها و مستندسازی ایام نوروز خبر داد و با تاکید بر اهمیت مخاطب‌شناسی و بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌ ملی اظهار داشت: مذاکراتی با صداوسیمای مرکز کیش، جهت پخش محتوای مورد نیاز گردشگران نوروزی و بازنشر توسط رسانه سراسری همچنین ارتباط با سردبیران شبکه‌های ملی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکجو در ادامه با بیان اینکه اطلاعات تدوین شده در قالب کلیپ، کتابچه‌های مختلف، اسکن بارکد های دوبعدی و افراد راهنما در کیوسک‌های متعدد سطح شهر در دسترس مردم خواهد بود گفت: ویدئو کلیپ های تهیه شده در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و بخشی نیز ویژه‌ نوروز، در سایت سازمان ارائه می شود.

سرپرست مدیریت روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش از آماده‌سازی کتابچه‌های کاملی از اطلاعات گردشگری خبر داد و افزود: با یک اسکن ساده از بارکدهای دو بعدی، اطلاعات موردنیاز در قالب چند لینک به مسافران، گردشگران و جامعه هدف ارائه خواهد شد.

به گفته محمد نیکجو رئیس کمیته اطلاع‌ رسانی ستاد نوروزی، مواردی ازجمله دریافت پیامک خوشامدگویی به مسافران، جدول زمان‌بندی و اطلاع‌ رسانی به ‌صورت نشانگر مکانی و آدرس‌های موردنیاز از دیگر برنامه های انجام شده در این کمیته بوده و کیوسک‌های از من بپرس و شماره تلفن‌های پاسخگو نیز در ایام نوروز در دسترس گردشگران است.

کد خبر 5446477

منبع: مهر

کلیدواژه: منطقه آزاد کیش جزیره کیش نوروز 1401 بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی اردوهای راهیان نور گردشگری شیوع کرونا مشهد ایلام عکس استانها جهاد تبیین خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۴۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق‌بین معاون شهردار تهران به همراه مدیران عامل دو سازمان و شرکت وابسته، از پروژه‌های حوزه فنی و عمرانی غرب تهران بازدید کرد.

بر همین اساس، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به همراه مدیران عامل «سازمان مهندسی و عمران شهر تهران»، «سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران»، «مدیرعامل شرکت خاکریز آب»، «مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق» و «مدیرکل برنامه‌ریزی معاونت فنی و عمرانی»، از نزدیک آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی «احداث تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید آبشناسان _جنت‌آباد» و «اصلاح تقاطع بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران»، را مورد بررسی قرار داد.

حق‌بین با اشاره به حجم گسترده فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر، تمرکز بر انجام عملیات اجرایی با حداکثر ظرفیت را ضروری خواند و بر امکان استفاده شهروندان از مزایا و آثار بهره‌برداری از پروژه‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.

وی در حاشیه بازدیدهای مذکور، ضمن حضور در محیط تجهیز کارگاه پروژه‌های عمرانی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در شمال غرب پایتخت، آخرین وضعیت اجرایی سه پروژه را جویا شد.

معاون شهردار تهران با پرداختن به پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال گفت: این پروژه ۹۵ درصد پیشرفت عملیاتی داشته و در هفته‌های آتی به بهره برداری می‌رسد.

بر اساس این گزارش، پروژه‌های مذکور شامل تکمیل دسترسی‌های تقاطع بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، بزرگراه حکیم- بلوار تعاون و بزرگراه شهید آبشناسان _ جنت‌آباد بوده و گلوگاه‌های اجرایی هر ۳ پروژه، از جمله معارضین تاسیساتی، به تفکیک بررسی و تصمیم‌های لازم اتخاذ شد.

گفتنی است، در جریان بازدید از پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال، صالحی شهردار منطقه ۲ تهران نیز در محل پروژه حضور پیدا کرد و درباره احداث فضای سبز پروژه به منظور بهره‌برداری قریب‌الوقوع از آن، بحث و تبادل‌نظر شد.

کد خبر 6097935

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش نیاز به بازاندیشی دوباره دارد
  • برای ترمیم زخم های کهنه وارد شده بر پیکر مساجد، به اراده جمعی نیاز داریم 
  • تسهیل ازدواج جوانان با مهریه کم
  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران / ثبت اطلاعات گروه‌های خونی نادر برای مواقع ضروری
  • همایش‌های هسته‌ای تسهیل کننده نیمی از اهداف توسعه پایدار
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • دریافت قند برای بدن امری حیاتی است
  • تلاش برای دسترسی به داروی مورد نیاز بیماران تالاسمی
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است